Sziasztok itt az újabb rész. Igen ebben 18 karikás dolog szerepel. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást kívánok. Ha tetszett jelezzétek. ❤️ (Ez az első, hogy ilyet írok bocsi ha nem lett a legjobb)❤️
+18!!Jungkook szemezög:
-Enged ki nyugodtan a hangod ha szeretnéd.-suttogtam a füleibe majd egy nyálasabb puszit hintettem rá. Nyögései egyre jobban felizgattak amire szerintem már ő is rájött.-Hallani szeretném az a csodálatos hangod.-suttogtam ismét a füleibe majd a nyakát kezdtem el puszilgatni. Észre vettem, hogy ez a leggyengébb pontja. A fürdőt apró sóhajtozásai és nyögései töltötték be ami füleimnek zene volt.
Tae hirtelen megfordult és a lábait a derekam köré rakva így a kincse összeért kicsit az enyémmel mire mindkettőnk száját elhagyta egy jól eső nyögés.
-Taeeehh...ezthh..bizth-bizthos szeretnédh?-kérdeztem tőle már vágytól teli hanggal. Taehyung rátapadt ajkaimra majd felni kezdte nem is én lennék ha nem venném át a dominanciát. Nyelveimet átjuttattam a szerelmem szájába majd vadul ízlelgettük egymást, a csókjait sose tudnám megunni. Végül levegőhiány miatt elváltunk és mélyen egy más szemébe néztünk.-Mindennélh jobbanh szerethnémh Kookh.-mondta és szemeiben pedig láttam azt a vágyat csillogni ami valószínűleg az enyéimben is megvan.
-Akkorh..törölközzünkh..-ezzel lábai alá nyúltam kiemelve a kádból őt is.
Gyorsan megtörölköztünk mind ketten. Majd felé fordultam.
-Mehetünk?-kérdeztem rá, ő pedig bólintott egyet.Térdhajlatánál megemeltem így az ölembe ugrott emiatt férfiassága hasamhoz ért ami miatt egy újabb nyögés szakadt fel a torkomból. Karjait nyakam köré kulcsolta és ismét egymásra találtak párnácskáink. Így próbáltunk eljutni szerelmem szobájáig. A szobába érve az ajtót lábbal becsaptam magunk után Tae-t pedig annak nyomtam és úgy kezdtem elmélyíteni szenvedélyes csókunkat. A cicám egyre többre vágyva kezdett el fölém hajolni és úgy csókolt. Az ágyhoz sétáltam és lefektettem finoman majd elkezdtem ismét nyakát kényeztetni mire ismét nagyokat sóhajtott. Elkezdtem kisebb szívásnyomokat hagyni nyakán. Elkezdtem a teste minden egyes pontját behinteni apró puszikkal. A hasához érve ismét elidőztem és nyálasabb csókokat hagytam ott. Szerelmem pedig a hajamba túrva engedte szabadjára hangját. Azt a csodaszép hangját amit egész nap eltudnék hallgatni. Vissza tértem ajkaihoz és játszottam kicsit nyelvével is majd szemébe néztem.
-Ígérem vigyázni fogok rád szerelmem.-néztem rá bíztatóan. Mosolyával jelet adott arra, hogy elhiszi nekem.
Egy újabb szenvedélyes csók után mellei bimbóját kezdtem kényeztetni. Elsőnek kisebb puszikat adtam rá majd megnyaltam és úgy csókolgattam miközben a másikat ujjammal kényeztettem. Újabb csókokkal láttam el egész testét majd lábaihoz hajoltam és combja belső felét puszilgattam egyre közelebb a nemességéhez ami majd meg őrjítette.
-Kookhh nehh..kíhnozzh máárhhh..csináldhh-nyögte ki nehezen a szavak.
Nekem pedig nem is kellett több kérése számomra parancs. Méretét lassan a számba engedtem de mindig csak egy kicsit ezzel is jobban ingerelve. Az ujjait ismét hajkoronámba vezette. Amikor teljes mérete a számban volt egy hatalmasat nyögött amivel együtt hajamat is meghúzgálta. Morogtam egyet majd elkezdtem a számmal és nyelvemmel kényeztetni a már igencsak álló farkát. Hangja lassan a lányokét szégyeníti vagyis nem sok kell neki.
-Kookhhieehh énh mindhh..-nyögte én pedig álváltan a péniszétől és ajkaira hajoltam.
Kezeinket össze kulcsoltam es feje fölé emeltem. Teljes testemmel rá feküdtem azáltal összeértek a kicsikéink ezzel pedig egymás szájába nyögtünk.
Ajkaitól elváltam és három ujjamat a szájához emeltem ő pedig vette a lapot és benyálazta azokat. Lábait szét tettek majd pedig ránéztem. Bólintott, hogy mehet és ezzel első ujjamat már fel is helyeztem neki miközben hagytam, hogy megszokja újra nyakához hajoltam. Majd jött a második ujjam amire fájdalmasabban felnyögött. Nem bírtam elviselni, hogy fáj neki így aggódóan szemeibe néztem.-Semmi bajh..csináldh mindjárth jobb leszhh-nézett rám nyugtatóan és egy bíztató mosoly után ajkaira hajoltam, hogy azzal is enyhíthessem a fájdalmat.
Amikor megszokta a másodikat jött a harmadik aminél már a szabad kezemmel férfiasságát kezdtem kényeztetni közben pedig ismét testét leptem be puszikkal. Amikor már megfelelőnek éreztem rá emeltem a tekintetem. Bólintott, hogy megengedi a bejutást én pedig teljes büszkeségemet hatoltam bele. Nyögtem egy hatalmasat a jóleső érzés miatt. Páromra néztem aki inkább szenvedett méreteim miatt. Ismét csókba invitáltam. Egy ideig nem csináltam semmit vártam, hogy megszokjon. Fejemet eltolva magától bólintott. Én pedig elkezdtem mozogni benne. Nyögései még egy darabig fájdalmasak voltak majd egyre inkább hangosabbak és élvezettel teliek. Elkezdtem az ő nemi szervén is dolgozni a kezemmel ugyanazzal az ütemmel amivel én dolgoztam ő benne.
-Ahh Kookhh..
-Teaahh ahh ahh..
Nyögtük egymás nevét egyre hangosabban. Éreztem, hogy már egyikünk sem kell sok. Hirtelen eltaláltam Szépségem gyönyörközpontját.
-OtthhhJungkookkkieeehh...Otthhh..-egyre jobban gyorsítva találtam el újra és újra az a pontot.
-Kookhh..mindjááárth-az élvezettől már beszélni sem bírtunk csak nyögdécselni.-Ahh énh isshh..
Ahogy meg jósoltuk egyikünknek sem kellett sok. Pár lökés után egymás nevét nyögve élveztünk el.
Fáradtan szerelmem mellé dőltem majd amikor már helyre állt a légzésem felé fordultam.-Köszönöm TaeTae. Gyönyörű voltál. Szeretlek!-öleltem át szorosan.
-Én is köszönöm. Én is szeretlek mindennél jobban!-mondta ő is majd karjaimba bújt.
Magunkra húztam a takarót majd pár másodperc múlva már csak szerelmem szuszogását hallottam. Bele pusziltam hajába majd én is álomra hunytam pilláimat.
VOUS LISEZ
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
FanfictionEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...