27.rész

1.1K 53 0
                                    

Sziasztok! Boldog Karácsonyt és Kellemes ünnepeket kívánok kedves olvasóim.❤️🎄
Kicsit késve hoztam ezt a részt de remélem tetszeni fog. Amit pedig a végére biggyesztettem lessétek meg❤️

Tae szemszög:

Azóta az este óta eltelt egy hét és Jungkookal minden egyes percet kiélvezünk egymás társaságában. A szüleim itthon voltak a hétvégén és kicsit félve de bevallottam nekik, hogy mi is a helyzet. Igazából kicsit le sokkolódtak de elfogadták a döntésem, ma pedig Jungkook szüleihez megyünk vacsorázni. Ellentétben velem ő mindent elmondott a szüleinek, tudták, hogy mikor, hogy áll a kapcsolatunk és, hogy mikor jöttünk össze. Hihetetlen ez a fiú. Jimin múltkor mesélte, hogy bizony neki is lett egy kiszemeltje. Kiváncsi vagyok ki lehet az.

-Szívem~ nem láttad a vörös ingem?-kiabál ki a szobából nekem Kook.

-Nézd meg az én részemen nem-e tetted oda legutóbb be.-kiáltottam vissza neki közben szememet megforgatva amit persze ő nem láthatott. Mostanában kicsit szétszórt. Múltkor lejött az emeletről az én pólóban és csodálkozott, hogy kicsit szűk rá, én persze kinevettem.

-Te nem készülsz lassan?-kérdi meg mikor lejött a nappaliba és helyet foglalt mellettem a kanapén.

-Megvártam amíg te elkészülsz, hogy én nyugodtan tudjam rendbe rakni magam.
De Kook...-néztem rá kicsit aggódóan.

-Igen?-fogta meg kezeimet biztatás képen, hogy mondjam.

-Mi van ha nem fogok tetszeni a szüleidnek? Mi van ha a mai vacsora után azt mondják, hogy nem vagyok neked való?

-Jajj édesem ilyen hülyeségeken még csak ne is gondolkodj! Nagyon várják már, hogy lássanak élőben is ne csak képeken.-mosolyodott el.

-Tessék? Képeken?-kérdeztem vissza.

-Ahaaa-nevetett fel kínosan.-Tudod amikor alszol nagyon aranyos vagy cicám.

-Én kinyírlak.-néztem rá dühösen.

-Nem fogsz mert szeretsz.-mosolyodott el nyuszi fogait ezzel kimutatva majd ajkaimra tapadt.
***
Az ajtó előtt állunk én pedig szerelmem mancsait szorongatom miközben ő becsenget.

-Nyugi Tae imádnak már most!-néz rám bíztatóan, én pedig bólintottam egyet.

-Sziasztok.-köszön Kook anyukája mikor kinyitotta nekünk az ajtót.

-Szia anya.-mosolygott Jungkook.

-Jó estét!-köszöntem én is majd anyukája szorosan magához ölelt.

-Gyertek be.-nyitotta ki előttünk az ajtót jobban, hogy be tudjunk menni.
Bent az apukája is izgatottan várt minket, Jungkookkal kezet fogott engem viszont ő is szintén megölelt. Örültem, hogy ilyen kedvesen fogadnak.

Az este folyamán nagyon megkedveltem a szülőket és szerintem ők is engem. Meséltem nekik magamról, hogy-hogy kerültem ebbe a városba, iskolába aztán, hogy ismerkedtem meg Jungkookal, cserébe pedig meséltek egy pár dolgot az én szerelmemről. Nagyon élveztem a társaságukat, mondanom is kellesz Kooknak, hogy többször jöjjünk el hozzájuk. Amíg ott voltunk ismét össze pakolt pár cuccot a szobájából amit áthozhat hozzám vagyis mostmár hozzánk ugyanis oda költözik mostmár teljes mértékben.

-Örülünk, hogy jobban megismerhettünk Taehyung!-mondta az apukája amikor már búcsúzkodtunk azt ajtóban állva.

-Igen, és gyertek minél hamarabb édesem.-ölelt át engem majd Jungkookat az anyuka.
Istenem bárcsak az én szüleim is ilyenek lennének mindig. Mármint, hogy mindig itt lennének nekem.

-Mehetünk?-kérdezte tőlem szerelmem miközben átkarolta derekamat.

-Persze.-mondtam. -További szép estét.-hajoltam meg a szülők előtt.

-Sziasztok?-köszönt el Jungkookie is majd kiléptünk az ajtón és elindultunk haza.
***

-Én megmondtam! Imádnak!-mondta büszkén vigyorogva.-Kezdem azt hinni, hogy jobban mint engem.-adta be a mű szomorúságot.

-Ugyan már~-boxoltam bele vállába majd szorosan átöleltem.-Annyira jó, hogy itt vagy nekem így teljesen boldognak érzem magam.-mosolyodtam el.

-Van valami baj?-tolt el kicsit magától és aggódó pillantásaival találtam szembe magam.

-Nem nincsen semmi csak...-néztem szemeibe-Csak olyan jó családod van. Mindig melletted lehetnek és én csak boldog vagyok, hogy nekem itt vagy amikor a szüleim nem tudnak.

-Taehyung...én mindig itt leszek neked kincsem, te vagy ez én mindenem. Szeretlek! Szeretlek mindennél jobban!-puszilt bele hajzuhatagomba.

-Én is szeretlek téged Jungkook!-öleltem szorosabban magamhoz majd ajkaira hajoltam.

__________
Ezt az Instagram oldalt én és az egyik barátnőm vezetjük itt találtok rövid 1 vagy több részeket tőlem és jövőben a társamtól is. Emelett vannak még Memek és incorrectek is. Az oldalt nemrég kezdtük de próbálunk minél jobb posztokat készíteni. Lessétek meg az oldalunka.❤️❤️

❤️❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin