12.rész

1.6K 86 1
                                    

Tae szemszög:

Lassan eltelt az első hetem az iskolában. Jungkook pedig itt van vagyis egy házban lakunk. Egy házban lakom azzal akit szeretek. A közelsége megbolondít. Nem bírom, hogy ne nézzem folyton. Ő jelenleg boltban van mivel azt állítja néha ennem kéne egy kis főtt ételt is. Szerintem a tasakos leves is főtt...de mind1.  Megkértem időközben Jimint, hogy hadd beszéljek vele valamiről, tényleg ő lett a legjobb barátom. Màr az első perctől fogva kiállt mellettem. Holnap lesz a napja amikor elmondom neki a titkom amit a legjobban rejtegetek. Remélem nem fogom elveszíteni őt.

-Megjöttem!-hallottam meg Kook hangját és én már mentem is a konyha felé.

-Szuper. És nekem mit hoztál?-vigyorogtam rá.

-Hümmm...-mosolyodott el féloldalasan miközben a szatyorban kutakodott-Mondjuk egy hatalmas nagy tábla csokit?-amit kiejtette az utolsó szót szemeim úgy felcsillantak, hogy egy csillag nem olyan fényes. Jungkook csak hatalmas mosollyal a száján figyelte a reakciómat majd össze borzolta a hajamat.

-Heyy!!-mondtam durcásan de legbelül örültem, hogy hozzám ért.

-És mond csak mi a terved holnapra?-kíváncsiskodott a fiú aki a legboldogabbá tesz.

-Találkozom Jiminnel, hogy elmondjak neki valamit.

-Ohh..-ezzel el is tűnt a mosoly az ajkairól és elkezdett a hűtőbe pakolni.

-Miért? Mi a baj? Valami rosszat mondtam?-kérdeztem félve.

-Nem. Dehogy. Csak el szerettem volna menni veled megnézni egy filmet.

-Reggel találkozom vele utánna ha még szeretnéd elmehetünk.-mosolyogtam rá félve. Remélem nem gondolta meg magát.

-Rendben-mosolya megint fülig ért és nyuszi fogait is ki villantotta.-Na én most neki állok főzni vagyis csak megpróbálkozom vele-nevetette el kínosan magát-addig te foglald le magad. De a csokiból még nem ehetsz-vette ki kezeim közül a boldogság hormont és a szekrénybe tette-majd ezt közösen vacsi után.
Ezután én szomorúan vándoroltam a nappaliba a TV elé és néztem a benne lévő adásokat nem igazán tetszett semmi sem de azért egynél ami tűrhető volt megálltam.

-Taeee. Kész a vacsoraaa!-kiabált be másfél óra múlva Jungkook.

-Hümm de jók az illatok-szimatolt befelé mentet közben pedig csukott szemmel mentem mindek hatására felestem saját lábamban egyedesen Jungkook ölébe. Oh..

Jungkook szemszög:

Taehyung hirtelen rám esett egyenesen az ölembe. Nem is akár, hogy...Nekem pedig kisebb gondok adódtak oda lent a kis Kookal. Csak ne érezze meg csak könyörgöm ne!

-Öhmm...Jungkook sajnálom! Ne haragudj Kook!-pattant fel rólam villámgyorsan mikor észbe kapott.

-Se-semmi baj..-kezdtem el dadogni. Szerintem teljesen érthető miért dadogok hirtelen. A hirtelen  merevedésemtől nem bírtam megmozdulni sem. Túl hirtelen jött.-Együnk inkább.-mondtam neki mire leült velem szemben.

-Jó étvagyat!

-Neked is Tae!-hozzád is lenne étvágyam ezek után. Most majd segíthetek magamon....
Miután ettünk elküldtem Taet fürödni. Azt akarta, hogy én menjek elsőnek de nem szeretném, hogy hallja amint könnyítik majd magamon, így kifogásnak használtam azt, hogy még el kell mosogatnom. Tudom, hogy utál mosogatni így ment is fürödni.

Tae szemszög:

-Jungkook.-szóltam lakótársamnak-mehetsz zuhanyozni. Én megyek alszom. Jó éjt!-köszöntem el tőle.

-Jó éjt TaeTae!-mindig meg melengeti a szívem amikor így becéz. Ezután bementem a szobámba mivel tényleg nagyon álmos voltam hiszen milyen már, hogy pénteken utolsó két óra testnevelés. Állítottam még ébresztőt holnapra, hogy el ne késsem a Jiminnel való találkozómról majd befeküdtem ágyamban és már aludtam is.

Reggel a telefonom hangjára keltem és fürdő felé vettem az irányt, hogy rendbe tegyem magam. Majd felöltöztem és a konyhába mentem, hogy megigyak egy csésze kávét. Az éltető erő után már készen is álltam, felvettem a cipőmet és már készültem is kimenni amikor Jungkook lejött a lépcsőn.

-Jó reggelt Kook!-köszöntem neki boldogan.

-Jó reggelt Tae!-mosolygott vissza.-Mikor jössz?

-11 vagy fél 12 korül. De most sietek majd jövök. Szia Jungkook.

-Várlak! Szia!
Ezután már rohantam is a találkozó helyre. Remélem Jimin megtud érteni és segít kitalálni valamit, hogy mégis mit csináljak.
——————————-

Sziasztok!😇
Remélem tetszett ez a rész is. ❤️

Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora