ROZDZIAŁ V - NIE NIEMOŻLIWE, NIEPRAWDOPODOBNE

39 3 0
                                    

Nina czuła się co najmniej niekomfortowo.

Poprzedniej nocy zgodziła się na to, by Oktawian ją opętał. Może i była to nieco pochopna decyzja, przepełniona strachem o los jej domu, gdy pokazał jej wizję o Nicu i jego ojcu, jednak Nina wiedziała, że podjęła dobrą decyzję. W końcu, chciała uratować świat, prawda?

Nie miała pojęcia, co planuje Oktawian, jednak przez cały czas czuła jego obecność w swoim umyśle. Starała się o tym nie myśleć. Musiała najpierw dotrzec do miejsca, w którym ukryła wszystkie rzeczy, które zdobyła na polecenie Oktawiana.

Ignorowała rozprzestrzeniające się po jej ciele zmęczenie i jak najspokojniejszym krokiem szła tylko jej znaną ścieżką, by po chwili przystanąć w miejscu, które zaznaczyła małym dołkiem jakieś pięć metrów od drzewa, pod którym zakopała potrzebne przedmioty.

Nina otworzyła oczy, mrugając szybko. Natychmiast usiadła, żałując tego jednak po chwili, gdy przed jej oczami pojawiły się mroczki. Przetarła oczy, rozglądając się wokół. Dostrzegła, że leży w środku wielkiego pentagramu, wokół którego zauważyła puste opakowanie po tabletkach nasennych, do połowy wypełnioną butelkę ze spirytusem, do końca wypaloną rękę Glorii oraz rozprutą pluszową pandę, którą kupiła kilka dni wcześniej. Gdy całkowicie odzyskała zmysły, do jej nozdrzy natychmiast doszedł gryzący zapach alkoholu. Nina zarejestrowała, że cały pentagram został nim polany.

Dziewczyna wstała z ziemi, orientując się, że wciąż jest w lesie. Jednak promienie słońca, przebijające się jeszcze chwilę wcześniej przez liście drzew zniknęły, zastąpione przez całkowitą ciemność.

— Oktawianie? — zapytała cicho w przestrzeń, jednak nie usłyszała odpowiedzi. Westchnęła cicho i zajęła się zamazywaniem śladów. Później zastanowi się, co dokładnie się stało. Nie mogła pozwolić, by ktokolwiek dowiedział się o zbliżającym się niebezpieczeństwie. Nie żeby sądziła, że ktokolwiek jej uwierzy.

POZA ZASIĘGIEM, oktawianOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz