Reggel korábban keltem mint Zozo így felvettem egy alsóneműt, egy trikót meg a mamuszom és al vándoroltam a konyháig ahol neki álltam reggelit készíteni. Kivételesen maradtam a rántottánál hiszen az gyors egyszerű és még a fiú is nagyon szereti. Az említett persze felkelt a jó illatokra és hátulról hozzám simulva adta a tudtomra, hogy bizony ő is a konyhában tartózkodik.
-Jó reggelt!- fordít maga felé és nyom az ajkaimra egy vadító csókot.
-Neked is kaszanova!- simítom végig tökéletes felsőtestét. Pont az esetem. Nem túl kigyúrt, de nem is piszka fa vékony hanem kellemesen szálkás és erős alkat finom de annál élesebb vonásokkal, szinte már vászonra illő látvány amit iszok magamba.
-Tetszik a látvány?- feszít be enyhén mikor észreveszi, hogy elég erőteljesen őt bámulom a nyálamat csorgatva. Persze azt nem tudja, hogy az előző estét pörgetem végig a fejemben újra és újra azon gondolkodva közben, hogy mikor ismételjük meg. Ha tehetném már most azonnal rá vetném magam.
-Nem is kicsit!- harapom be az ajkamat incselkedve, hogy őt is kínozzam ezzel.- Csináltam reggelit!- tolom el magamtól egy kicsit habár baromira nem akarom, azt akarom hogy minél közelebb legyen hozzám de tudom ez nem lehetséges hiszen nincs köztünk semmi puszta vágynál.
-Mennem kell!- húzza el a száját és felvéve a pólóját már indulna is kifelé ám én vissza húzom őt jó közel magamhoz.
-Megismételjük ezt valamikor?- harapok ezúttal nem a saját ajkamba hanem az ő puffadt rózsaszín édes finom alsó ajkába. Olyan tökéletes nem tudok be telni vele.
-Még nem tudom, de most tényleg mennem kell.- bontakozik ki a karjaim közül és sietősen elhagyja a házamat ami Boris miatt már nyitva van. Döbbenten és le koppintva álltam a saját konyhámban ahol Zozo hagyott egy igen túlfűtött éjszaka után. Hogy szomorú vagyok e? Nem igazán, de annál dühösebb. Nem gondoltam volna, hogy ha eddigi fiúkat mindet elküldtem Zozonál ezt nem akarom és pont ő fog lelépni. Olyan másnak tűnt sex előtt és közeben, azt hittem, hogy ő maradni fog és legalább megbeszéljük mi lesz ezután. De nyilván nem is én lennék, ha nem esnék ekkorát arcra. Viszont így elérte, hogy teljesen mást gondoljak róla.
Mérgemben felöltöztem és az én szépséges kis crossmotoromat célba véve vettem utamat Gyulán az egyetlen földpálya felé. ki kellett adnom valahogy a gőzt és a box helyett most ez tűnt a legjobb választásnak. Be öltöztem, bukósisak a gépem és Rebi. Ennyi kellett egy tökéletes videó elkészítéséhez.
-Na mizu te balfasz mi bajod van?- gurult mellém barátnőm a hasonló motorjával csak az övé egyel korábbi modell és fehér színben pompázik. Én közben az állvánnyal szenvedek ami miatt már duplán ideges vagyok hiszen nem akar meg maradni.
-Tegnap Zozoval le feküdtünk és ma kivételesen a többiekkel ellentétben nem akartam elküldeni, de ő tök bunkón le lépett, pedig reggelit is főztem.- fintorodok el dühösen és rá vágok egyet az álványra ami hál istennek ennek hála benne marad a földben elég stabilan.
-Na mi a fasz?- düllednek ki a szemei döbbenetében.- Nem finomkodtok meg kell hagyni.- kuncogja el magát, de amikor észre veszi, hogy én egy cseppet sem mulatok ilyen jól akkor komolyra veszi ő is magát.- Tudod mit? Nyomjuk ki instán liveba had lássa mindenki egyből.- dobja a kezembe a telefonom a táskámból amit én egyből bele is építek a gépembe.
-Sziasztok srácok illetve lányok! Korábban már kértetek tőlem egy crossos videót, hát most itt lenne jelenleg még instán, de ha haza értem youtubon is meg fogjátok találni természetesen. Hát akkor jó szórakozást.- veszem fel a sisakom le pacsizok a Rebivel is el is kezdjük a trükközést. Ha ideges vagyok mindig jobban teljesítek, ugyanakkor figyelmetlenebb is vagyok hiszen a fejem teljesen máshol jár. Jelen esetben Zozon pörög az agyam így nem csoda,hogy az egyik ugratásnál nem figyeltem oda, hogy milyen szögben van a hátsó kerék. Természetesen zakóztam egy kurva nagyot egyenesen rá a térdemre. Egyből sietett hozzám Rebi le szedve a bukóm meg is nézte van e még sérülés de csak a térdem volt rohadt nagy gáz.
-Ennyi volt mára sziasztok!- szalad a kamerához kinyomni ami ki gondolta vollna de élő egyenesben adta ahogy én esek egy bitang nagyot. Össze is szedi el rakja a táskámba és segít felállni no meg vissza ülni a motoromra így viszonylag gyorsan el jutunk a kórházba. Ott kapok egy merev rögzítőt és el lettem tiltva egy hétre a motorozástól. De természetesen haza felé még azon utaztam. Otthon egyből a gépem elé ültem és be nyomtam egy insta liveot.
-Hát sziasztok megint! Nemrég értem haza minden oké! Mindenkinek köszönöm a sok jó kívánságot és kedves üziket ígérem hamar felépülök. A helyzet az, hogy merev rögzítőt kaptam mivel a térdem teljesen k.o. lett és egy hétre el vagyok tiltva a motorozástól .- mondom el nekik a legfrissebb infókat. Közben Góg Imi is csatlakozott a nézőkhöz és engedélyeztem neki, hogy csatlakozzon. Mivel ő is motocrossozik így már ismerem lassan öt éve.
-Csá te bolond!- integet bele a kamerába vigyorogva.
-Szia mizu?- nem ismerős a háttér gondolom nem otthon van ám csak remélni tudom, hogy nem a Kempf rezidencián tartózkodik.
-Ezt én is kérdezhetném, mi volt az a borulás?- vonja fel a fél szemöldökét ám látom a szemeim, hogy igazából nagyon is aggódik értem.
-Rossz szögben volt a hátsó kerék érkezéskor.- vonok vállat lazán.- Amúgy hol vagy?- kérlek csak ne Zozonál.
-Zozonál!- fordítja a telefonját a fiú felé. Faszom! unottan megforgatom a szemeim amire természetesen mindkét fiú meglepődik.
-Csá te kis szaros!- ront be a szobámba Andris az egyik legjobb haverom.
-Te meg mi a faszt keresel itt?- fordulok felé döbbenten. Szokásos fekete szerkója volt rajta akárcsak rajtam.
-Akkorát zakóztál jöttem ápolni a segged egy hétig.- borzolja össze a hajam röhögve. Én reflexből harapok bele a kezébe.- Ááá hülye picsa!- rántja el a testrészét fájdalmas fintorral a fején.- Csá Imike!- hajol bele a kamerába, hogy köszönhessen a röhögő fiúnak. Van pia jöttök?- a válasz egy hatalmas igen és ők le is lépnek.
-Normális vagy?- szalad fel a szemöldököm a homlokom közepére. Andris a tudtomra adja, hogy igen mivel A barátnőjét is hívta és a Rebiéket is. Akik röpke tíz perc múlva meg is érkeztek ez idő alatt én gyorsban össze kaptam magam. Ő utánuk rövidesen Imiék is be futottak. Szóval kezdetét vette az este.
YOU ARE READING
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...