Már lassan egy hete, hogy Zozóval nem találkoztam sajnos. Mivel ugye szívatni akarjuk a népet ezért nem tudunk annyit találkozni amennyit szeretnénk. Az első videónk nagyon nagyot aratott és ezúttal motoros videót kértek tőlünk. És mivel ugye már egy ideje nem találkoztunk jól is jött, hogy már követelik az új videót tőlünk. Zozó átjött hozzám egyből reggel így kegyetlen kómás fejjel nyitottam neki ajtót.
-Jó reggelt neked is.- motyogom amikor félre tol az ajtóból és be vágtat a konyhába, hogy tudjon nekem reggelit készíteni és hozzám dobjon egy monstert amit természetesen nem sikerült el kapnom így hatalmasat koppanva a fejemen.- Én is szeretlek.- kapok a fejemhez fájdalmasan.
-Bocsi azt hittem el kapod!- nyom puszit a pirosló területre nevetve. Gyors reggelink után felöltöztem a motoros cuccomba és míg Zozó az alfájával jött a cross terepre addig én a motorommal. Sajnos ő egyedül nem mehet a motoromml, mert nincs jogsija hozzá, de majd megoldjuk. Nem is engedném így őt fel ülni az én első számú szerelmemre.
-Na helló kis cross fanok ma hoztam nektek egy új vidit és egy meglepetés vendéget. Az ugyan úgy két keréken guruló de mégsem olyan menő világbajnok fiút, mint jómagam vagyok.- rántom magam mellé páromat aki csak durcásan néz rám. -Na jó ő is egész menő a kis trükkjeivel, na de ma meg is nézzük, hogy ezt egy cross motornál hogyan tudja alkalmazni. Ugyanis ma megtanítom a BMX lovagot ilyen szépségen trükközni. Reggel insta sztroiba ki raktam, hogy kérhettek trükköket még nyugodtan írjatok, a nehezebbeket én csinálom meg, az egyszerűbbeket Zozónak fogom megtanítani. A későbbiekben pedig lesz majd egy szavazás amit a komment szekcióban fogtok találni, de erről majd még beszélek. Sőt mai napon még sorsolás is lesz, a nyertes kapni fog egy ride zone-os pulcsit és egy én általam tervezett pólót ami a kollekcióm legelső darabja lesz. Na de kezdjünk is neki.- rakom vissza az álványra a kamerát.
A nap hamar elment, iszonyatosan sokat nevettünk és megint rengeteget kell kivágni majd a videóból, de nem bánom hiszen nagyon jól éreztem magam. Egészen késő délutánig ott voltunk és Zozo szólt Patriknak, hogy ma nálam alszik a videó vágás miatt és valószínűleg holnapra is el fog húzódni. Ugyan el kezdtük megvágni a videót, és képet is sikerült lőnöm, hogy nagy munkálatokban vagyunk ezt ki is tettem instára megjelölve rajta a fiút is. Azonnal záporozni kezdtek a kommentek, de egyre sem válaszoltunk ugyanis Zozo is csinált rólam egyet amit ő rakott fel az oldalára.
-Na jó én ezt meguntam.- dől hátra a székben hisztisen már sokadjára.- Unom már inkább nézzünk valami filmet.- terelget fel a székből egyenesen az ágyamra a laptopommal amin eddig dolgoztam. Sóhajtva mentem el az eddig feldolgozott anyagot és bele léptem a filmes mappámba. Egyből be indítottam egy filmet esélyt sem adva a mellettem fekvőnek a választásra.- Héj nem is dönthetek arról, hogy mit nézzünk?- kapja rám a fejét a melleimről.
-Nem mivel nekem arról nem volt választásom, hogy mit csináljunk.- túrok bele a hajába és nyomok egy csókot az ajkaira. Mint egy kisfiú duzzogva fordul az időközben megállított filmhez.
-Legalább elmondod, hogy mit nézünk?- fordul újra elém amikor már tényleg indítanám a filmet. Szem forgatva mondtam el neki, hogy a már olyan régen megnézendő filmet kapcsoltam be a Zodiákust ami az egyik legérdekesebb történet a számomra. És természetesen nem tudtuk sokáig nézni, mert Zozo mindenre rá kérdezett mindent kommentált, mindenbe bele pofázott így hamar ki nyomtam a filmet.- Helo miért nem nézzük végig?- kapja rám a tekintetét ám csöndben marad amikor látja, hogy csúnyán nézek rá.
-Baromira szar veled filmet nézni. Nem bírnál kussban maradni két órát?- sóhajtok fel unottan. Ha valami szar mesét vagy már ezerszer látott gagyi film lenne azt mondom oké pofázza végig, de ne már egy olyannál amit már régóta megakarok nézni és egy rohadtul komoly film.
-Jól van na.- vágja be a durcit. Unottan le lököm magamról és kimegyek a konyhába.- Most itt hagysz?- sasszézik utánam egyből.
-Valamivel le kell foglalnom magam ha már filmet nem tudok normálisan nézni.- veszek elő egy mirelit pizzát amit be is dobok a sütőbe. Zozo ismét sértődötten huppant le az egyik székre én pedig fel vergődtem magam a konyhapultra. Egy ideig szemeztünk egymással, de Zozo ezt is hamar megunta és elém állva vezette egyik kezét a combomra a másikat pedig a derekamra. Direkt nem csókolt meg ezért én rántottam magamhoz, hogy megszüntessem a köztünk lévő távolságot. Csókja mint mindig tökéletes volt. Gyengéd, határozott, szenvedélyes, mohó egy szóval teljesen az őrületbe kergetve engem. Úgy elvesztettem az időérzékem, hogy csak arra eszméltem fel, hogy rajtam csak egy bugyi van Zozón egy boxer a ruháink a földön szanaszét vannak és a sütő sípol, hogy kész van a vacsoránk. Lihegve váltam el a fiútól, hogy le kapcsolhassam a sütőt, hogy azután ismét neki eshessek. Végül nem jutottunk el a szobámig és egyből tudtunk enni is. Ilyen jót szerintem még soha nem aludtam mint ezután a nap után.
Reggel édes puszikra keltem és egy kócos de annál aranyosabb Zozóra. Mosolyogva bújtam hozzá, hogy még egy picit lustizzunk mielőtt neki kezdünk megvágni a videókat. A fiú gyorsan csinált egy képet ahogy össze van gabalyodva a lábunk, de szerencsére nem látszódtak a tetoválásaim hiszen akkor mindenki egyből rájött volna, hogy én vagyok a barátnője. Mintha vibrátorrá vált volna a telefonja minden egyes másodpercben megrezzent. A rajongói rendesen el árasztották a komment részleget. Nevetve olvasgattam a kiborult szomorú vagy éppen dühös üzeneteket.
-Huh félnem kéne szerinted?- fordítom felé a telefont ahol halálosan meg lettem fenyegetve. Valami 12 vagy 13 éves lány nem igazán nyugodott bele a ténybe, hogy plátói szerelmének kapcsolata van. Néha egyébként ezt olyan szomorúnak tartom. Miért nem örülnek mások boldogságának? Pláne ha azt a valakit elvileg szeretik. Pluszban az sem igazán tiszta, hogy az ennyivel fiatalabb és tulajdonképpen még éretlen kislányok majd azt gondolták, hogy egy 23 éves felnőtt férfi kapcsolatot fog velük létesíteni?! Egy részt mehetne is a börtönbe pedofília miatt mivel teljes mértékben illegális lenne a dolog, másrészt ők még tényleg gyerekek. Nem ítélek el senkit hiszen ebben a korban nekem is voltak plátói szerelmeim, de nem lettem depressziós pszichopata amint megtudtam, hogy barátnőjük van. Sőt örültem, hogy megtalálták azt akik mellett boldogok voltak. És ezt nem értettem a sok tini lányban akik most is gyűlölködő üzenetekkel bombáznak a komment alatt. Azt hiszik ezzel el érnek valamit? Hogy majd szakítok vele és velük fog össze jönni? Hogy ezzel tönkre tesznek és itt hagyom? Nem mindenki futamodik meg és törik össze lelkileg néhány rosszindulatú levéltől bármennyire is hihetetlen a számukra.
~~~~~
Olyan büszke vagyok a Gabira ő tényleg megérdemelte a győzelmet és hihetetlenül bíztam benne hogy a bajnok lány lesz a nyertes. Egy ország gratulál és tekint rád igazi példaképként❤️
Zozóért pedig a szívem szakad meg hogy kiesett ám mégis egy nyertes marad mindenki szemében egy igazi győztes aki az elejétől kezdve büszkén és határozottan vitte végig a versenyt emelt fővel távozott igazi bajnokként és ő volt az aki reményt és boldogságot adott mindenkinek aki buzdította a csapatot arra hogy ne adják fel. Én hihetetlenül büszke vagy rá amiért idáig eljutott és az én szememben már sokadjára hatalmasat nőtt mint ember mint sportoló és mint példakép. ❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanficAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...