Reggel édes csókokra ébredtem amit a nyakamra és arcomra irányított a mellettem illetve már szinte rajtam fekvő srác. Amíg ezt csinálta én sunyiban csináltam egy képet így rólunk hisz olyan édes volt nem tudhadtam mikor lesz legközelebb vele ilyen helyzet. Valószínűleg soha.
- Képet csinálunk úgy hogy ne tudjak róla? - harap bele a nyakamba mire belőlem egy halk kuncogás jön ki mert elég csikis volt hála a borosta miatt ami az arcát díszítette. Imádtam hogy van egy enyhe szőrzet az arcán olyan dögös tőle.
- Nem érdekel ha tudsz róla. - húzom fel a fejét és egy apró csókot nyomok az ajkaira.
-Na jól van elég volt fiatalok gyertek reggelizni. - ront be Süni a szobámba mire Zozo szó szerint lányos hangon sikítva gurul le rólam és rántja magára a takarót hisz anyaszült meztelenül feküdtünk az ágyban mindketten. Röhögve küldöm ki és szállok ki a kényelmes takaró alól.
-Milyen fiatalok te gyökér? Mindketten idősebbek vagyunk nálad idióta.- háborodok fel a kijelentésén.
Én felveszek egy fehérneműt meg Zozo egyik pulcsijat ő pedig csak egy boxert meg a nadrágját. Már éppen indulnék ki de a fiú vissza ránt és egy szédítő csókot kapok így kicsit instabilan indulok ki a konyhába.Sajnos rá kellett jönnöm hogy én sokkal többet érzek Zozo iránt mint puszta vágy. Napokig nem jöttem ki a házamból annyit gondolkodtam erről az egészről. Nem szimpla sexet akarok tőle annál már ezerszer többet. Idegesít hogy tudom más is rá nézhet hozzá nyúlhat ha akar mert nincs el kötelezve és ez szinte fel őröl. Nem akarom hogy rajtam kívül más is akár csak egy pillantást is vethessen rá. Azt akarom hogy azt érezze amit én. Reggel mellette akarok kelni este mellette aludni el, reggelit ebédet csinálni neki csak úgy össze bújni a kanapén vele ha úgy akarom el menni vele randizni sportolni utazgatni várost nézni vásárolni, amit amúgy utálok de vele ez is biztos hogy vic és lenne, komoly dolgokról beszélgetni sétálni nevetni és tudni hogy szeret engem úgy ahogyan én őt. Ez azért ilyesztő mert amúgy még egy férfi iránt sem éreztem ilyet. Senki nem tudta még ezt az énemet kihozni belőlem. Ezért is kerülöm őt már napok óta. Sőt sem videót sem képet nem posztoltam ki már egy ideje. Rebi jött át egyszer és nézte meg hogy élek e még egyáltalán. Élek csak egy apró mélyponton vagyok most. De túl lépek rajta hamarosan csak még kell egy kis idő. Ahhoz hogy ki szeressek belőle nem szabad hogy újra egy ágyban kössünk ki ezért kerülöm. Ha legközelebb le fekszem vele azt már kölcsönös szerelem miatt szeretném.
Egy hét telt el azóta, hogy kerülöm Zozot is meg a többieket is. Ma éppen össze szedtem magam annyira, hogy elmenjek a boltba és fel vásároljam az egészet, hogy újabb két hétig ki se kelljen jönnöm a házból. Felvettem egy fekete mackó gatyát egy fekete pulcsit a fekete adidasom a hajamat kócos kontyba fogtam a fejemmel meg nem kezdtem semmit. Igen ennyire sikerült össze szednem magam. Az üzletben viszont egy nem várt párosba futottam bele, a Kempf fiúkba. Hiheteten , hogy tényleg egyszer teszem ki a lábam otthonról és egyből bele futok a fiúba.
-Szia Napsi!- ölel magához vidáman Patrik, majd vonakodva de Zozonak is adok egy nagyon rövid ölelést.- Olyan régen hallottam felőled mi van veled mostanság?- csatlakozik be mellém ugyanis én idő közben megindultam a piás részleg felé.
-Megvagyok köszi most egy pici tervezgetéses időszakom van ami a jövőt illeti. Veled? - tolom félre a bevásárló kocsit és a sörök meg borok elé állok végig nézve a kínálaton.
-A barátnőmmel próbálom a legtöbb időt tölteni mellette segítek Zozonak.- tesz ugyan úgy ahogy én majd az emlegetett is megáll mellettünk pontosabban mellettem.- Jut eszembe ma lesz nálunk egy kisebb buli vagyis sütögetés és nagyon örülnénk neki ha eljönnél.- invitál meg kedvesen engem a programra. Egy picit el gondolkodtam rajta majd lassan az idősebbik fiú felé fordultam. Zozo hosszan nézett a szemembe majd szólásra nyitotta a száját.
-Én örülnék neki ha jönnél, mert beszélni is szeretnék majd veled.- mosolyog rám kedvesen és alig érezhetően, de végig simít a karomon. Vissza fordulok a polc felé és le veszek egy karton sört meg egy üveg tequilát onnan.
-Akkor azt hiszem ezekre nagy szükség lesz.- vigyorgok rá a két fiúra vidáman akik nevetve segítenek nekem a cuccokkal. Veszek még egy pár rágcsát a buliba is meg otthonra is majd megyünk mindannyian fizetni. A kocsinál szét válunk és Zozo biztosított, hogy majd két óra múlva értem jön. Otthon gyorsan hajat mostam fel vettem egy fekete farmert meg egy fekete toppot és a fejemet is össze dobtam elfogadhatóra. Amiket vettem össze dobtam egy szatyorba és még ettem egy keveset a tegnapi bolognaiból reggeli gyanánt, pedig már volt vagy hat óra. Adtam a két jószágnak enni meg inni és mire eljutottam odáig, hogy le dőljek picit csöngettek is. Be engedtem a fiút aki le huppant a kanapéra amit fura fejjel nézhettem végig mivel halkan kuncogott rajtam.
-Kicsit korábban jöttem, hogy tudjunk kényelmesen beszélgetni és ne zavarjon meg lehetőleg senki minket.- magyarázza meg gyorsan miért helyezte magát ennyire kényelembe, majd meg paskolta maga mellett a helyet, hogy üljek le mellé.
-Miről szeretnél beszélni?- dobom le magam és hiába tudom mi lesz a téma mégis megkérdezem tőle. Az ő fejéről is le tudom olvasni, hogy tudja, hogy én tudom miért jött.
-Pontosan mi is az oka annak, hogy el vagy tűnve? - csúszik közelebb mire én reflexből hátrébb amin igazán meglepődik.- Te miattam nem jössz ki a házból? Kerülsz engem?- düllednek ki a szemei ám én még most sem szólalok meg nem akarok pont vele erről beszélgetni.- Te kerülsz engem. - jelenti ki mostmár amint látja a reakciómat. -De miért?- húzódik közelebb újból, de most nem hagyja, hogy hátrébb menjek tőle mivel kezeit a combomra teszi, hogy lehetőségem se legyen a menekülésre.
-Ne csináld ezt, pontosan ezért nem akartam veled találkozni, nem akarok veled megint lefeküdni.- próbálom le szedni hatalmas és kellemesen meleg tenyereit magamról.
-Azért ennyire szar nem lehettem az ágyban, hogy ne akarj tőlem semmit.- rökönyödik meg a hallottaktól. Le sütve a tekintetem temetem az arcomat a kezembe ugyanis azt már feladtam hogy az övéit le szedjem a combomról.
-Félre érted, én nem akarok csak egy éjszakás kaland lenni megint.- túrok a hajamba és egyáltalán nem merek rá nézni.- Meguntam az egy éjszakás kapcsolatokat.- piszkálom a ki szakított gatyám egyik fonalát.
-Hát akkor feküdjünk le azért, mert érzéseket táplálunk egymás iránt.- vágja rá a cseppet sem átlagos és kicsit sem megdöbbentő választ. Össze ráncolt szemöldökkel néztem fel rá hiszen nem értettem ezzel mire akar kilyukadni.- Jaj ne nézz így. Azt ne mondd hogy te nem érzel semmit, mert akkor a falnak megyek. Nem vagyok az a hű de romantikus alkat és ne is várj tőlem nagy szerelmi vallomásokat, de tudom te sem vágysz rá túlzottan. Viszont azt tudnod kell, hogy eleinte oké tényleg csak a szexre gondoltam, de utána egyre több lett. Komolyan sose volt még ilyen lánnyal dolgom az ágyban már azzal le vettél engem lábamról, de személyiségileg is hihetetlenül megkedveltelek jobban a kelleténél. És ezek szerint te is engem, ha azért kerültél, mert nem csak szexet akarsz.- villantja rám tökéletes fogsorát. Nem mondtam neki semmit hiszen lényegében el mondott mindent amit én is gondoltam erről az egészről. Így hát rá vetettem magam és a püffedt rózsaszín csodákra nyomtam az ajkaim.
-Megindulunk?- válok el tőle amikor már azt hittem hogy megfulladok a levegő hiánya miatt.
-Azt hittem még egy gyors menet bele fér.- tolja feljebb a toppomat, hogy a csupasz bőrömet tudja simogatni és közben a nyakamat kényeztetni.
-Nem, ha titokban akarjuk tartani és húzni az emberek agyát.- túrok bele a hajába a tarkóján miközben halkan fel sóhajtok a kellemes érzésre.
-Mire gondolsz?- nyal végig a kulcs csontomtól egészen a fülemig amibe bele borzongok, huh ez a pali ki készít már most.
-Apró utalások a haveroknak is meg a rajongóknak is, hogy mindkettőnknek van valakije de konkrétan nem mondjuk meg biztosra, hogy van azt meg pláne nem, hogy együtt vagyunk. - simítok végig felsőtestén a fenekéig amibe boldogan markolok bele ezzel egy morgást ki csikarva belőle.
Így történt az, hogy Kempf Zoltán a párom lett és el kezdődött egy igen vicces játszma köztünk és mindenki más között.
YOU ARE READING
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...