Part8

712 27 0
                                    

A kocsiban gyorsan fel vezettük a videót, hogy ez az első a sorozatból ami egy bicós tartalmú lesz lent a fedett skate parkban.El mondtunk még egy pár fontos infót a későbbiekről, hogy minél hamarabb tervezzük felvenni a többit és megvágni őket, és nagyjából négy vagy hat videót tervezünk közösen el készíteni. Viszont majd jó sokat kell megvágni a videón hiszen sokszor át hajol, hogy puszit tudjon adni.

- Ja igen jut eszembe ott van a kis túlélőd a hátul az ülésen.- bök hátra ahol egy lila monster néz vissza rám. Boldogan át hajolok a vezető oldalára és nyomok hálám jeléül egy puszit a fiú nyakára. Oda érve én ki szállok és amíg Zozo balfaszkodik a biciklikkel addig én be megyek és össze szerelem a kamerát meg a hangfalat amit hoztam magammal. Végül mindkettőt be is kapcsolom és Offset-től a clout című zenét kapcsolom be ami mindkettőnk nagy kedvence.

-Sziasztok srácok illetve lányok! Ide is értünk a skate parkba ahol mint látjátok meg halljátok elég gyorsan be laktam a helyet.- mutatok körbe ahol már le dobtam a táskám meg a váltó ruhám. Idő közben barátom is be vonszolta magát a bicókkal.- Na mit szóltok egy Napsi vs Zozo párbajhoz?- vonom fel a szemöldököm.- Pattintsátok le kommentbe szerintetek ki nyerne. A puttó kis bmx-es fiúcska vagy a világbajnok motoros istennő?- Zozo hangosan háborogni kezd a mondatom után én viszont nevetve le legyintem őt.

Egész nap kint voltunk és videóztunk vagy ettünk és végül nagy nehezen vissza indultunk hozzám. Zozo úgy pakolt, hogy ma nálam alszik így egyből hozzám mentünk. A kocsiban még be fejeztük a videót így már csak meg kell vágni és mehet fel a fiú csatornájára. Otthon szinte minden a kocsiban hagytunk egyedül a videós holmimat vettük ki.

-Mit csináljunk?- borul le az ágyamra és ki terül, mint egy tengeri csillag. Válaszára elkezdek vetkőzni egy halvány mosollyal az arcomon ezzel teljesen le sokkolva őt.- Huh picit fáradt vagyok, de egye fene benne vagyok.- tépi le magáról a pólóját.

-Fürdeni megyek te hínár agyú !- oltom szarrá nevetve és hátat fordítva neki egy szál semmiben vonulok be a fürdőszobámba. Kis idő múlva megérzem ahogy el húzza a kabin ajtaját és hátulról nekem nyomódik szintén csupasz teste.

-Szabad így beszélni a barátoddal?- fordít magával szemben, hogy bele tudjon nézni a szemembe. Arcán látom, hogy alig bírja vissza tartani a nevetést ezért nem igazán veszem őt komolyan.

- Hát, ha folyton csak a rosszra tudsz gondolni.- vonok vállat és át állítom a víz hőmérsékletét egy picit hidegebbre mert látom nem igazán bírja ha lávában kell fürdenie.

-Szerintem a szex nem rossz, de te tudod én nem akarok neked rosszat okozni.- von vállat és már hagyná is el a kabint ha nem rántom vissza nagy lendülettel. 

-Eszedbe se jusson!- nyomom az ajkaimat az ő csodáira és mohón kezdem el azokat falni. Boldogan veszi tudomásul, hogy ezúttal én vetem rá magam és nem ő rám.  Az este még próbáltunk be kapcsolni egy filmet, de természetesen el aludtunk rajta. Pedig szeretem a Herkulest.

Reggel arra keltem, hogy Zozo nincs mellettem ezért felvettem a pulcsiját egy bugyit meg a mamuszom és ki mentem a konyhába ahonnan ki szűrődött a fiú telefonáló hangja. Oda érve pedig láttam, hogy a szüleivel beszél videó kamerán keresztül azaz tökéletesen látták, hogy én szinte semmiben be vágtatok a konyhába. Teljesen le fagyva álltam az ajtóban ami a szüleinek fel tűnt, de barátomnak nem. Mikor szóltak neki, hogy egy lány van a helyiségben meg pördült a tengelye körül és boldogan nézett rám. Én viszont döbbenten kócosan és valószínűleg még elég kómás fejjel.

-Jó reggelt baba!- szökken hozzám és nyom egy puszit a számra.- Anyu Apu ő itt a barátnőm, nem éppen így terveztem be mutatni, de a spontán dolgok sem rosszak.- karolja át a derekam és oda tol a telefon elé ami eddig a pulton pihent. Döbbenten nézek rá, hogy ezt most komolyan gondolja e.- Ne nézz így rám azt hittem még aludni fogsz.- na ezen mégjobban meglepődtem.

-Bocs, hogy felkeltem.- sziszegem a fogaim között idegesen.- Jó reggelt Fekete Napsugár vagyok és elnézést a helyzet miatt. túrok a hajamba kínomban ugyanis elég kellemetlen volt előttük állni a fiúk pulcsijában és egy szál bugyiban.- Én azt hiszem most elmegyek össze szedni magam.- mutatok magam mögé és sietősen elhagyom a konyhát. Na ennél gázabb helyzetbe sem hozott még egy exem sem a szülei előtt. Kicsivel később olyan tíz perc múlva Zozo jött be a szobába bűnbánó fejjel.

-Ne haragudj rám!- bújik bele a nyakamba mint egy szeretet éhes kiscica.- Tényleg nem így terveztem csak annyira megörültem hogy végre be tudlak nekik mutatni. Már amikor kavartunk akkor meséltem nekik rólad és azt is tudták, hogy össze jöttünk szóval már ők tudnak mindenről és ne hidd azt, hogy el ítélnek miatta.- minden haragom elszállt amikor ezt elmondta ezért megkönnyebbülve fordultam meg a karjaiban, hogy tudjak adni neki egy csókot. - Mit terveztél mára?- lép a táskájához, hogy ő is fel tudjon öltözni.

-Kicsit motorozni akarok, mert még teszt alatt van a Kawasaki ninjam. Raktam bele egy két új dolgot és nézegetem mennyire fogadja be a járgány. Meg lesz majd két vendégem is, de azokat viszonylag hamar le fogom tudni bonyolítani, ha mindenben egyet fogunk érteni.- kötöm fel a hajam egy kócos kontyba.

-Milyen ügyekben vagy te benne?- hőköl hátra döbbenten. Jó lehet picit félreérthetően mondtam neki.

-Tetováló vagyok ne gondolj semmi rosszra.- forgatom meg a szemeim nevetve.- Itthon szoktam dolgozni és ma ketten jönnek. Egy srác az alkarjára fog kérni egy katonának a fejét, meg lesz egy lány aki az oldalára szeretne egy virágot.- veszem elő a rajzos könyvem és mutatom meg neki az utoljára megtervezett két rajzot.

-Úristen ezek nagyon jól néznek ki.-  ki veszi a kezemből és végig lapozgatja az egészet.

Végül nem ment haza ahogy korábban tervezte, hanem egész nap velem volt és le videózta a motorozásom meg lőtt pár fotót rólam az instámra sőt amikor tetováltam a két vendégem akkor is ott volt és szerencsémre kussban végig várta hogy végezzünk. A kész tetkókról is lőtt egy egy képet a tetoválós oldalamra. Aztán este elmentünk egyet sétálni és végül is egy jó estét zártunk le.

Különös kapcsolat Zozo ff.Where stories live. Discover now