Exatlon

462 17 2
                                    

Úgy éreztem Zozónak írnék egy kicsit hosszabb vélemény kifejtést. Nem gondolom, hogy csak egy kis bejegyzés elég lenne arra mit is gondolok igazán.

Az elején még tudtam a tv-ben is követni a műsort, de sajnos a későbbiekben a munkám miatt és akkor még lehetséges bulik miatt sajnos rengeteg részről le maradtam, de természetesen követtem instagrammon és a rövid videókban, hogy mi történik. A legelső futamát Adu ellen viszont pont láttam és már akkor nagyon büszke voltam rá és tudtam, hogy nagy dolgokat fog ő még elérni ebben a műsorban. De őszintén, gonosz gondolat vagy sem erre az eredményre nem számítottam még az elején. Tudtam, hogy sokáig fog menni, de dobogós helyre semmiképpen sem. Mint minden embernek illetve sportolónak neki is voltak nehezebb, könnyebb részek, emelkedők illetve bukkanók a verseny során. De ez segítette ahhoz, hogy ennyit fejlődjön és tanuljon a nyereségeiből illetve hibáiból amit a többieknek is elmondott hátha segít nekik. Minden egyes pillanatával egyre több és több ember szívébe lopta be magát, akik meg eddig is szerették őt még inkább érezték, hogy ez a fiú/ férfi különleges. Sokszor gondoltam úgy, hogy kezd el szállni magától, de a végére amikor már rájött, hogy ez már nem csak egy szórakozás ismét bebizonyította, hogy ő egy igazi példakép. 

Sokszor, szinte mindig olvasgattam a kommenteket a videók és képek alatt amin meg lett jelölve és boldogan vettem tudomásul, hogy nagyon sokan így gondolkodunk a bajnokról. Büszkén néztem a statisztikákat ahol szinte mindig az elején szerepelt a neve, aztán felkerült a legelső helyre mint az exatlon legerősebb versenyzője. Minden egyes győzelme után büszke voltam és boldog, mert tudtam, hogy hiába szereti azokat a sportokat amiket nem csapatban kell játszani itt mégis a bajnokokért tett szinte mindent. Hiába nevezik sokan nagyképűnek és egoistának én úgy gondolom, hogy egyrészt nagyon is van mire így gondolnia, másrészt annyira nem is volt zavaró amennyire néhány ember ki volt akadva.

Külön szeretnék kitérni a Gabival való viszonyáról. Őszintén nem tudom pontosan mit is gondoljak. Abban biztos vagyok, hogy nagyon közel kerültek egymáshoz ez tökéletesen látszódott. Még amikor a Zsolti is a játékban volt is közel voltak egymáshoz, de Gabi inkább Zsoltival beszélt meg mindent ami tökéletesen érthető. Viszont amikor ő kiesett Zozo volt az aki segített neki és támogatta ebben a számára nehéz időszakban ami nyilván közelebb hozta őket egymáshoz. Abban nem vagyok biztos, hogy ez romantikus értelemben mennyire igaz, tekintettel arra, hogy Gabinak ugye egy éve párja van és elég nagy a korkülönbség közöttük, habár ez igazán nem egy hátráltató tényező. Zozo is nyilatkozta a válaszolós videóban a kiesése után, hogy ilyen kapcsolat nincs köztük mint amiket a kommentekben olvasott és igazán meglepte őt, hogy össze hozták őket. Mondjuk ezen én nem lepődtem volna meg hiszen a rajongóinak a többsége fiatal lányokból áll akik akarva akaratlanul mindenkit össze akarnak hozni mindenkivel. Ők pedig ölelkeztek, kettesben beszélgettek, meglepte ugye reggelivel a Gabi, odaadta a pólóját a Zozo a Gabinak és ezt sokan félre értették. Én úgy vagyok vele, hogy nem tényleg nem tudom mennyire igaz vagy sem, mindenesetre mégis kiderülne, hogy ez több mint egy szoros baráti kapocs én nagyon örülnék neki, mert láttam a fiún, hogy boldog a Gabi mellett tényleg bízik benne és szerintem is valóban nagyon jól néznek ki együtt.

A kiesésére is ki térve. Nagyon ledöbbentem. És sírtam, rettentően sírtam. Azért is mert büszke voltam és azért is mert szomorú, végtelenül szomorú. Ezt az epizódot a tv-ben követtem végig hiába baszkodott telibe az ideg haraptam véresre a számat és a kezemet végig néztem. Mind úgy gondoljuk, hogy ő érdemelte volna meg a legjobban, hogy be kerüljön a döntőbe és megnyerje a versenyt Gabi oldalán. Már korábban nem Adunak kellett volna biztosra be kerülnie a döntőbe mivel nem érdemelte meg azok után amit le művelt a Bogival Dorcikával az oldalán (de ebbe igazán nem megyek bele, mert csak felidegesítem magam). Végig izgultam a Dave és közte zajló párbajt és mikor az utolsó szetthez értek és láttam nem megy neki az ügyességi feladat már sírtam és tudtam, hogy ki fog esni ennyire közel a cél előtt. És mikor tényleg kiesett nem akartam el hinni, hogy még ennek ellenére is ő az aki mindenki szívében egy bajnokként az exatlon igazi nyerteseként távozik a pályáról. Gabi reakciója is megforgatta a kést a szívemben,be bizonyítva hogy közöttük tényleg mennyire szoros a kötelék, hát mikor a Gabi megnyerte, szerintem Zozo jobban örült, mint maga a nyertes. Vissza térve tényleg nem csak én, de szinte egy egész ország büszke rá amilyen messzire el jutott Zozo és mindenki számára egy igazi példakép és nyertes lett. Az én szememben sokkal többet jelent, hogy így is emelt fővel, boldogan és a legcsodálatosabb emberként távozott. A szívem szakadt meg ugyan a sok boldog érzés mellett, de még így is tudom, hogy sokkal jobb emberként fog vissza térni az országba ahol mindenki egy hatalmas szeretettel a szívében fogja fogadni a sportolót.

Különös kapcsolat Zozo ff.Where stories live. Discover now