Miután ugye szívrohamot kaptam mindkettő embertől sikerült újra megszólalnom. Miután megkajáltunk és szívtam még egy kicsit a kis e cigim tudván, hogy egy ideig azaz este hatig nem is fogom elővenni, mentünk vissza a rajongókhoz.
-Holnapra mi a terv?- kérdezi tőlem Rebi miközben ő már a motorján ül és igazítja magán a motoros dzsekijét.
-Hát holnap szerintem egy reggeli sprint lesz a bemutatóra aztán jó lenne megbeszélni Zozoval a részleteket.- tornázom fel magamat én is a szépségemre ami kivételesen egy Suzuki gsxr1000 matt feketében, hiába a yamaha a szponzorom ezt nem tudtam ott hagyni.
-Mit kell megbeszéli velem?- fékez le mellettem a bicójával az említett vigyorogva hiszen megint sikerült a szívrohamot rám hozni.- Holnap egész nap rá érek.- kacsint amire biztos vagyok, hogy Rebi mögöttem perverz fejet vág.
-A videóról a részleteket. De ha egész nap rá érsz, van kedved eljönni velünk a Yamaha egyik új szériájának a bemutatójára?- ajánlom fel neki a programot ami alatt jobban meg tudom ismerni és közben meg is tudjuk beszélni a fontosabb dolgokat a videókhoz.
-Én a helyedben nem mondanék nemet. Napsi fogja tesztelni és reklámozni az egyik kicsikét.- teszi hozzá mellékesen Rebi, nem mintha nagyon nemet akart volna mondani Zozo.
-Pontosabban egy Yamaha YZT-RI GYTR új modellt ez az egyik olyan motor amiből csak ez az egy van itt az országban.- húzom ki magam büszkén hiszen tényleg hihetetlen, hogy én mutathatom be ezt a gyönyörű járművet.
-Már azzal meggyőztél, hogy elhívtál, de ezek után ki nem hagynám. Írd le a részleteket , de nekem most mennem kell Patrik már vár. Akkor holnap!- ad két puszit az arcomra majd elteker a BMX-én, khm nem tudok mást nézni ennek hála csak a fenekét. Igen formás példányokkal rendelkezik meg kell hagyni.
-Ti baromira flörtöltök, de úgy kibaszottul nagyon.- vereget vállon Rebi röhögve.
-Ugye baszki szerintem is!- kezdek el picit olvadozni hiszen már egy ideje követem a munkásságát és nem vagyok vak látom, hogy mennyire jó pali. Szóval ja már egy ideje beön, de nyilván ki nőttem abból, hogy plátói szerelmem legyen. De azt hiszem most teljesen megváltozott a helyzet.
-Hát kisanyám végre nem leszel magányos farkas.- bőgeti fel a motorját amit követek én is. Páran felénk fordulnak köztük a Kempf fiúkat is akik pakolják be a bicókat a kocsiba . Ugyan számukra nem látszódik de röhögve húzunk el mellettük, közben látom, hogy Zozo videózik ami egyébként ki is kerül instára.
Reggel sminkeltem felvettem egy fekete feszülős farmert egy fekete trikót és a bordó Bomberemet, hajamat kivasaltam és egy bordó Vans cipővel dobtam fel a szettemet. Szokásos gyűrűk és a napszemüvegem magamra aggatása után mentünk is Rebivel a fekete Range rover evoquemhoz. Ő egyből bekapcsolja a rádiót, de mivel ott valami szar megy hamar rá kapcsolódik a zenei listámra ahol az egyik kedvenc zeném szól a Def leppard- tól a Pour some sugar on me. Így rendesen üvöltött a zene és természetesen mi is amikor be gurultunk Zozo elé aki videózva és röhögve száll be hátra.
-Jó reggelt!- köszön nekünk miközben elteszi a kameráját. Viszonozzuk a gesztust és Rebi le is hallkítja az üvöltő zenét.
Oda érve össze kaparjuk Sünit, vlogolunk egyet amiben egyébként be is jelentjük, hogy várható egy videó sorozat amit ketten fogunk készíteni. Körbe járjuk az egész létesítményt közben megtudok róla egy csomó mindent ő is rólam. Aztán le válok tőlük, mivel mennem kell bemutatni a motort. Először egy gyors fotózást csinálnak amit majd megkapok egy portfólióban és az lesz majd az egyik reklám kép is. Ezt egyébként barátnőmék végig is nézik. Utána megkapom a motorhoz illó szerkót amit fel is veszek és megyek a bemutató körömre. Fel ülve a motorra be indítom és huh isteni hangja van, szinte rá olvadok a motorra olyan csodálatos érzés jár át. Nagy sajnálatomra hamar vissza gurulok a riporterek elé ahol elmondom milyen volt, miben más mint az eddigi motorok és le véve a szerkót megyek is vissza a többiekhez egyben a kocsihoz is hiszen én voltam a finálé.
-Mi megyünk tovább, de nektek jó mulatást.- Ölel magához jó szorosan Rebi majd Süni is elköszön és ők mennek is tovább randizni ami már egy ideje halasztva van, de most végre be tudják pótolni.
-Be ülünk egy kávéra?- simít végig a karomon kedvesen Zozo amibe őszintén egy picit bele is remegek.
-Persze!- huppanok be a volán mögé Zozo pedig mellém. Egy Starbucksnál álltunk meg ahol én egy teát kértem Zozo pedig egy kávét, meg nem mondom mi volt a neve mert nem is értettem. Le ültünk egy sarokba és mindketten egyből kiraktuk insta sztoriba, hogy együtt kávézunk. Sok mindent megbeszéltünk a videókkal kapcsolatban,neki mi az elképzelése meg nekem és ebből fogunk majd össze dobni pár videót. Aztán feljött egy igen érdekes téma, de hogy őszinte legyek még örültem is, hogy érdekli.
-Egyébként van most valakid?- teszi fel diszkréten a kérdést. Végülis a kínos csendnél még ez a téma is jobb nem?!
-Hát úgy komoly már lassan egy éve nincsen.- gondolkodom el egy pillanatra.- Neked?- nézek rá kedvesen, próbálok nem perverzen szóval örülök hogy ez sikerült.
-Nekem sincs már egy ideje komoly kapcsolatom. De ahogy kivettem a szavaidból szólj ha tévedek, nem komoly az van?- vonja fel az egyik tökéletesen ívelt szemöldökét.
-Nos tudod hogy van ez.- vonok vállat kínosan.- Néha a bulikban jön pár jó kötésű fiúcska.- viccelem el a dolgot amire hangosan felnevet.Nagyon cukin nevet.
-Nem ítéllek el nálam is jelenleg így áll a dolog.- rázza a fejét aztán bele néz mélyen a szemeimbe.
-Van kedved át jönni?- teszem fel egyszerre tartva a választól, de magabiztosan hogy ne tűnjek úgy mint aki nem biztos magában. Meglepetten elmosolyodik de bele egyezik így egy nagy kő esik le a szívemről. Zozo kifelé menet átkarolja a csípőm ami be kell valljam nagyon is jól esik tőle.
Mikor hozzám érünk egy icipicit feszült a hangulat ezért felbontok egy üveg bort a kedvencemet Babits érdekházasság és meglepetésemre a fiúnak is nagyon ízlik. Egyébként meg is teszi a hatását hiszen már egy pohár után oldódik a hangulat. Később Zozo bátorkodik közelebb hajolni és megcsókolni, innen pedig nincs megállás. Én szemböl bele ülök az ölébe ő addig a nyakamat kényezteti és a pólómat veszi le rólam. Ezután gondolom nem kell részleteznem mennyire a legjobb estém volt.
YOU ARE READING
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...