Part 10

481 23 1
                                    

Reggel ki szálltam a kocsiból a cyber jump parkolójában és a bejáratnál egy csókkal köszöntem a páromnak. Még vártunk nagyjából két percet és be futott Csepi Imi Rebi és Fanni.  Bent át öltöztünk és kimentünk a fiúkhoz. Ám nagy meglepetésemre volt ott egy két új tag is. Mikor a magasabbikat megláttam nekifutásból ugrottam rá amit nevetve viszonzott nekem.

-Úristen de rég láttam azt a hülye fejedet!- nyomom össze az arcát vigyorogva.- Te világjáró néha azért írhattál volna, hogy élsz.- verem tarkón gyengén a szintén vigyorgó fiút. Hogy kiről is van szó? Molnár Mátyásról a Face team egyik oszlopos tagjáról. De ha már itt tartunk Kerimet is jól megszorongattam. Matyi az unokatesóm így őt már nyilván pisis korom óta ismerem, Kerimet pedig azóta, hogy a csapat tagja lett ő is. Azaz már őt is jó régóta boldogítom a hülyeségeimmel. Keri is boldogan viszonozta az ölelésem.

-Nézted a videókat nem?- vonja fel a szemöldökét miközben dobta össze a kameráját, ezt egyébként én is követtem és elővettem az enyémet, hogy össze tudjam szerelni.

-És ez azt jelenti, hogy nem kell írnod nekem te fasz?- háborodok fel nevetve mekkora paraszt ez a gyerek. Olyan büszke vagyok ezt tőlem tanulta.

-Mondtam nem fogja el fogadni ezt a hiper gyenge kifogást.- tolja fel az orrán a szemüvegét Keri unokatesómra nézve szórakozottan. Közben Zozo lyukat égetett a vesémbe, biztos vagyok benne, hogy nem érti mi történik. Ő nem tudja, hogy én velük nőttem fel, hisz Matyi már nagyon régóta a tagja a csapatnak. Sőt egy két utazásra még velük is mentem. Ez egyébként majd a későbbiekben fontos infó lesz.

Össze is szereltük a kamerákat és neki is kezdtünk a napnak. Zozo csatornájára felvettünk egy game of add on játékot, Matyiéra minden mást én meg majd egy montázst csinálok a kettőből a saját csatornámra. Kifelé menet Matyi és Keri csapódott a két oldalamra az előbb említett még a karját is át dobta a vállamon.

-Az van csajszi, hogy pénteken lesz egy face team-es sütögetés és baromi nagy meglepi lenne, ha veled állítanék be oda.- erre láttam, hogy Zozo felénk kapta a fejét. Egész nap ideges volt, szinte alig szólt hozzám és mindenre forgatta a szemeit bármikor hozzám szólt vagy Matyi vagy Keri. Bolond amúgy most már direkt idegesítem, nem hiszem el, hogy nem lehet ide jönni és kérdezni, ha problémája van.

-Szerintem nincs programom úgyhogy benne vagyok.- karolom át a derekát vigyorogva aztán Kerimét is így mentünk el a kajáldáig. Ott megrendeltük az ételt és be ültünk egy hatalmas boxba de kevesebben mint ahányan voltunk mivel Fanni Csepi és Imi le léptek így csak Rebi Zozo a két face team-es fiúka és én ültünk be enni. Én megint a kosaras fiúk közé kerültem amíg párom és legjobb barátnőm velünk szembe. -Tényleg és Bálint...?- nem tudtam be fejezni a mondatomat és nem is akartam, mert fingom nem lett volna hogyan is kellett volna.

-Össze jöttek Abbyvel.- húzza el a száját. Magam elé meredtem úgy próbáltam fel idézni ki a faszom az az Abby. Matyi is és Kerim is szórakozottan vissza tartva a nevetését várta mikor kérdezek rá.

-Ki a teherbe baszott kurva élet az az Abby?- ráncolom a szemöldököm hátha be ugrik valami a lányról, de jelenleg tényleg semmi szó szerint semmi. A két fiúból hangosan ki tört a nevetés kérdésem hallatán.

-Látom semmi nincs meg róla nem is csodálom.- törölte le a könnyeket a szeméről Keri nevetve.- A cirkuszban dolgozott velünk tudod a kis táncos angol csajszi ló arccal.- vázolta fel finomnak nem nevezhető stílusban a fiú nekem pedig be ugrott a ló arc hallatán a lány külseje és ennek hála a stílusa is. Bálinton és Norbin kívül egyébként senki nem kedvelte. Makaóba jött velünk és már akkor sem volt szimpi nem is értem miért.

-Áh megvan.- forgatom meg a szemeim és megköszönöm utána a pincér srácnak a kaját amit idő közben fel is szolgáltak nekünk. -Komolyan vele? Nem tette magasra a lécet azt hiszem.- vonok vállat unottan. Tulajdonképpen szinte csak hárman beszélgettünk ugyanis Zozo teljesen be durcizott és senkihez sem szólt hozzá, Rebi pedig Sünivel beszélt telefonon. Miután végeztünk az evéssel Rebi hamar elment mert jött érte a párja mi meg még kint beszélgettünk kicsit amíg cigiztem. -Akkor pénteken értem jössz?- fordulok a kocsijukba pakoló rokonom felé boldogan.

-Még jó hogy érted megyek, de már szóltam Kerinek, hogy verjen pofán, ha el akarnám kotyogni szóval nagyon nagy meglepi leszel.- vigyorog és Keri meg buzgón bólogat a fiú mögött jelezve, hogy tényleg arcon csapja ha pofázni mer.

-Rendben el küldöm majd a címem meg majd írd meg, hogy mit vigyek magammal.- ölelem magamhoz magas termetét, Kerit is megszorongatom és a lelkére kötöm én is, hogy lépjen a társa szájába, bár remélem két nap alatt nem akarja szét kürtölni. Addig a videókat sem tesszük fel, így a sütögetést is az enyémhez tudom majd vágni. Párommal le pacsiztak és ők indultak is és mi is e ültünk a kocsimba. Egész úton hozzám se szólt a fiú amit egy szem forgatással díjaztam. Amint haza értünk azaz hozzám és szálltam ki a kocsiból azért oda szóltam neki.- Legközelebb kérdezz mielőtt a rokonomra kezdessz el féltékenykedni, mert így el baszod mások hangulatát is.- nézek a szemébe és rá is vágom a kocsi ajtaját.

-Hogy mi?- száll ki ő is és rohan utánam egyből. Az ajtót be csukja maga után és követ a konyhába.

-Jól hallottad. Matyi az unokatestvérem szóval kurva jó lenne, ha legközelebb nem be sértődnél hanem kérdeznél. Velük nőttem fel konkrétan a fél turnéjukon részt vettem, de ezt tudhatnád a régebbi videóimból, ha figyeltél volna eléggé. Imádlak, de annyira nem tudsz gondolkodni és, ha valami nem stimmel miért nem kérdezed meg?- fordulok felé idegesen.- Mennyivel jobb lett volna a program, ha nem fordulsz magadba már az elején mint valami öt éves.- vágom a fejéhez kicsit sem nyugodtan.

-Te sem örültél volna ha a semmiből az én nyakamba ugrott volna valami csaj és jó pofizott volna velem.- vonja fel a szemöldökét sértetten még mindig magának adva igazat.

-Bazdmeg te hallod magad? A rokonomról van szó akit fél éve nem láttam a folytonos utazásai miatt. Még jó hogy örülök neki bármennyire is hihetetlen lehet a számodra. Csak egy kibaszott kérdést kellett volna feltenned amit egyébként mindenki előtt simán megtehettél volna és ez úgy hangzik, hogy hé ti honnan ismeritek egymást? Kurvára nem bonyolult, de neked egyszerűbb volt felesleges teóriákat kreálnod magadban és ezen rágódni egész nap. Hát gratulálok ennyi eszed van.- hangomból csöpögött a gúny és az irónia ami szemlátomást nagyon nem tetszett a fiúnak.

-Kíváncsi lennék azért te mit gondolnál ha az én helyemben lettél volna.- fonta keresztbe a kezeit indulatosan.

-Neked bajod van a felfogási képességeiddel? El jut az agyadba az amit folyton pofázok neked? Matyi a rokonom egy vér vagyunk pisis korom óta ismerem vele nőttem fel, az unokatestvérem.- tagolom neki szájba rágósan mint valami óvodásnak akinek tényleg nem jó még a felfogása. Ahhoz képest én egy 23 éves férfinak próbálok el juttatni egyetlen információt az agyába de ez sem megy.- Tudod mit le szarom. - legyintek lemondóan hiszen látom, hogy még mindig a vörös köd lebeg a szemem előtt hiába mondom neki a magamét.- Húzz a picsába haza és ha végre fel fogtad, hogy mit ugatok neked tíz perce akkor fordulj vissza.- mutatok az ajtó felé amire le döbben.

-Te most ki dobsz?- zökken ki végre abból a helyzetből amiben most van és össze zavarodva bámul a szemembe. Kocsim sincs itt hogy menjek haza?- ráncolja a szemöldökét hitetlenül. 

-Vidd az enyémet szarok bele hogy oldod meg csak ne lássalak.- vágom hozzá a slusszkulcsom ami a földön landol hála annak hogy a fiú teljesen le van döbbenve és a reflexei jelenleg a nullán vannak. Lassan le hajolt a kulcsért amit le rakott az asztalra és le is huppant egy székre aztán a kezeibe temette a fejét.

Különös kapcsolat Zozo ff.Where stories live. Discover now