Part 11

418 20 0
                                    

Két napja nem beszéltem Zozoval egy szót sem. Ő este haza ment és azóta sem keresett. Most vagy az van hogy még mindig nem fogta fel mit mondtam neki vagy nagyobb az egoja mint hittem.
Reggel kényelmesen fel keltem megreggeliztem és hajat mostam amit hagytam száradni hogy szép göndör legyen estére. Ezután össze dobtam egy egyszerű karamellás sütit amit még régebben rengetegszer csináltam a csapatnak így nem is volt kérdés hogy viszek nekik ilyet meg persze valami kis italt is viszek. Mire a sütivel kész lettem el kellett kezdenem készülődni szóval gyorsan felvettem egy szürke melegítő nadrágot az egyik kedvenc face team logós mezemet és egy gyönyörű jordan cipőt. Lényegében majdnem ugyan úgy néztem ki mint Matyi minden nap. Arcomra nem tettem fel sminket feleslegesnek gondoltam hiszen velük nőttem fel látták a legszarabb állapotomat is. Kettő dudálást hallottam kintről így a sport táskámat a vállamra kapva és a sütit meg a telefonomat kezembe véve el köszöntem gyorsan kutyusomtól és magam után be zárva a házat ültem be rokonom mellé.
-Na mi van Zozoval? - kérdezi az után hogy be kötöttem magam és üdvözölt két puszival.
-Mi lenne? - ráncolom a szemöldököm nem is említettem neki egyszer sem hogy bármi közünk lenne egymáshoz.
-Azután lett mérges miután a nyakamba ugrottál gondoltam van köztetek valami. Ki békültetek? - okos fiú de neki sem fogom el mondani bármennyire a rokonom. Tartom magam ahoz amit Zozoval beszéltünk meg.
-Szexen kívül nem sok szóval teljesen hidegen hagy hogy bárkire is féltékeny. Majd ha le nyugszik úgy is keresni fog. - rántom meg a vállam nem törődöm stílusban. Nem nehéz ezt el hinnie hiszen már a trambulin parkban sem tulajdonítottam túl nagy figyelmet a fiú viselkedésének.
-És ha be közölné hogy szeret akkor össze jönnél vele? - parkol le a csapat közös haza előtt de még nem szállunk ki az autóból.
-Jó vele a szex és külsőleg nagyon vonzódom hozzá de ő még fejben nagyon gyerek. Látod egy ilyen apró dolog nem jut el az agyáig hogy rokonok vagyunk és nincs is köztünk semmi se veled se vele szóval nem tudnék vele mit kezdeni. - rázom a fejem nemlegesen.
-Mindegy is ha mégis ki derülne én örülnék neki mert jól néztek ki együtt már amiket a videóitok alapján le szűrtem. - paskolja meg a combom és mostmár be is megyünk a házba. Illetve Matyi megy elől én pedig várok a jelre mikor mehetek. Az egyik fal mellé le dobom a táskám és a sütit a konyhába rakom amíg Matyi szónokol a csapatnak és a kamerának.
-És a meglepi vendégem... - a mondatot hallva vigyorogva ki lépek a kertbe ahol Dini Ádám Talán és Norbi szó szerint le rohannak engem. Fefe segített fel kelni a földről miután le taszigatta rólam a négy fiút. Külön külön mindenki meg ölelgetett és boldogan ugrottam Ádám és Norbi párjának a nyakába egymás után. Kerit is szorongattam egy ideig hogy el kerüljem a legkínosabb részét az estének. A Bálinttal való találkozást illetve beszélgetést.
-Szia . - álltam elé kissé idegesen. Ő is köszönt de ennyi nem volt se ölelés se köszöntő arcra puszi vagy pacsi semmi.
-Gázak vagytok! - ordít oda nekünk Ádám amire nevetve mutatunk be neki teljesen egyszerre. Végül csatlakozunk a már sütimet evő társasághoz.
Na igen Bálint ez egy igazán jó történet. Ugye a csapat által ismertem meg és nagyon jóban lettünk. Szinte a legjobb barátom volt. A fél turnéjukon én is részt vettem ahol sokkal közelebb kerültünk egymáshoz mint terveztem vagy terveztük. Nem kellett sok idő hogy egy pár legyünk és ez mind szép és jó volt (nyilván voltak kisebb vitáink de azokat hamar meg oldottuk) viszont én nem maradhattam velük végig haza kellett jönnöm a versenyek miatt aztán ugyan ezért utazgatni is. Az egyértelmű volt hogy ha a közelben voltunk és csatlakoztam hozzájuk egy pár napra. Mielőtt én haza repültem volna hogy ott hagyjam őket a karrierem miatt nagyon csúnyán össze vesztünk Bálinttal durva dolgokat vágott a fejemhez csak azért mert én is építeni akartam a karrierem. Fájt hogy nem támogat és azzal gyanúsít hogy én nem szeretem és a karrierem fontosabb mint ő. Persze én legyek mellette mindig és szarjam le a jövőmet csak miatta mert ő már be futott és valóra váltotta az álmait. Szakítottunk és azóta nem találkoztunk sem beszéltünk. Ez volt már jó hosszú ideje. Ennyi a mi történetünk.
Nagyon jó volt az este náluk is aludtam és csak másnap este vitt haza a fene. Viszont otthon nagy meglepetés várt engem a küszöbön (fenti kép ☝️) Zozo amint meg hallotta hogy be áll Matyi autója egyből fel kapta a fejét. Matyi sok sikert kívánt én pedig be engedve magunkat szokásosan a konyhába indultam.
-Nagyon sajnálom hogy ennyire fel fújtam a dolgot. Neked volt igazad nem lehetek mindenkire féltékeny aki csak hozzád szól pláne ha az a rokonod. Szeretlek és hülye voltam hogy nem kérdeztem meg tőled honnan ismered és utána nem hittem neked azonnal. - őszintén nézett a szemembe és mivel én a pulton ültem könnyedén a közelembe tudott férkőzni.
Egy ideig a szemébe néztem amik kezdtek aggódó tekintetet fel venni így egy nagyot sóhajtva húztam közel magamhoz egy ölelésre. Mint egy kisfiú úgy bújt bele a nyakamba amire apró puszikat adott közben.
-Legközelebb ne legyél ekkora barom és jóban leszünk. - tolom el magamtól mosolyogva és egyből vissza is húztam hogy tudjak adni azokra a csodás ajkakra csókot. Mohón viszonozta cselekedetemet és az ölében tartva vitt fel a szobámba ahol nagyon is ki engesztelt. Megint láttam egy új oldalát amibe szintúgy bele szerettem mint eddig szinte az összesbe. Egymást ölelve aludtunk el és hiába nem szeretem a romantikus klisés dolgokat ő vele mégis imádtam azt hogy tudunk ilyenek is lenni hiszen ő sem szereti az ilyen rózsaszín ködös nyáladzást. Még kaptam egy jó éjt puszit a vállamra az arcomra és az ajkaimra és utána már aludtunk is.

Különös kapcsolat Zozo ff.Место, где живут истории. Откройте их для себя