Ma van november 15.-e ami mind tudjuk mit jelent. Igen Zozo barátom szülinapja van és egy naagyon nagy meglepivel készülök neki eme jeles nap alkalmából. Tegnap a le utaztunk a családjához így reggel le tudtuk az ünneplés ezen verzióját. A nap további részében pedig el küldtem hogy Patrikékkal töltse az ideje nagy részét mondván este úgy is velem lesz. Ez nem akkora nagy hazugság csakhogy én addig össze pakoltam neki egy bőröndbe az összes olyan holmiját amire szüksége lesz egy kicsit hosszabb utazáshoz. Magamnak is össze pakoltam azt ami kellhet és el szaladtam vásárolni jó sok nasit meg üdítőt és nekem cigit. Vissza érve a Kempf családi házhoz gyorsan be vágtam mindent a kocsimba hogy Zozo gondolni se tudjon arra, hogy bizony ma el hagyja szeretett szülő városát. Délután a többiekkel fog vissza jönni ahol ismét egy kisebb ünneplés lesz itt már természetesen az ajándékokat is meg kapja. Írtam Patriknak, hogy a torta kész van (természetesen egy Ride Zone logós tortát rendeltem neki) és indulhatnak haza. Már nagyon izgultunk a szüleivel ugyanis anyukájával mindent együtt intéztünk és díszítettünk fel. Az ajtón be lépve pedig az egész kis pereputty énekelni kezdte a megszokott dalt amit a szülinapos a szemembe nézve vigyorogta végig.
-Boldog szülinapot! - üvöltöttük bele az arcába annyian ahányan voltunk. Boldogan fogadta az ajándékokat én meg kaptam még egy szolid szájra puszit köszönet képpen.
Az ajándékokat ki bontogatva a legtöbb alkohol vagy valami bmx-es cucc volt amiknek nagyon örült. Még maradtunk beszélgetni egy picit de jeleztem a szüleinek hogy ideje el indulni.
-Nos szülinapos nem minden ajándékot kaptál ám még meg. - nyalabolja fel magát Évi és élő veszi a zsebéből a kendőt amivel be is köti a fia szemét.
-Ha egy magán számot kapok az asszonytól akkor ez lesz életem legjobb szülinapja! - vigyorodik el szélesen mire az anyja csak tarkón vágja helyettem is. Be ültettük szépen akadály mentesen a kocsiba utána gyorsan el köszöntem és még ígértem mindenkinek hogy egyben hozom haza. - Mikor vehetem le a kendőt? - kezd el nyavajogni már 20 perc után.
-Még egy kis ideig ki kell bírnod. - sóhajtok fel ki bontva egy energiaitalt mivel máshogy nem birnék ébren maradni. Zozo is így tesz mivel az ő kezébe is nyomok egyet, a kedvencét.
-De most komolyan mennyit megyünk még? - kapcsolja be a rádiót hogy halkan szóljon a zene és ne legyen csend.
-Még két és fél órát szóval a helyedben felkészülnék lelkileg az útra. - kuncogom el magam. Hiába van rajta kendő így is biztos vagyok benne, hogy döbbent arcot vág.
Már egy ideje mentünk amikor egy rendőr autó állított félre minket. Kuncogva már előre a szituációtól tekertem le az ablakot.
-Jó napot biztos úr! - köszönök illedelmesen ő pedig vissza köszön.
-Iratokat jogosítványt forgalmit szeretnék kérni. - hajol be az ablakon majd azzal a lendülettel lepődik meg. - Ember rablási kísérlet? - vonja fel gyanúsan a szemöldökét.
-Nem uram csak szülinapja van és nem szeretném ha látná merre megyünk. Úgy ismeri az országot mint a tenyerét rögtön tudná mi lenne a meglepi. - mosolyodok el és oda adok mindent amit kért plusz Zozo iratait hogy bizonyítsam a fiúnak tényleg ma van a szülinapja.
-Rendben további szép napot és boldog szülinapot fiatal ember! - köszön el tőlünk nevetve.
-Köszönjük viszlát! - még Zozo is el köszön és fél tekerve az ablakot hajtok is tovább. Az út további részében nagyon sokat beszélgetünk kérdezte milyen napom volt ugyan ezt kérdeztem én is tőle. - Na és szerinted mi lesz a meglepim? - kérdezem akkor amikor látom már csak 10 perc és ott is vagyunk a célban.
-Szerinteeem be rendezted a Pesti lakásomat ahol várnak minket a többiek akik utánunk indultak el mi pedig tettünk egy fél órás kitérőt hogy időben oda érjenek és nekem ne legyen feltűnő hogy amúgy vissza megyünk Pestre és csapunk egy oltári nagy bulit. - ecseteli jó részletesen szerinte mit kap tőlem ajándékba.
-Igazán szép történet. - kanyarodok le a parkolóba és le állítom a kocsit. Ki szállok ezután Zozonak is segítek ki szállni sérülés mentesen a járműből. - De el kell keserítselek nem Pesten vagyunk. Boldog szülinapot! - fordítom a bejárat felé és veszem le róla a kendőt. Tekintete egy ideig az épületet szemléli aztán le esik neki.
-Te el hoztál engem egy wellness hétvégére az ország egyik legszebb hotelébe? - kapkodja köztem és az Avar hotel bejárata között a tekintetét. (írói megjegyzés tényleg kibaszott szép az a hotel érdemes rá keresni)
-Négy nap pihenés csak te meg én. - nyitom ki a csomagtartót ám nem tudom ki venni belőle a holmikat ugyanis a szülinapos maga felé fordít és egy szenvedélyes csókot ad nekem.
-Tökéletes ajándék egy tökéletes személytől! - ad még egy vadító csókot és utána segít ki pakolni az autóból.
Bent ki kértem a szoba kulcsot a recepción és utunkat oda is vettük. A szobában mindent úgy rendeztel el ahogy kértem. Az ágyon rózsa szirmok a fürdőben a kád illetve jaquzzi tele engedve habfürdővel és szintén rózsa szirmokkal egy be hűtött pezsgővel poharakkal és gyertyákkal.
-Tudom hogy nem vagyunk annyira romantikusak de úgy éreztem ez most biztos jól esne neked. - bújok hozzá egy ölelésre.
-Szavakba önteni nem tudom mennyire jól esik ez nekem. Nem valami tárgyat kaptam aminek amúgy örültem volna nem azért mondom. De ez tökéletes hiszen egy emléket egy élményt kaptam tőled nem is akármilyet és ez többet jelent mindennél. - simítja kezét a tarkómra és egy olyan érzelmes csókot ad hogy konkrétan bele szédülök.
-Öltözz szülinapos először le megyünk a welnes részt ki próbálni. - ugrok odébb és le dobom a ruháim mivel rajtam már fürdőruha van.Ő is át öltözik és le megyünk az alaksorba ahol többféle medence van. Rajtunk kívül csak egy idős házaspár van lent akik kedvesen köszönnek amit mi viszonzunk nekik. Egészen késő estig beszélgetünk bohóckodunk a meleg vízben de egy idő után mindketten megunjuk és vissza megyünk a szobánkba. Ahol hiába untuk meg a medencében való tunyulást nem hagyjuk ki a habfürdőt ahol azért teljesen más lenni. Meztelenek vagyunk és hangulatos no meg a pezsgő is ott van. És persze a ma este csak róla szólt ezért olyan élményben részesítettem őt hogy azt egészen sokáig emlegetni fogja.
Másnap édes puszikra és finom érintésekre keltem fel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Különös kapcsolat Zozo ff.
Hayran KurguAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...