Part 14

429 23 0
                                    

Már vagy egy hónap el telt Zozo versenye óta és kicsit el távolodtunk egymástól. Azt ígérte velem lesz a készülés alatt és segíteni fog ehhez képest egyáltalán nem ez történt. Szó szerint alig keres nem válaszol semmire, telefont sem veszi fel és én ezt nagyjából a harmadik nap után meguntam és hagytam a dolgot. Ha ő nem keres és válaszolni sem hajlandó én nem fogok senkinek sem könyörögni. Azóta ugye még három hét telt el és a dühömet a gyakorlásban fojtottam el ami lehet nem a legjobb döntésem volt. Rengeteg helyen sérültem meg a figyelmetlenségem miatt ami nem jó, mert koncentrálnom kell. Fejben kell el döntenem, hogy nem érdekel többet Zozo és akkor fogok tudni figyelni teljesen addig viszont nem fog menni.

Egy idő után a dühöm átment csalódottságba és szomorú hangulatba ami miatt kezdtem romlani. Nem ettem rendesen sokszor voltam részeg és másnapos csináltattam új tetkót és pc-t is, és újra bor vörösre festettem a hajam. Így viszont fura lesz megint kamera elé állni ugyanis most már ki kell raknom egy insta sztorit, hogy tudassam a rajongókkal, hogy élek. Ezért ki sminkeltem magam annyira, hogy ne látszódjanak a karikák a szemem alatt, de a be esett arcommal nem tudtam mit kezdeni.

-Sziasztok srácok illetve lányok!- integetek a kamerába egy gyakorolt áll mosollyal az arcomon amit mostanában elég sokat kellett alkalmaznom.- Ne haragudjatok, hogy ennyire el voltam tűnve, de mostanában nagyon sokat kell gyakorolnom a világbajnokságra és ez elveszi minden időm és energiám. De hamarosan lesz videó erről a hónapról és arról hogyan készülök fel a nagy eseményre.- sóhajtok fel fáradtan.- Sokan kérdeztétek, hogy mi van velünk Zozoval. Nos csak annyit tudok erre mondani, hogy szép volt jó volt de vége van, szóval jó lenne ha abba hagynátok a fenyegető üzeneteket mert kibaszottul unom már.- forgatom meg  szemeim unottan. - És igen pár változáson mentem keresztül, de jól vagyok és ígérem össze szedem magam csak miattatok.- mutatok szívet a kamerába ezúttal egy igazi mosollyal az arcomon.

A videó után az instám megőrült és még Imi is fel hívott amit el utasítottam, nem akartam vele beszélni. Ismét egy üveg bor társaságában aludtam el és ezúttal is másnaposan vagy aznaposan mentem a pályára. Egy üveg vízzel a kezemben ültem a motoromon amíg edzőm adta a kiselőadást, hogy ő nem ilyennek ismert meg és így soha nem fogok győzni.

-Nem érdekel a véleményed.- gyújtok rá idegesen és az idegtől remegő kezekkel szívtam bele a nyugtató rúdba.- Lelkileg vagyok szarul te fasz nem testileg.- üvöltök rá könnyes szemekkel.

-Gyere!- szedett le a motorról be ültetett a kocsijába és el vitt a kedvenc hamburgerezőnke, ott rendelt nekünk és le ültünk egy asztalhoz. Csendben magam elé bámultam amíg ő némán el gondolkodva nézett engem. -Nem tudom, hogy lelkileg hogy tudnék segíteni ezt te is tudod, de testileg össze tudlak szedni.- vette át a rendelésünket ami őszintén még soha nem esett ennyire jól mint most, több heti normáltalan evés után és másnaposság után. 

Újabb két hét telt el és edzőmnek igaza volt sokkal jobban voltam testileg, minden nap figyelt arra, hogy mit és mennyit eszem, járt velem edzeni és dühlevezetési box órákat is tartott nekem. Az alkoholtól sehogy nem tudott el tiltani, de össze szedett annyira, hogy ezerszer jobban teljesítettem a pályán. Két hét múlva utazunk és minél közelebb érünk a dátumhoz annál rosszabbul vagyok lelkileg. Egyszerűen nem értem mi történt hogy hol romlott el köztünk a dolog és miért. 

Egyik este ismét alkoholtól mámoros állapotban ültem a kanapén a csendes házban amikor is csöngettek és én döbbenten engedtem be a Face Team tagjait. Vissza huppantam borral a kezemben Matyi és Bálint közé és hagytam, hogy mindannyian figyeljenek. Lassan néztem fel Matyira és ahogy láttam milyen aggódó fejet vág le konyult a szám és hosszú nagyon nagyon hosszú idő óta először sírtam fel keservesen. A fiú döbbenten ölelt magához és vette ki a kezemből az üveget hisz félő volt, hogy el ejtem. Mire össze szedtem magam addigra vörösre dagadt a fejem a szemem és az orrom is szóval nagyon szép látvány lehettem. El vettem a Keri által felém nyújtott férfi pulcsit amit amint felvettem megéreztem a fiú jellegzetes illatát így ösztönösen az ölébe másztam. Matyi után vele voltam a legjobb kapcsolatban. Ő a hátamat és a combomat simogatta nyugtatás képpen. A telefonom őrült rezgésbe és csipogásba kezdett, ezért gyorsan megnéztem mi történik. Keri ki rakta ahogy sírva és megtörve ülök a kanapén Matyi és Bálint között egy üveg bor kíséretében. Záporoztak a kommentek és üzenetek, hogy mi történt jól vagyok e és miért Kerim rakta ki a képet. Üveges tekintettel osztottam meg a sztorimban a képet így még inkább megvadult az oldalam. Kis idő elteltével legnagyobb döbbenetemre Zozo hívott. Ki kerekedett szemekkel néztem a telefont és olyan düh fogott el, hogy izomból a falhoz vágtam a telefont ennek hála a fal is és a telefon is darabjaira tört. Következőnek Matyi telefonja szólalt meg aki fel is vette és ki hangosította.

-Ott van Napsi?- szólt bele köszönés nélkül. Hangát meghallva ismét eleredtek a könnyeim amit Keri vállába tüntettem el.

-Itt.- szól bele flegmán Matyi.- De kétlem, hogy kíváncsi lenne rád, és hozzá teszem mi sem vagyunk túlzottan.- morogja ellenségesen a telefonba.

-Beszélni szeretnék vele.- mondja határozottan amitől eszméletlen dühös leszek.

-Volt rá kerek masfél hónapod te rohadt szarfaszú hülyegyerek szóval tegyél meg egy szívességet és tartsd ehhez magad ha eddig olyan kurva jól ment, mert baszottul nem vagyok rád kíváncsi ezek után. köszi.- sziszegem olyan undorral és gúnnyal a hangomban, hogy a szobában lévő összes fiú döbbenten néz rám.- Végeztem veled, de ahogy észre vettem, te már korábban megtetted ezt szóval hagyj és ne bassz el még jobban mindent, mint ahogy eddig.- veszem ki a fiú kezéből a telefont és ki nyomom majd vissza is adom neki.

-Egy pillanatra azt hittem az enyémet is ripityára töröd.- suttogja unokatesóm le sokkolva. Egy percig némán nézek rá és az elmúlt hosszú idő óta először szívből és őszintén nevetek fel.

Különös kapcsolat Zozo ff.Where stories live. Discover now