Mikor már mindenki itt van és el is foglaljuk a helyünket kihozom a kis koccintós kört.
-Mielőtt mindenki el kezdene kénye kedve szerint inni amit akar szeretném, ha koccintanánk az estére egy tequilával.- adom oda mindenkinek a feles poharakat és citromokat vigyorogva.
-Te tényleg nagyon be akarsz baszni.- veszi el tőlem ördögi vigyorral a fején Süni a poharat. Mondtam már, hogy mennyire bírom a fejét? Hevesen bólogatni kezdek.
-Nagyon nagy szükségem van most rá.- huppanok le a helyemre és felemelem a felesem.- Az estére!- invitálom őket egy koccintásra.
-Meg persze az idióta borulásodra.- röhög fel Fanni és mindenki lehúzza egybe a piát. Balaki fintorog valaki nem.- Na egy jó kis Napsi féle felelsz vagy mersz jöhet?- kezd el tapsikolni izgatottan hátha belemegy mindenki. Általában minden piálás vége ezzel záródik, nem mintha annyira bánnánk.
-Az milyen?- néz össze értetlenül a két srác aztán rám azaz Imi és Zozo.
-Durván szeretem!- nézek rá perverzül és felállok, hogy tudjak hozni egy üres üveget amivel pörgetni fogunk, azt pedig az asztalra teszem.- A lényeg újoncok, hogy nincs tabu téma, bármit szabad...bármit. Nincs olyan, hogy párkapcsolat habár ezt tiszteletben szoktuk tartani azért néha bedurvulunk és olyankor ez sem számít igazán. Ha valamit nagyon nem akarsz természetesen nem kell de jól kiröhögünk és vagy innod kell vagy levenned azt a ruhadarabot amit mi mondunk. Stimt?- vonom fel a fél szemöldököm kérdőn, válaszul pedig bólintást kapok így el is tudjuk kezdeni.
-Kezdek?- kiált fel lelkesen az ötlethozó és meg is pörgeti az üveget ami az asztalon pihen és annak a vége Zozon áll meg.- Felelsz vagy mersz?- jön a bűvös kérdés amire egy laza felelés a válasz.- Meg dugnád Napsit?- mondtam, hogy nem finomkodunk.
-Meg!- kacsint rám én meg szimplán benyőgöm, hogy már megvolt amire hangos húzás és tapsolás a reakció. Zozo pörget ami Andrison áll meg aki természetesen mer.- Öltáncolj Iminek!- kapja a feladatot ami nem is olyan rossz.
-Csak ennyi? Volt már ennél rosszabb is.- von vállat, én bekapcsolom neki a Birthday sex című dalt. Mivel táncról ismerem a fiút nem meglepő módon vadító mozgással halad a röhögő fiú felé. Andris a csábos tánc után pörget ami Rebin áll meg aki kezdésnek még csak felel.- Mekkora Süni pöcse?- hangzik el a kérdés ami be vallom egy picit engem is érdekel.
-Khm 21 cm.- harap az alsó ajkába a lány enyhén elpirulva. Andris elismerően füttyent aztán rajtam áll meg az üveg szája. Én természetesen merek és ezt Rebi is tökéletesen tudja.- Igyál meg egy shot tequilát.- amolyan tipikus "ez komoly csak ennyi?!" fejjel nézek rá szóval még gyorsan hozzá teszi mielőtt ki ábrándulnék belőle.- A sót Zozo nyakáról a tequilát a felsőtestéről a citromot pedig a szájából kell ki enned.- erre már elismerően bólintok Zozo pedig döbbenten néz a barátnőmre.
-Feküdj sexisten!- parancsolok nevetve a fiúra aki így is tesz.- Póló nélkül te bolond?- röhögök fel rendesen és egy gyakorlott mozdulattal le is veszem róla a ruhaneműt. Egy szelet citromot a szájába teszek, a nyakát először megnyalom és csak utána sózom be, a felsőtestére pedig óvatosan csurgatom az egy pohár italt. A csípőjére ülök vigyázva a térdemre és végrehajtom a feladatot. Én vissza ülök a helyemre addig Zozo felöltözik és hasonlóan le ül. A pörgetésem után Fannin áll meg aki végre mer.- Na szívem le kell dobnod az összes ruhádat mi azt el dugjuk és amennyit megtalálsz öt perc alatt csak annyi lehet rajtad.- vázolom fel neki a feladatát.
-Úr isten!- kap a fejéhez hitetlenül.- Nem véletlenül te vagy ennek a játéknak a királynője!- neveti el magát kínjában majd elkezd vetkőzni addig mi természetesen kimegyünk. Aztán cserélünk amíg eldugjuk a ruhákat és aztán még egyszer amíg Fanni keresi azokat. Viszonylag sokat megtalál és ezután pörget ami Imin áll meg aki felel.- Állt már fel neked fiúra?- hát hülye ez a csaj de komolyan.
-Egyszer sem!- fintorodik el a fiú és pörget ami Zozon áll meg. Ezúttal most mer nagy meglepetésemre.- Akkor lehet durvábbat?- néz körbe bizonytalanul.
-Még jó hogy szívem, ez a lényege itt a mi társaságunkban. Minél durvább a feladat annál jobban befogadunk és bízunk benned.- bólint Süni felvázolva a barátságunk kezdetét és tulajdonképpen a lényegét is.
-Jó akkor mivel látom, hogy Napsi haragszik rád, ezért el kell vinned a szobájába és kényeztetned kell őt.- vázolja fel. Na már vártam mikor indulnak be ezek a feladatok, de ahogy látom kedves barátaimon ők is és ez azt jelenti, hogy nem fogjuk kímélni egymást. Zozo egy percet sem vár egyből az ölébe kap úgy, hogy én a lábaimat a dereka köré kulcsolom és beérve a szobámba letesz az ágyamra majd bevágja az ajtót. Meglep a viselkedése hiszen eddig nem igazán mondott semmit csöndes és visszahúzódó volt, most pedig határozott és dögös..nagyon dögös. Már hajolna, hogy megcsókoljon, de nem engedem neki. Egy picit meglepődik, de nem akad fen rajta elkezdi a nyakamat csókolgatni aztán halad egyre lejjebb és had ne részletezzem mennyire jó volt amit csinált. Én mámorban úszva lépkedtem vissza a többiekhez Zozo pedig büszkén.
-Na milyen volt?- húzogatja a szemöldökét perverzen Imi. A többiek is kíváncsian néznek ránk.
-Természetesen vonaglott az érintésem alatt Napsi, egyedül azt sajnálom, nem engedte hogy megcsókoljam.- húzza el a száját majd bele iszik az ír whiskyjébe és pörget ami Andrisra mutat aki szokásához híven mer.- Napsi gyere velem!- én még mindig az előző pár perc hatása alatt állva ködös tekintettel követem amin a többiek nagyon jól szórakoznak.- Van tátra teád?- forog körbe a konyhában. Én észhez térve megrázom a fejem és a hűtő melletti szekrényből előveszem az összes ízből félre rakott kis gyűjteményem.- Mindegyikből öntsünk bele egy pohárba.- áll be szorosan mellém. Én nem értem ezt a srácot de tényleg, most akkor mit gondol?!- Ezt húzd le!- nyomja Andris kezébe a poharat aki meg is teszi aztán elfintorodik, de kibírja hányás nélkül. Majd pörget ami rajtam áll meg és természetesen merek.
YOU ARE READING
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...