Egy hónap telt el azóta, hogy voltam pénteken a Face team sütögetésén, és ki békültem Zozóval. Azóta minden oké nagyjából, nyilván mint minden normális párkapcsolatban nekünk is voltak vannak és lesznek kisebb vitáink, de ilyen nagyobb nem volt. Ebben a hónapban fel robbantottuk az instát a kétértelmű képekkel és üzenetekkel, de még indig nem jött rá senki. Viszont azt beszéltük a BMX királlyal, hogy lassan be jelentjük, csak még egyikünk sem tudja hogyan.
-Zozooo!- vetem rá magam a dolgozó fiúra, aki az ágyban próbál dolgozni. Az emailekre válaszol és a postai cuccokat próbálja elintézni. A laptopot el rakja az öléből, hogy én tudjak oda ülni kényelmesen. Át karolja a derekamat és hagyja, hogy a képébe nyomjam a telefonom.- Anyu a szokásos szarságát tartja meg és minden évben veszekedés ide vagy oda hivatalos vagyok rá. szerintem ez tökéletes alkalom lenne arra, hogy le tudjunk egyszerre három dolgot. Te találkozol a családommal, én le tudom az egy évben egyszeri kötelező kör bájolgást , és közben be tudjuk jelenteni, hogy együtt vagyunk.- hadarom le neki szinte egy szuszra. Teljesen be pörögtem, hogy ezt a három dolgot egy nap alatt és nem kell szervezkedni.
-Ez nem is rossz ötlet. Mikor van?- vezeti a kezeit a fenekemre és keresi szemeivel a dátumot a telefonomban hátha ott van, de én tudom, hogy nincs.
-Nincs benne a dátum. Mindig egy nappal előtte küldi, hogy ne tudjak rá felkészülni, se külsőleg se belsőleg. De abba nem gondol bele, hogy érzelmileg amúgy sem szoktam, mert szarok rájuk, külsőleg meg a munkám miatt mindig jól kell kinéznem és elegáns ruhám konkrétan vagy ezer van. Nem tud rajtam sosem kifogni.- húzom ki maga büszkén mire Zozo felmordul hála annak, hogy az ölében ülök és ennek a mozdulatnak hála nagyon közel kerültem a büszkeségéhez. Kuncogva hajoltam hozzá egy csókra.
-És pontosan ez milyen rendezvény?- dől el velem így már rajta fekszem tulajdonképpen és a hajamat kezdi el birizgálni. - Csak, hogy tudjam mire készüljek.- fel nézek rá így államat a mellkasán támasztom meg.
-Egészségügyiseknek egy köszönő gála a munkájukért.- forgatom meg a szemeim unottan. Elég érdekesen nézhetett rám ezért folytattam.- A bátyám mentős, a barátnője mentős, a legjobb haverja mentős, a húgom ápoló, a barátja mentős, a legjobb barátnője ápoló ezért minden évben egy gálát rendez nekik ahol a közeli ismerőseiket hívják meg barátokat, hogy vegyenek részt rajta. És nekem kötelező, ha meghaltam akkor is részt kell vennem rajta nincs mese.- magyarázom el neki mire fel szaladnak az egekig a tökéletes szemöldökei.
-Most csak szopatsz?- horkan fel undorodva, lényegében az én reakciómat le utánozva.
Másnap már korán el kellett kezdenünk készülődni mivel fel kellett utaznunk Pestre és azért az nem kevés idő plusz ki is kellett néznünk valahogy. Út közben kajáltunk meg gyorsan és Pesten először Zozo ottani lakásába mentünk le dobni a cuccainkat mivel ma este illetve hajnalban ez közelebb van mint Gyula. Én még gyorsan megigazítottam magamon a ruhám és indultunk is.
Egész hamar oda értünk, de így is mi voltunk az utolsók természetesen. Anyu látványos puszival köszönt két testvérem is és párjaik is. Képmutató faszok, de se baj, mert apu boldogan pörgetett meg engem a levegőben. Vele titokban azért szoktam néha találkozni.
-És kit hoztál magaddal? Az újabb dugó pajtid?- vonja fel húgom kérdőn a szemöldökét miközben mindenki minket néz. A vendégek csak egy óra múlva jönnek, hogy a balhét előre le tudjuk.
-Ő itt a párom Kempf Zoltán.- engedem el a fülem mellett a gyerekes és gyenge beszólását.- Zozo ők itt a szüleim Evelin és Tamás, a bátyám Bálint és a párja Nóra, a húgom Anita és a párja Arnold.- mutatom végig a családomat, de húgom természetesen egyből ki akad a megnevezésen.
-Már ne is haragudjál meg, de mindenkinek azt mondod, hogy a húgod vagyok? Nehezedre esik azt mondani, hogy az ikertestvéred?- vonja fel a szemöldökeit és nem hagyja ki, hogy ismét be szóljon nekem.
-A húgom vagy ettől függetlenül és minden lehetőséget megragadok, hogy az embereknek kevesebb lehetőségük legyen hasonlítgatni hozzád.- veszek elő egy szál cigit és gúnyos pillantást lövelve rájuk gyújtom meg. Anyu most szerencsére ki hagyja a papolást arról, hogy ez milyen káros.
-És hogy megy a munkád?- kérdezi apu kedvesen és gyorsan hozzá teszi.- És Zozo neked? Hallottam, hogy ugyan olyan körökben mozogtok.- néz ezúttal barátomra. Mondtam már, hogy imádom aput?
-Köszönjük fantasztikusan mennek a dolgaink. Nemrég fejeztük be a közös videó sorozatunkat ami hatalmas sikert aratott és legközelebb a Monster rendezvényére leszünk mindketten hivatalosak ahol az én új íz világom lesz bemutatva és Napsi egy új sport autót fog tesztelni.- mondja büszkén át karolva a derekamat.
-És a sport mellette hogy megy?- testvéreim látványosan kezdik unni Anyu viszont meglepetésemre csendesen figyel minket, illetve Zozot.
-Természetesen próbálok a legtöbbet edzeni és gyakorolni meg persze fejleszteni az eddigi tudásom, de Napsit sem akarom hanyagolni így próbáljuk hasonlóan beosztani az időnket. Amikor én edzek Napsi intézi a fontos iratokat és ez fordítva is megy. De ezért jó, hogy hasonló a munkánk, mert tudjuk egymást segíteni és tanácsokkal ellátni plusz ugye rengeteg helyen kell együtt megjelennünk.- mondja mosolyogva és egy puszit nyom a fejem tetejére. Testvéreim el vonultak a munkáról beszélgetni ami meg minket nem érdekelt egy cseppet sem ezért maradtunk apuval beszélgetni. A későbbiekben a vacsora csendesen telt a gála része pedig unalmasan szóval barátommal úgy döntöttünk, hogy le lépünk hozzá piálni.
Nála át öltöztünk kényelmesbe és amíg ő a szokásos Jameson-t itta addig én egy üveg Berentzent bontottam meg. Csináltunk egy képet, le raktuk az asztalra és időzítőt raktunk rá. A képen félig a fiú ölében ülök és egymásra vigyorogva koccintunk italainkkal. A következő képen pedig csókot ad az ajkaimra. Ő az utóbbit rakta ki meg jelölve rajta engem én pedig az elsőt meg jelölve a fiút rajta. Az este pedig jól be rúgtunk és egy kurva nagyot aludtunk egészen másnap délutánig.
CZYTASZ
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...