Nagy nehezen össze szedtük magunkat és el indultunk a buliba ahol tényleg nem voltak olyan sokan. Megismertem a videókból oly híres társaságot plusz egy két barátnőt és még néhány fiút meg lányt. Zozoval egy egy sört fel szisszentve ültünk le a társasághoz be csatlakozva a beszélgetésbe. Boldogan vettem tudomásul, hogy Petra mellett kaptam helyet azaz Patrik barátnője mellett akivel nagyon jót beszélgettünk. Mellettem Zozo néha rám dőlt mikor egy egy vicces sztorinál annyira nevetett de ezt senki nem szólta meg. Aztán fel jött a felelsz vagy mersz játék amire két fiú cinkosan nézett rám.
-Felejtsd el.- sziszegem a mellettem ülőnek de reakciónak csak édes kuncogást kaptam. Középre raktak egy üres sörös üveget én ki hoztam a tequilát hátha lesz ivós játék is és kezdődött is. Így, hogy hagyományosan játszottuk én igen untam az egészet amikor nem rajtam állt meg az üveg éppen, ami most hogy ezen gondolkodtam meg is történt. Csepi nézett rám kérdőn így hát mondtam neki, hogy eleinte csak felelek.
-Jó akkor mi van köztetek Zozo barátunkkal?- biccent a mellettem terpeszkedő srác felé aki szintén unja magát viszont erre a kérdésre el kapta ránk a fejét.
-Le feküdtünk egy párszor de igazából ennyi.- vonok vállat nem törődöm stílusban. Majdnem mindenkinek ki kerekedtek a szemei amit nem értettem. Ő 23 éven én pedig 22 mi ezen olyan meglepő, ha ilyen korban van olyan aki csak szexre megy? -Én viszont lehet lassan megyek ha nem bánjátok.- nézem meg az időt ami szerint lassan hajnali hármat üt az óra.
-Már miért mennél? Te is ittál úgy ahogy mindenki a társaságban szóval nem tud senki el dobni és te sem tudsz haza vezetni. És amúgy is ahhoz már rohadt késő van.- világít rá a tényre Imi amire nem is gondoltam.
-Gyere megmutatom hol tudsz le dőlni aludni.- invitál be a házba Zozo amit el is fogadok hiszen lassan ülve el alszom ami nem lenne túl kényelmes.- Viszont srácok akkor már én is bent maradok.- fordul még a megmaradt társaság felé hiszen a fele nép már vagy el ment vagy ki dőlt valahol a házban. A többiek bólintanak egyet mi meg be megyünk vagyis fel a fiú szobájába. Ott lehetősége sincs gyorsan körbe nézni mivel a szoba tulajdonosa neki nyom a falnak és egy szenvedélyes csókba invitál amit készségesen viszonzok neki. Lábamat a dereka köré fonom mikor erőteljesen a fenekembe markol így könnyedén el tud indulni velem gondolom az ágy felé. Tippem be igazolódik amikor is elkezd dőlni velem és hátam egy igen puha takaróval érintkezik. Zozo el válva tőlem veszi le először rólam a pólót majd venné le magáról is de én le állítom őt, hogy én téphessem le a ruha darabot ezzel fel fedve előttem tökéletes felső testét. És innen természetesen ne volt megállás. Nagyon nagy szerencsémre elég vastagok voltak náluk a falak, hogy ne halljon senki semmit abból amit mi le műveltünk a szobában. Zozo mellkasán aludtam el hihetetlenül boldogan és nem mellesleg teljesen pucéran amit a későbbiekben meg is bántam.
Reggel nem meglepő módon......a nagy faszt egy rohadt hangos sikításra keltem fel meg arra, hogy nincs rajtunk a takaró. Egyetlen mázlim az volt, hogy Zozo rajtam feküdt és neki csak a pucér fenekét látták belőlem meg semmi részletet csak azt hogy szintén nincs ruha.
-Miért ezt az ébresztőt kapom?- morgolódik felettem a fiú és vissza rángatja magunkra a takarót. Nevetve nyitom ki a szemeim és Patrik meg Petra néznek rám ki gúvadt szemekkel.- Patrik takarodj már ki.- könyökölne fel, de én reflexből vissza rántom magamra.- Huh korán reggel már ilyen vadak vagyunk?- kuncog bele a nyakamba Zozo.
-Idióta, ha nem akarod, hogy premier plánba lássa az öcséd a mellemet akkor rajtam maradsz.- forgatom meg a szemeim unottan erre viszont már hangosan fel röhög. A jó nagy takarót be tuszkolja közénk úgy, hogy el tudjam takarni a mellkasom és utána ő fel tudjon könyökölni, hogy a döbbent ébresztőinkre tudjon nézni.
-Igen le feküdtünk, isteni volt, több ilyen lesz még és határozottan pucérak vagyunk. Még kérdés vagy le zavarhatjuk a reggeli menetet?- vonja fel az idegesítően tökéletes szemöldökét és villant egy ellenálhatatlanul pajkos mosolyt.
-Ne legyél már velük paraszt.- vágom őt tarkón nevetve.- Egy életre szóló traumát okoztál nekik a pucér seggeddel amivel reggel találkozniuk kellett.- mutatok a még mindig le taglózott páros felé akik erre természetesen vissza tértek agyban közénk és hangosan fel nevettek.
-Hidd el nekem Patrik látta már eleget, Petra ennél jobbat meg úgysem fog látni az életében soha többet.- csap egyet a fenekére .-Egyébként meg egy szavad nem lehet mivel te imádod a popsimat.- néz bele a szemembe így látom, hogy az övében huncutság csillog.
Végül a nap hátra levő részében Zozo haza jött velem mivel nem maradhatnak éhen a kis dögeim, szóval nálunk folytattuk a semmit tevést. Közben megbeszéltük, hogy lesz egy közös BMX-es videónk a videó sorozatba amit már korábban le beszéltünk ugye és ezt majd a Kempf tónál fogjuk a fedett skate parkban le forgatni. Ezt holnapra tervezzük így én össze dobtam a régen használt kamerámat meg egy sportos cuccot holnapra. Este még rendeltünk pizzát és megnéztünk egy marvel filmet.
Reggel korábban keltem mint Zozo így a konyhába cammogva egy szál bugyiban meg a pulcsijában álltam neki reggelit készíteni, ami pirítósból meg rántottából állt. Neki főztem még le kávét magamnak meg szőlő szörpit csináltam. Közben zenét is be kapcsoltam amire nyilván elkezd táncolni az ember, ha azt hiszi egyedül van. De én nem voltam egyedül ugyanis az egyik pörgésnél láttam, hogy barátom az ajtófélfának dőlve néz engem mosolyogva. Nevetve mutattam be neki és fordultam vissza a reggeli elkészítéséhez.
-Meg tudnám ezt szokni minden reggel.- karolja át a derekam hátulról és nyom egy puszit a nyakamba.- Bár egy reggeli csókkal is be érném most.- pördít meg a tengelyem körül, hogy vele szemben legyek. Kérését teljesítve nyomom ajkaimat az övére és hagyom, hogy el rakjon engem a pultra közben be lépjen a lábam közé így kényelmesen a derekára kulcsolhassam azokat hogy ő a kezeivel ugyan ezt tegye az én derekamon.- Tökéletes reggel!- válik el tőlem lihegve, hogy rám tudjon kacsintani. Nevetve lököm el magamtól hogy le szállhassak a pultról és meg tudjak teríteni. Nyugodtan meg reggelizünk és meg indulunk Zozohoz a bicós cuccaiért aztán le a tóhoz, hogy fel vehessük az első közös videónkat.
YOU ARE READING
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...