Part 13

404 17 0
                                    

Vissza érve Gyulára barátomnak sajnos mennie kellett edzeni, mert lesz egy nagyon fontos versenye amire össze kell állítania egy trükk sorozatot és azt be is kell gyakorolna. Én meg már nagyon régen ültem motorra ezért én is ki mentem gyakorolni, habár nekem sajnos nem lesz most a közeljövőben versenyem.

Gondoltam ezt én egészen délutánig. Amint megkaptam a csodálatos hírt szinte levegőhöz sem kaptam és indítottam egy insta live-ot amire egyből csatlakozott is szinte az egész követő táborom, hiszen nagyon ritkán élőzök, a legutolsó akkor volt ugye amikor estem a motorommal. Láttam, hogy közben Zozo írt egy üzenetet, hogy ő is nézi mondhatom. Komment szekcióban hiába nem tudták miről lesz szó egyből a fiúról kérdezgettek, hogy akkor most tényleg együtt vagyunk e vagy sem.

-Hát sziasztok srácok illetve lányok, ez most tényleg egy nagyon random live lett. Mint láthattátok korábban elég ritkán voltam versenyen. Ennek több oka is volt és van. Az egyik ugye, hogy mostanában rengeteg tesztelésre és bemutatóra hínak meg ezek miatt elég kevés időm van. A másik ok, hogy Zozóval készítettük nektek ezerrel a közös videókat ami szintén rengeteg időt el vett az életemből, de egy percre nem bántam meg mivel mint láthattátok ti is nagyon közel kerültünk egymáshoz és több ezer kérdésre a válaszom az, hogy igen együtt vagyunk és nagyon boldogok is. - mosolygok bele a kamerába és kacsintok egyet.- De amiért igazán el indítottam ezt a videót az a harmadik oka annak, hogy nem voltam versenyeken. Nagyjából négy hónapja be neveztem a világbajnokságra ahol azt kaptam válaszul, hogy megnézik mit tudok ki elemzik a többi versenyem és majd felkeresnek, ha el döntötték indulhatok e vagy sem. Ez egy elég hosszú folyamat volt, és a négy hónap alatti fejlődésemről is kellett videókat küldenem és gyakorolnom kellett rengeteget így nem neveztem be másikra hiszen a teljes figyelmemet a világbajnokságra akartam szentelni. És örömmel jelenthetem be nektek, hogy egy hóna múlva indulok Thaiföldre ahol megrendezésre kerül a 2020-as crossmotor világbajnokság, ahol egyedüli magyar indulóként veszek részt.- ugrok fel az ágyra és durrantok szét egy konfetti ágyút boldogan. Irdatlan sebességgel kezdett el pörögni a komment szekció és a telefonom is csörögni kezdett ami párom nevét írta ki. Fel vettem és ki hangosítottam meg mondtam a nézőknek, hogy Zozo van a vonalban. A fiú bele üvöltött a telefonba amire hangosan fel röhögtem.

-Uram isten de boldog vagyok!- sikította a kamerába mivel azt is be kapcsolta.- Olyan büszke vagyok rád Baba!- törölte le a nem létező könnyet a szeméről. - Mindenben segítek, ott leszek neked, holnap le tudom a versenyt és elkezdünk gyakorolni megyek veled Thaiföldre is.- kezdett el hadarni és tervezgetni, amit nevetve hallgattam végig. Ki nyomtam páromat is és a liveot is. Fel vettem egy kényelmesebb cuccot és egy üveg pezsgővel kezdtem neki az ünneplésnek. Már egy kicsit spicces állapotban voltam amikor csöngettek, gondoltam a pizzám lesz az ezért a tárcámmal a kezemben nyitottam ajtót ahol a kajám helyett egy dögös bmx világbajnok állt. Arcomon szépen lassan kezdett el elterülni a vigyor.

-Ennyire örülsz nekem?- hatódott meg egy pillanatra ám én odébb lökve őt az ajtóból indultam meg a pizzafutár irányába vigyorogva.

-Életet mentettél!- veszem át a sráctól nevetve a kajámat aki nevetve vette tudomásul, hogy egy enyhén ittas és éhes lányhoz jött ki.

-Csinálhatok veled egy képet?- vette elő a telefonját mire lelkesen bólogatni kezdtem. Lőttünk egy képet amit ki is rakott instára és én írtam a kép alá, hogy meg mentette az éhes belemet és kommenteltem is alá, hogy én voltam a kis poénos. Elhajtott a srác én pedig boldogan szökdécseltem az ajtóban támaszkodó fiúhoz akit egy hosszú és szenvedélyes csókkal köszöntöttem engesztelés képpen. Bementünk ahol folytattam az evést és az ünneplést ezúttal barátom társaságában. 

Másnap a verseny helyére érkezve Zozo le dobta a cuccait a miénk mellé és össze kulcsolva az ujjainkat tolta a másik oldalán a bicikliét már teljesen be védőzve. Én voltam az aki várhatta a pálya szélén és természetesen le videóztam az egész futamát. Mielőtt kezdte volna a versenyt adott nekem egy csókot amit a kivetítő tökéletesen premier plánban felvett. Gyönyörű volt a futama, szinte tökéletes de én tudtam, hogy neki így is problémája lesz vele mert ebben nem létezik neki hibátlan. Az egész futam végét egy tökéletesre sikerült 540 flairrel zárta aminek a hatására megőrült a közönség, a kommentátor srác és még ahogy láttam a bírák is. Innen már biztos voltam benne, hogy a fiú zsebeli be az első helyet. A pályáról le jőve én egyenesen a nyakába ugrottam és ezt szintén végig vette a kamera. Boldogan pörgetett meg a levegőben és kaptam egy szolid puszit a számra. A cuccainknál le vette a védő cuccát ivott vizet és csendben magához ölelve várta az eredmény hirdetést. Természetesen a Gyulai fiú nyerte meg és vitte el az arany érmet. Büszkén és boldogan mentünk hozzám haza, hiszen már szinte nálam lakik.

-Zozo!- karolom át hátulról a konyhában mosogató fiút. Hát nem édes, hogy ezt is megcsinálja? Ja nem mert én főztem és nem volt más választása.

-Mond baba!- zárja el a vizet és megfordul a karjaim között és úgy karolt át.

-Van kedved megünnepelni velem a versenyed egyedi módon?- harapok bele az alsó ajkamba ördögi vigyorral a számon.

-Mire gondolsz?- csillan fel a szeme sok perverz gondolatának hála. Nem tagadom ez is megfordult a fejemben, de azt majd kicsit később.

-Öltözz szexisen baby!- rántom le magamhoz egy hosszú és szenvedélyes csókra. Ajkai puhán és tökéletesen simultak az enyéimre. Ő végül egy fekete farmert egy fekete feszülős pólóval és a kedvenc fehér vanse cipőjét vette fel, én pedig szintén egy fekete farmert és egy igen kivágott fekete body trikóra esett a választásom a fehér adidas cipőmmel. Enyhe sminket tettem fel és ki vasaltam a hajam. Be ültünk a kocsiba és Budapest parkig meg sem álltam.

-Miért jöttünk ide?- száll ki velem a kocsiból és hagyja, hogy kézen fogva el vezessem őt a tömegig ahol nem kell sokat várnunk a bejutásig és karszalagokat megkapva be is invitáltam a fiút a kedvenc bulim kellős közepére.

-Ez kérlek szépen a híres NECC party a személyes kedvencem, csak élvezd és ha akarsz inni csak nyugodtan ez a te napod!- csókolom meg majd hagyom, hogy be húzzon a tömegbe. A zenét meghallva ösztönösen kezdett el mozogni a csípőm. A fiúnak hátat fordítva kezdtem el táncolni ő pedig boldogan vette fel velem a ritmust és vont szorosan magához.

-Nem is tudtam, hogy így tudsz táncolni!- ordította túl a zenét és puszikkal kezdte elhalmozni a nyakamat.

-Sok mindent nem tudsz még hidd el nekem!- fordulok vele szembe, hogy meg tudjam őt csókolni.

Végül nem ittunk, én mivel vezettem ő pedig azért mert szolidarított velem. Egész este el sem szakadtunk egymástól és vigyorogva engedtük a sok részeg fiatalnak, hogy képet csináljon velünk. Annak nem örültem, hogy rengeteg lányt kellett le koptatnom a fiúról viszont ez fordítva is igaz volt szóval a vége előtt egy kicsivel a kedvenc zeném után úgy döntöttünk Zozo pesti lakását vesszük célba és mivel nem voltunk fáradtak ezért támadt egy ötletem.

-Van egy társas a csomagtartóban.- biccentek cigizés közben a kocsi hátuljára a fiúnak. Veszi az adást és kiveszi majd hangosan kezd el röhögni.- Ne nevess ez lesz a mai program.- dobom el a csikket és direkt ringatva a csípőm indulok el befelé a házba. A fiú utánam iramodva kapott fel az ölébe és úgy vitt be a házba, ott le dobott a kanapéra és ki bontotta a +18as társasjátékom. Mondanom sem kell, hogy rengeteget röhögtünk és mibe ment át az este illetve már hajnal.

Különös kapcsolat Zozo ff.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum