-Tuti, hogy mersz!- bólintásomra folytatja.- Akkor ez előző beszélgetés alapján a következő feladat mások számára biztos, hogy gyerekes, de neked ezer, hogy baromi nagy kibaszás lesz.- nem sejtek túl sok jót és meglep, hogy pont ő akar ki cseszni velem.- Csókold meg Zozot.- mondta ki a feladatot és én tényleg ledöbbentem. Fogtam és le húztam a tiszta Jack Daniel's-t ami a poharamban volt, megjegyzem szinte teljesen teli volt. A többieknek meg majd ki dülledt a szemük, gondolom azt hitték nem csinálom meg és helyette iszom.
-Ez csak a kezdő löket volt nyugi.- forgatom meg a szemeim, nem fogok feladni egy kört játék kitalálóként egy ilyen pitiáner feladat miatt mint egy csók. A már jól ismert testhelyzetben szemből bele ülök az ölébe és a már elfogyasztott alkoholmennyiség hatására könnyedén hajolok rá azokra a püffedt rózsaszín édes és tökéletes csodákra. Mintha már említettem volna korábban, hogy mennyire szeretem az ajkait. Nem is finomkodok egy ideig ugyan harcolunk azért, hogy ki irányítson, de egy idő után át adja nekem és csak hagyja, hogy kényeztessem az ajkait. Öt percig el sem válunk egymástól aztán szó szerint lihegve vissza ülök a helyemre és pörgetek ami végre valahára Sünin áll meg.
-Valami brutális feladatot adj, mert unatkozom.- forgatja meg látványosan a szemeit. Nevetve nézek rá aztán Imikére.
-Mit is mondtál Imi? Nem állt még fel palira? Süni tudod a dolgod!- dőlök hátra elégedetten. Aztán Zozora téved a tekintetem és azt hiszem valami megmozdult bennem, és nem a hányás. Ajkai erősen meg vannak puffadva hála az elmúlt perceknek, haja enyhén kócos, szemei csillognak és ő is kapkodja a levegőt akárcsak én. No meg a dudort sem tudom nem észre venni a nadrágjában, be vallom megnyugtató, hogy nem csak én indultam be ettől.
-Még mindig meg tudsz lepni ezzel a játékkal te őrült pszichó csaj.- áll fel a helyéről Süni nevetve de persze csak kínjában.- Zenét te picsa!- szól rám immár röhögve és egyben bele törődve. Szegény Imi majdnem az összes srác táncolt már neki a társaságból. Be indítom a fiúnak a Magic Mike zenéjét, és táncolva elindul Imikéhez. Akiről teljesen meglep, hogy ennyire bevállalós, sőt az első perverz feladatot még ő is találta ki. Had ne kelljen részleteznem Süni miket vet be, hogy álljon a fiú nadrágjában a sátor, de végül nem sikerül neki. Imin látom, hogy azért egy kicsit meg könnyebbült.- Szóval szerinted nem vagyok szexi!- tettet mű sírást a srác és vissza huppan a helyére egy pörgetés után. Rebikém a soros aki mer és egy erős sztriptíz a feladata amit végre is hajt az asztalomon. Kedves barátnőmis vissza öltözik és ezúttal Fannira mutat az üveg szája és ki gondolná, de ő is mer.
-Hát Napsi lehet át veszem tőled a pszicho csaj szerepet.- vigyorog rám eszméletlenül perverz fejjel már tudom, hogy ugyan arra gondolunk. Imit sem hagyjuk ki a jóból.
-Ha az édes hármasra gondolsz rád vetem magam.- azért meg bizonyosodok arról, hogy tényleg egyet értünk e. Nevetve elkezd bólogatni így vigyázva a térdemre de valahogy bele ugrok az ölébe és sok sok puszit adok az arcára. Olyan büszke vagy rá.
-Fanni szívem egy édes hármas Andrissal meg Imivel.- int a vendégszoba felé. Imi szégyenlősen követi őket. Hát egy pár órát biztos, hogy szünetel a játék. Addig előveszem a telefonom és elkezdem olvasgatni a sok kedves üzenetet amiben mindenki jobbulást kíván nekem. De nem sokáig bűvölöm ugyanis Zozo ült bele az ölembe hasonlóan ahogy én szoktam csak ő nem nehezedett rá a fájós térdemre.
-Elmondanád, hogy miért haragszol?- kezem akaratlanul is a combjára és formás fenekére tévedt. Nem tehetek róla olyan kerek és izmos.
-Nem tetszett ahogy reggel le léptél.- vezetem végig a tekintetem az egész testén egyetlen részt sem kihagyva.- Kérdeztem mikor ismételjük meg, te le koppintottál egy elég szar dumával ehhez képest már ma este megint a lábam között voltál.- kijelentésemre Rebi hangosan felnevet és a kezembe adja a sokadik pohár whiskymet.- Tudod igazán tetszik a helyzet és normál esetben már rég a nyakadon vagy a szádon csüngenék, de már nagyon fáj a lábam bármennyire nem tehénkedsz rá.- mozgatom meg alatta a testrészemet. Zozo könnyedén fordít a helyzetünkön és kivételesen oldalt ültet az ölébe, hogy ki tudjam nyújtani a lábam.
-Most már normál eset van nem?- vonja fel az egyik tökéletesen ívelt szemöldökét. Mivel már enyhén be vagyok rúgva de nem részeg szinten ezért gondolkodás nélkül húzom le őt az ajkaimra. Ezúttal lágyan és finoman csókolom őt meg, sőt megadom neki had irányítson ő. Egy hangos nyögés szakít szét minket mire mind a négyen össze nézünk és elkezdünk röhögni.- Ezt tényleg mindig ilyen durván játszotok?- nyal végig alsó ajkán mire én az enyémet automatikusan be harapom.
-Így lettünk ilyen jó barátok. Befogadtuk egymás perverz beteg gondolatait és megtartunk egy két titkot is. De megleptetek azzal, hogy ennyire be vállalósak vagytok.- simítok végig a borostáján ugyanis nem bírom megállni,hogy ne érjek hozzá.
-Én sem gondoltam volna, hogy benne leszek de jó érzés feszegetni a határaimat. Sőt egy meglepően új oldalamat is előhoztátok belőlem amiről eddig nem is tudtam, hogy van de tetszik.- pirul el egy picit. Istenem de édes!
-Szóval megrontottunk titeket!- csillannak fel a szemeim a hír hallatán.
-Milyen titkok születtek meg?- simít végig a combomon. Manipulatív köcsög, de meg kell hagyni jól csinálja hiszen dalolok mint egy kismadár.
-Rebiék így jöttek össze, ezt tulajdonképpen csak mi öten tudtuk eddig, én így vesztettem el a szüzességem, történetesen egy olyan emberrel akit te is ismersz, de erről nem akarok beszélni. Andris smárolt palival, egy srác leszopott egy másikat, ugyan ez lányokkal is. Leginkább ilyen dolgok maradnak meg közöttünk a többi az vicces azt el szoktuk mesélni másoknak, de ezeket inkább nem.- sorolom fel azokat amiket már mi is durvának találtunk.
-Pedig érdekelne ki volt az.- hajol le és ajakit az enyémekre nyomja ám én ezek után sem árulom el neki a kis titkunkat amit csak ketten tudunk. Végül abba marad a játék és nem meglepő módon Zozo és én a szobámban kötünk ki és ismét egy mámorító estét tudhatunk a hátunk mögött. Tudom, hogy ezt reggel meg fogom bánni hiszen le fog lépni és ismét csak egy sex volt neki semmi több, de olyan jó vele érintkezni és abban a pillanatban úgy gondolni, hogy számítok is neki valamit.
YOU ARE READING
Különös kapcsolat Zozo ff.
FanfictionAzt hiszem akik ismerik ezt a srácot és valamennyire idősebbek azok pontosan tudják, hogy mennyire jól néz ki. Hát na ezzel én is tisztában vagyok szóval ez egy olyan könyv lesz ami nem éppen gyerek barát. Sok káromkodást és felnőtt jelenetet fog ta...