ŞEHİT TİMİ-4

9.6K 612 554
                                    




"Asya gördüğünü indir. Temizleyerek devam ediyoruz."

Aslan telsizden direktifleri veriyor bir yandan da gördüğü adamları indirmeye devam ediyordu. 4 saattir görevdelerdi ve hepsi ciddi anlamda yorulmuştu.

"Onur soldan ikili ilerleyin, biz Hilan'la sağdan gidiyoruz."

"Anlaşıldı komutanım."

Onur yanına Emre'yi almış diğerleri ise aralarında bölünmüş ilerliyorlardı. Aslan hareketlilik görmesiyle sol elini havaya kaldırıp yumruğunu sıktı.

Sol eliyle gördüğü yeri göstermiş herkese çökmesi için emir vermişti.

"Asya saat 2 yönündeler kaç kişi olduklarını göremiyoruz.?"

"3'e 15'ler üçgen halinde konuşlanmışlar. Ellerinde roketatar var, dikkat edin."

"Anlaşıldı. Soldan gözükmeden ilerleyin, ileride ki büyük kayalar da konuşlanacağız."

"Anlaşıldı komutanım."

Herkes Aslan'ım gösterdiği yönden ilerliyordu. Aslan en arkaların da hem etrafı kontrol ediyor hemde onlara dikkat etmeye çalışıyordu. Burada ki her can ilk Allah'a sonra ona emanetti o yüzden her zamankinden daha çok dikkat etmeye çalışıyordu.

"Arkanda."

Sol tarafından gelen fısıltıyla Aslan hızlıca arkasını dönüp dürbünle baktı.

"Siktir.!"

Yaklaşık olarak 800 mt ötede 8 kişi vardı.

"Gelen var. 8 kişi. Hilan hariç, ilerleyin."

Aslan'ın emriyle Hilan hariç diğerleri önce ki konuma doğru ilerlemeye başladı.

"Sollu ilerle, ileride ki kayaya konuşlan ben sağdan gidiyorum."

"Anlaşıldı komutanım."

Hilan Aslan'ın dediği yerde konuşlanmış, Aslan'ın emriyle ateşe başlamıştı. Aslan ise sağdan onlara yaklaşmaya çalışıyordu. Hilan'ın ateşleri yanıltıcı olduğunu mercimek beyinliler daha anlamadığı için Aslan rahat hareket ediyordu.

Yakınlarına geldiğin de en yakınında ki adamın kafasına iki el ateş edip diğerine geçti. Hilan'ın bıraktığı 4 adamı yakın menzilden hallettikten sonra etrafı kontrol edip, bir şey kalmadığını anlayınca Hilan'la beraber geri döndü.

Diğerleri hedefe oldukça yaklaşmış daha fazla ilerlemeden Aslan'ı bekledikleri için oldukları yere pusu atmışlardı. 5 dakika kadar sonra Aslan ve Hilan'da geri dönmüş işaretiyle ilerlemeye devam etmişlerdi.

Hedefin asıl yakınlarına geldiklerinde hepsi kendilerini kapatacak kadar büyüklükte ki kayanın arkasına geçmiş Asya'dan haber bekliyorlardı.

"10 kişi daha eklendi, asıl adamımız solda ki büyük mağara da. Kapısının önünde 15 kişi var. Diğer 40 ise mağaranın etrafında üçgen şeklindeler. Komutanım ateşimle başlayabilirsiniz."

"Gösteri başlasın.!"

Asya'nın ateşiyle savaş başlamıştı. Düşman grup saldırı altında olduklarını anlamış ve iyice hırçınlaşmışlardı. Hepsi birbirlerine emir veriyor, ateşin geldiği yönlere doğru ateş ediyorlardı.

Şehire ine ine kendilerini birazda olsa geliştirmişlerdi fakat karşılarında kimin olduğunu unutuyorlardı. Türk Askeri ve Türk Milletini asla aşamazlardı.

"Asya 11 yönünden kuvvetli atışlar geliyor, oraya odaklan." Kartal'ın emriyle Asya atış yönünü oraya çevirip hücuma başladı. Hepsi için zor bir durumdu fakat aşamayacakları bir şey yoktu.

ŞEHİT TİMİ 2 - FİNAL -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin