11 Ay Önce"Hayatım bardakları getirir misin.?"
Aslan'ın seslenmesiyle, Efruz boş eline bardakları da sıkıştırdıktan sonra salona geçti. Elinde ki bardakları Aslan'ın yardımıyla masaya bırakmış ve diğer şeyleri de düzenlemişti.
Bugün Adel'i anneleri bırakmışlar ve kendilerine zaman ayırmışlardı. Bu durum ne kadar Efruz'un içine sinmese bile kocasına daha fazla vakit ayırmak istediği için fazla da karşı çıkamamış ve kendisini şık bir sofra hazırlarken bulmuştu.
"Ellerine sağlık güzelim. "
Aslan'ın yemeden bunları söylemesi üzerine gülümsedi Efruz. Her yemekten önce mutlaka böyle söylerdi. İlk başlarda yemeğin tadına bakmadan bunu söylediği için biraz tuhaf gelse de Aslan'ın bu hallerine alışmıştı. Yemeklerinin her türlü güzel olduğunu savunuyor ve böyle söylemek için tadına bakma gereği duymuyordu.
İkili masaya oturduktan sonra güzel sohbet eşliğin de yemekleri yemiş ve yine beraberce toplayıp makineye yerleştirmişlerdi.
Efruz mutfakta abur cubur, meyve tarzı şeyleri hazırlarken Aslan ise ikisinin seveceği tarzda film bulmaya çalışıyordu.
"Aksiyon bulamadım, gerilim izlemeye ne dersin.?"
"Olur derim."
Aslan karısından aldığı onayla Bird Box diye bir filmi açmış ve yatak odasından tv battaniyelerini almıştı.
Efruz ise tepsiye film izlerken yenecek her şeyi doldurduktan sonra kocasınn yanında yerine aldı.
"Ne izliyoruz.?"
"Bird box diye bir şey güzelim. İmdb puanı iyi gibi görcez bakalım."
İkili filmi başlatmış ve cips,kola eşliğin de izlemeye başlamışlardı.
*****
"Güzeldi, sevdim."
Efruz'un yorumuna karşı kafa salladı Aslan. Oda beğenmişti. Değişik konusu insanı meraklandırıyordu ve başrolde ki kadın oyuncunun da izlemek için büyük bir etkendi.
Aslan karısına daha sıkı sarılıp boynundan uzunca öptü. Bu hayatta değişemeceği şeylerden biride sevdiği kadının kokusuydu. Boynunda her nefes alışında hayata bir kez daha bağlanıyor, Allah'a şükrediyordu.
"Adel'e kardeş mi yapsak.?"
Efruz şaşkınlıkla kocasına döndü. Böyle bir istekte bulunmasını beklemiyordu açıkçası. Tamam Adel'in bir kardeşle büyümesini, bu sayede paylaşmayı öğrenmesini çok isterdi fakat daha önce konusu geçmediği için biraz ani olmuştu.
"Ciddi misin.? "
Aslan dudaklarını büzüp kafasını salladı. Fazlasıyla ciddiydi. Efruz, Adel'e hamileyken yanında olamamış birde üstüne onu kaybettiğini sanmıştı. Şimdi hem Adel'in kardeşi olması gerektiğini düşünüyor hemde büyük aile olmayı istiyordu. Efruz'un da bir çocuk daha istediğini biliyordu. Hamileliğin de çok zor şeyler yaşamıştı fakat me olursa olsun çocukları olsun, Adel'e kardeş gelsin isterdi.
"O kadar işkenceden sonra.. sağlıklı bir hamilelik süreci geçireceğimi sanmıyorum. Ya bebeğimiz de sorun olursa.? Onu her türlü kabul eder misin.?"
Aslan hayretle gözlerini açıp şaşkınca karısına baktı. Şoktan dolayı doğru düşünemediğini düşünüyordu ve bence haklıydı da. Efruz Şehit Atay kendisine yakışmayacak şekilde saçmalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİT TİMİ 2 - FİNAL -
ActionBaşlama Tarihi: 23.10.2019 Bitiş Tarihi : 04.02.2020 ******* ŞEHİT TİMİ Yaşayan ölülerin hikayesi. ******* Kısa oluşu devam kitabı niteliğin de olmasından kaynaklıdır. Efruz Şahsuvar'ın devam kitabıdır. İlk onu okumalısınız. Onu okumad...