"Şehit buradaydı, yine gelecek"Telsizde ki sesten sonra kimseden çıt çıkmamıştı. Diğer timler bile Şehit'in kim olduğunu ve 4 yıl önce öldüğünü biliyorlardı. Aslan kollarında ki adamı şokla yere bırakıp kurşunun geldiği yöne baktı.
Çıplak gözle görülmesi imkansızdı fakat o bir umut bütün dağı tarıyordu.
"Dürbünü ver.!"
Ömür'e elini uzattı. Ömür şaşkınlığından sıyrılıp çantada ki dürbünü seri hareketlerle çıkarıp Aslan'a uzattı. Aslan dürbünü eline aldığı gibi karşısında ki dağda konuşlanılacak her noktaya bakıyordu ve birinde durmuştu. Dürbünün yansımasını ve hareket eden kamuflajı görmüştü. Ayağa kalkmış, üstünde ki kamuflajı atmış ve hedefi o kadar uzaktan bile görüyor gibi hiç şaşmadan sevdiği adamın gözlerini bulmuştu.
"Güzelim.?"
Aslan'ın fısıltısını kimse duymamıştı. Duyamazdı da zaten.
"Bu ölmemiş miydi ya.?!" Bazı insanlar erken yaşta eceline kavuşmak, dünya malının daha fazla tadına bakmak istemez fazla vakit kaybetmeden küçük yaşta ölmek isterlerdi. Göksu Akdurmaz tam olarak bunu yapmıştı.
Ömür elinde ki tüfeği kimse ne olduğunu anlamadan yere fırlatmış ve aynı saniyeler içinde bir kaç adım ötesinde ki Göksu'nun boğazına yapışmıştı. Sağ eli boğazında, sol eli ise onun sağ elinin bileğini kırma pozisyonuna getirmişti.
"Senin feriştahını sikerim. Duydun mu beni.!? En babası gelse elimden alamaz seni. 7 sülaleni ipe dizerim, yakarım hepsini. Düzgün konuşacaksın.! Allah yarattı demem zürriyetini sikerim.! Siktir git şimdi.!"
Göksu acıyan boynunu ovalayarak yanlarından ayrıldı. Kimse bir şey yapamamıştı. Hepsi olayın şaşkınlığındaydı.
"Gördün mü bir şey.?"
Kartal daha fazla dayanamamış ve bir kaç dakikadır aklında olan soruyu sonunda cesaret edip sormuştu.
Aslan dürbünü yavaşça indirip şaşkın bakan gözleriyle yanında duran Kartal'a döndü. Şuan ne konuşabiliyor nede etrafında olan biten şeyleri algılayabiliyordu. Kartal, Aslan'ın cevap vermeyeceğini anlayınca elinde ki dürbünü alıp karşısında ki dağa baktı fakat o bir şey görememişti.
Dürbünü solunda Hilan'a verip, ortalarında ki cesetin üstünden atladıktan sonra yüzü şaşkınlıktan dağılmış olan arkadaşının önüne geçti.
"Ordamıydı.?"
Aslan sonunda kendine gelebilmiş kafasını sallamış daha sonra kimseye bir açıklama yapmadan sevdiği kadının olduğu dağa koşmaya başlamıştı.
"Nereye gidiyorsun.!?"
"Dönmemiz gerek.?!"
"Durdurun şu adamı bu bir emirdir.!"
İzmir tim komutanının dediği şeyle Kartal alayla gülüp onda döndü.
"Üstümüz değilsin.! Dönüşe geçin biz Albay'la iletişime geçeceğiz." Van'lı komutan anlayışla karşılamış diğer timlerle beraber temizlik için komutanlarla iletişime geçmişti.
"Temizlik yapıldı, silip süpürmek için üç beş kişi istiyoruz. Bir eksikle geri dönüşe hazırız."
"Anlaşıldı. Temizlik ekibi gönderiliyor, beklemede kalın. Allah'a emanetsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİT TİMİ 2 - FİNAL -
ActionBaşlama Tarihi: 23.10.2019 Bitiş Tarihi : 04.02.2020 ******* ŞEHİT TİMİ Yaşayan ölülerin hikayesi. ******* Kısa oluşu devam kitabı niteliğin de olmasından kaynaklıdır. Efruz Şahsuvar'ın devam kitabıdır. İlk onu okumalısınız. Onu okumad...