ŞEHİT TİMİ-10

8.8K 526 168
                                    



********

Savaş bitti ve ben kazandım Tümer."

Tümer bir kaç kere öksürüp Efruz'un tam gözlerinin içine baktı. Bu bakışın ardından yalvarma cümlelerinin gelmeyeceği o kadar belliydi ki Efruz bunu anlamıştı.

"Kızın...kızın yaşıyor Şahsuvar. Onu istiyorsan, beni yaşatacaksın."

Efruz şuana kadar hissetmediği duyguyla yalpalamıştı. Kızının yaşıyor olabilme ihtimali onu topyekün sarsıntıya uğratmış, ne düşüneceğini nasıl hareket edeceğini şaşırmıştı. Şuanda şaşkınlık içinde olan sadece o değildi. Aslan ve diğerleride duydukları şey karşısında kalakalmış ne hissedeceğini şaşırmışlardı.

Aslan sinirli adımlarla adama yaklaşıp, kandan gözükmeyen yüzünü bir kez daha kanattı yumruklarıyla. Hem deli gibi vuruyor hemde boğazı yırtılırcasına bağırıyordu.

"Ne diyorsun lan sen puşt.! Senin olmayan şerefini sikerim onun bunun çocuğu.!"

"Aslan dur.!" Efruz'un sert sesiyle Aslan havada kalan elini indirip, kanlı elini umursamadan saçlarını çekiştirdi. Kızlarının yaşıyor olabilme ihtimali onu çığrından çıkarmaya yetiyordu. 2 seneyi aşkın kızından uzaktı ve nerede, nasıl, ne yaptığını bilmemek onun sinirlerini germeye yetiyordu.

Efruz bir kaç adımda karşısında ki adama yaklaşıp, saçlarından tutarak başını kaldırdı.

"Eğer şimdi bana kızımın nerede olduğunu söylemezsen, Allah şahidimdir ki çocuklarını ve eşini gözlerinin önünde işkence çektire çektire öldürürüm. Gözünü kırpmana bile izin vermem. Sana dünyada ki cehennemi yaşatırım ve bir saniye bile pişman olmam Tümer. "

Kılıç ağzında ki kanı yere tükürüp, bilmiş bilmiş Efruz'un yüzüne baktı. Şuanda aklından geçenleri tahmin etmek çok zor değildi.

"Kızın elimde Şehit. Ailemin kılına zarar gelirse eğer, hiç acımam onu öldürürüm."

(Hatırladınız mı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hatırladınız mı.?)

Efruz başını eğip gülümsedi. Daha sonra aheste aheste kocasına döndü onuda gülümsetti, sonra Alphan'a döndü ve göz kırptı.

Mesajı alan Alphan deponun diğer ucundan Kılıç'ın annesinive çıkarmış, ardından kucağında Efruz'un kızıyla geri dönmüştü.

Kılıç'ın yüz ifadesi tamamen değişmiş, yüzünde kibrin yerini şaşkınlık almıştı.

"Na..nasıl olur bu.? Geçen ay İspanya'daydı. Hayır...hayır bu imkansız. An...anne sizin yanınızdaydı. Nasıl.. nasıl buldunuz onları.?!"

ŞEHİT TİMİ 2 - FİNAL -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin