Tredje december

102 10 5
                                    


Christels synsvinkel 

Da jeg vågner kan jeg næsten ikke tro det, igår det var det vildeste. Udover det er den tredje december, så spurgte Shawn Mendes om mit nummer. Amen livet her fortiden er dejligt, idag skal der ikke ske så meget udover vi skal hjem til min fars familie og ja hygge med varm kakao og kage. Hvilket altid er hyggeligt, jeg beslutter mig for at ligge et billede på instagram, billede er taget for 2 år siden, men det er julet. 

Synes godt om fra Skaijackson og 50

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Synes godt om fra Skaijackson og 50.456 andre

Christel_Scott Christmas magic is silent.You don't hear it-you feel it, you know it you believe it🎄❤️

_________________________

SofiaCarson Good memories!💕

Christellover111 I love you🤩

JustinBieber Damn😉

Shawnmendes Such a beauty😍

Shawnlover OMG @shawnmendes kommenterede dit billede! 

Justinbilever Eew you are so disgusting🤢

Skaijackson @Justinbilever fuck off then, and you two are damn hot! 

___________________________

Der er mange andre kommentere, men dem magter jeg ikke liget helt at læse, jeg har set  billederne fra går og de var rigtig fine. Jeg rejser mig op fra sengen og smutter i bad og tager tøj på, jeg kan ikke få ham ud af hovedet, igår var intet mindre end fantastisk. jeg tager et lidt, julet tøj på, jeg sætter julemusik på (Sangen øverst oppe bruges)

 jeg tager et lidt, julet tøj på, jeg sætter julemusik på (Sangen øverst oppe bruges)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jeg elsker den julesang, jeg kigger udenfor det sner ikke endnu det kan stadig nå det inden jul. Min familie er ikke stået op eller Kate og jeg er oppe, men resten sover, min far har en kæreste som han har haft siden min mor og ham gik fra hinanden. Hun er så sød jeg elsker min sammenbragte familie,hun hedder Karen og hun er et af de mest varme mennesker jeg kender. Hun har ikke selv børn, men hun siger hun har nok i os klokken er lidt i 10 og vi skal først være ude ved min farmor og farfar klokken 16 så der er god tid. Mig og min søster har snakket om at bage lidt julekager idag, selvom der om ikke så langtid er store bagedag, med min faster og kusiner og dem allesammen. Så kan det at bage choklat chip cookies de smager himmelsk og de redder simpelthen dagen, selvom den er god i forvejen. 

Det ringer på porten ude foran vores hus. Det er posten jeg åbner så han kan komme ind han har en kæmpe buket roser med i favnen han rækker mig dem. "Tak og forsat god dag" Han smiler og går ud igen "Uuh hvem er de til" Spøger Kate jeg smiler og kigger på kortet de er til mig hvem sender roser til mig "De er til dig" Hun smiler "Så har du nok en hemmelig beundre" Jeg griner og ryster på hovedet de her blomster er så sindssygt smukke"Så kig dog på kortet hvem er de fra kom nuuu" Jeg griner Kate er virkelig u tålmodig jeg kigger på kortet der står S M Shawn Mendes jeg smiler og jeg kan mærke en her masse snefnug der killer i min mave. "læs nu , amen du er langsom Chris" Jeg åbner kortet og læser. 

Det smil du sendte igår, var det smukkeste jeg har set. Så jeg måtte jo finde de smukkeste blomster i hele byen. Og rødmen i dine kinder er mindst lige så smuk så smukke roser til en helt igennem fantastisk smuk pige❤️SH

Jeg smiler jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.Jeg smiler "Årh hvor er det sødt, skriv dog tak eller ring til ham" Jeg smiler og går over og finder en smuk vase til de her smukke blomster, jeg smiler over hele ansigtet "jamen Kate, hvad skal jeg skrive" Hun smiler "Skriv dog tak for de smukke blomster eller noget i den dur du sender den ikke før jeg har set den" Jeg smiler og nikker og går i gang med at skrive den. 

Shawns synsvinkel 

Jeg er igang med at få lidt julestemning så jeg har sat lidt julemusik på. jeg elsker denne her tid bare generelt jul er det bedste i hele verden. Jeg har ikke kunne tænke på andet end Christel hendes smil og røde kinder det klæder hende virkelig. Jeg tænkte at blomster måske ville være fint at sende som en tak for igår, jeg har ikke spurgt hende om hun har en kæreste, men jeg håber ikke hun har en eller det ville være forståeligt, for fuck hun er smuk. Men det ville bar være trist for mit vedkommende. Jeg har spurgt Justin om hvad jeg skal gøre da jeg tænker han har styr på det i og med at de to har været rigtigt gode venner og er det vidst stadig. Han sagde at jeg skulle invitere hende ud, idet samme kommer der en besked ind fra Christel. 

Christel❤️- Hej Shawn, tusinde tak for de smukke blomster, og de søde ord💛

Mig- Det var så lidt, du fortjente det!😉 skal du enligt noget i morgen?

Christel❤️- Nej jeg skal ikke noget i morgen, havde du noget i tankerne?😇

Mig- Jeg vil gerne invitere dig ud i morgen hvis du har lyst😘

Christel❤️- Det vil jeg da gerne, er det en date?😁

Mig- Ja det er en date😉

Christel❤️- Okay, hvor og hvad tid?🥰

Mig-Min chauffør vil komme og hente dig, og bare vær klar 17:30😏

Christel❤️- Okay jeg er klar 17:30, må man spøger hvad vi skal😘

Mig- Ja det må du gerne, men du for det ikke at vide😉

Christel❤️- Ej helt ærligt, det er ikke okay det der nu kommer jeg jo ikke til at tænke på andet😂

Mig- Haha det var også meningen glæder mig til at se dig i morgen❤️

Christel❤️ I lige måde, ses i morgen🤩

Hun sagde ja hun sagde fandeme ja det er sgu stærkt, den er halvt inde. Jeg glæder mig jeg har helt sommerfugle i maven og jeg ved ikke jeg har ikke haft en pige der kunne få mig til at føle det før. 

______________________________

Amen altsåå, er de ikke søde? Så var der det tredje afsnit i julekalenderen😘 Håber i kunne lide det og fornemme det lidt julede i det, husk at stemme det gør mig glad og en lille kommentar!❤️

All I want for Christmas Is youWhere stories live. Discover now