Attende december

54 5 1
                                    


Shawns synsvinkel 

At vågne med Christel er guld værd. At se hende sove at være sammen med hende, hun er det bedste, igår åbnede hun op uden jeg pressede hende. Jeg har så meget respekt for hende, det der skete er jo utilgiveligt, at dræbe deres barn. Manden var jo sindssyg, hvis mig og Christel skal være sammen for altid hvilket jeg satser på, så hvis hun for en pige så skal hun hedde Viola, det er et sødt navn, og så ved jeg det betyder meget for Christel. Den sang jeg har skrevet til hende er blevet færdig, og jeg ved ikke om den kommer med på det nye album. Det skal jeg snart beslutte, men det er hendes sang. Den hedder Never be alone, det  er hendes sang til hende og den betyder ret så meget for mig. Jeg nusser hende forsigtigt i håret, jeg har en lyst til at gå ned at træne, så jeg vikler mig forsigtigt ud af hendes greb. Tager noget træningstøj på og derefter skrive jeg en note til hende, så hun ikke tror jeg er skredet eller noget. Selvom hun ikke ligner en der vågner lige i forløbet, så hader jeg tanken om at gå fra hende. Jeg kysser hende forsigtigt i håret og går derefter. 


Christels synsvinkel 

Da jeg vågner, ruller jeg over og forventer at mærke min dejlige kæreste. Men nej en kold side er det jeg vågner op til skuffelse ren skuffelse jeg åbner øjnene og kigger rundt. Der ligger en note på bordet. Godmorgen gorgeous, jeg er nede og træne. Jeg er tilbage inden du overhovedet når at savne mig. Din SM

Jeg elsker det faktum at han skriver din, for i mit hoved er han min og ingen andres. Lidt jaloux, måske men hvem er ikke det. Jeg rejser mig op og går ud i køkkenet, for at kigge efter noget at spise. Da jeg åbner køleskabet er der noget appelsinjuice noget skinke og ost, så jeg laver toast. Men hvor fanden er toastmaskinen, ejer han ikke en toast maskine? Det kan simpelthen ikke passe. Fundet amen altså thank god livet med en toastmaskine er bare meget dejligt. Jeg sætter to toasts over og heller 2 glas appelsin juice op, derefter kigger jeg mig lidt rundt. Han har pyntet op, men det er ikke særligt organiseret jeg er ret så perfektionistisk, så det han har blandet guld og sølv sammen, det er bare så argh inde i mit hoved. Jeg smiler for mig selv, der mangler lidt noget af mig i hans lejlighed, sådan et billet eller noget, han har sagde igår han gerne ville have et billede op af os, men det er bare heller ikke så smart når der er paparazzier kan tage billeder og jeg ved ikke hvad. Igår lå vi på gulvet fordi der var blitz og droner der fløj rundt, og gardinerne var enda nede, men det er ligegyldigt for det var bare os jeg elsker ham så meget.

  Idet samme ligger der to hænder om mine hofter jeg for et chok og vender mig om, han griner. "Hey" jeg læner mig ind mod ham "Jeg har savnet dig" Han kysser mig på halsen "jeg har også savnet dig" "Jeg har lavet toast" Han smiler "SÅ lad os spise" Jeg griner og tager hans hånd, vi sætter os ned og spiser toast, når jeg tænker på at jeg rejser hjem allerede om 16 dage bliver jeg ret så trist. "Hva så smukke" Han tager mine hænder "Ikke så meget, der er bare ikke så lang tid tilbage" Han smiler og ryster på hovedet "Nej, jeg ved det. Men jeg lover jeg kommer og besøger dig hvis du ikke tager med på tour så besøger jeg dig så hurtigt som muligt"  jeg smiler "Jeg tænkte på hvad med vores forhold, vi du gøre det officielt?" Spøger Shawn, jeg vil gerne, men alligevel så har jeg ikke lyst til det, men jo jeg vil gerne "Jeg vil gerne, men vi skal finde et perfekt tidspunkt til det" Han nikker "Hvad med din fra jule ting, der er presse og det hele"  jeg nikker "Det kunne være en et godt tidspunkt"  "Du har ret skat ja lad os gøre det" Han nikker vi rejser os og begynder at rydde af, mens vi høre julemusik. "jeg elsker dig" Han smiler og kysser mig "Jeg elsker dig mere" 

____________________________

Så var der lige et kapitel mere, håber i kan lide det😘

Husk at stemme og kommentere!


All I want for Christmas Is youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin