Enogtyvende december

55 7 4
                                    


Christel synsvinkel

At vågne i Shawns arme er det bedste, men idag er special. Fordi jeg skal møde hans familie, og jeg glæder mig sindssygt til at møde dem, men på den anden side så er jeg ved at dø af skræk. Jeg rejser mig op og går på toilettet, klokken er lidt i 10 igår var sindssyg dejlig. Da jeg kommer ud fra toilettet ligger Shawn med hundeøjne "Skat, kom her og put med mig" jeg smiler, han breder armene ud "Kom nu her" Jeg smiler og går over til ham og putter mig ind i hans arme "Glæder du dig til senere" Han smiler "Ja, jeg glæder mig rigtig meget, især til at min mor skal møde dig" Jeg smiler nervøst "Jeg er ved at skide i bukserne, hvad hvis nu de ikke kan lide mig" "Selvfølgelig kan det lide dig" "Hvor er min selvsikre prinsesse henne?" "Det ved jeg ikke, hun er forsvundet"  Han smiler "Sig til hende hun skal komme tilbage" Jeg griner "Okay det skal jeg nok fortælle hende, forresten, vil jeg gerne med på tour. Min chef har været så sød at give mig fri" "Ee hun sød din chef?" "ja hun er fantastisk, hun er også rigtig sød og smuk " 

"Hold nu kæft er det ikke dig der er chefen?" Jeg griner "Jo, det er det, men jeg skal også arbejde det bliver jeg nødt til" Han griner "Okay, men hvor længe tager du med?" "Så længe du vil have det" "Så skal du med hele vejen rundt" "Okay det gør jeg så" "Skal vi stå op?" Han ryster på hovedet "Så står jeg op" Jeg prøver at rejse mig, men hans arme er som jernbånd omkring mig" Kys først" Jeg vender mig om "Hvis jeg kysser dig, ved vi begge to godt at vi ikke kommer ud af sengen" han griner "Kom nu her" Jeg smiler og kysser ham, det er et stille og roligt kys, selvom der ligger mere i undertonen. Men vi prøver begge at fortrænge det, "Jeg elsker dig virkelig" Jeg afbryder ham "Jeg elsker dig mest" Jeg rejser mig hurtigt han går efter mig "Jeg skal i bad skat" Han griner "Må jeg gå med?" "Nej så kommer vi ikke videre og din familie kommer idag, så vi skal have gjort klar" "Okay okay okay" Han går ud fra badeværelset og jeg smutter i bad, man kan godt mærke at Shawn ikke går helt ligeså meget op i det her som jeg gør, han mødte min familie igår, eller noget af den. 

Det gik godt, virkelig godt, bedre end forventet. MIne brødre kan være ja nogle modbydelige møg unger, men de opførte sig eksemplarisk og de grinede og var søde. De klinger godt, og ham og Kate det gik godt, min far og ham klingede nu elsker min far næsten Shawn mere end han elsker mig. Det er rimelig sindssygt og Kate og Elliot blev kærester igår det var virkelig sødt, jeg står og nyder badet, men beslutter at gå ud da jeg tænker Shawn snart må være klar med morgenmad.  Jeg lad mit hår luft tørre og tager mit undertøj på, der efter en af Shawns hoodies fra skabet. Da jeg kommer ud står Shawn og venter på mig. "Så er der serveret" Lækker morgenmad, selvom det er fra hotellet eller hvad man kan sige. 

//Spoler frem  i tiden// 

"Skat sider mit hår ordenligt?" han griner "Ja det sider godt" "Har jeg mascara under øjnene?" "Nej skat du ser perfekt ud slap nu af" Han trækker mig ind i et kram, " Der er ikke noget at være nervøs for" Jeg smiler, jeg har lyst til at blive her for evigt i hans arme aldrig at rejse tilbage til København igen. Idet samme banker det på fuck fuck fuck, jeg lukker øjnene kortvarigt og slipper Shawn. han åbner døren og der står hans familie far, mor og søster de kommer ind "hej skat" Hans mor krammer ham hårdt og inderligt, i mellem tiden kommer hans søster hen til mig "hej Christel jeg hedder Aaliyah" Jeg smiler, "Dejligt at møde dig" Hun krammer mig hurtigt, jeg er glad for at hun er et af de mennesker som krammer. Jeg syntes det bliver så akavet når det er man giver hånd "Shawn har talt meget om dig" Jeg rødmer "Jeg håber det var positivt" Hun griner "Det var det, du virker sød" "Mor, det her er Christel min kæreste" Hans mor smiler "hej Christel jeg er Shawns mor jeg hedder Karen" Hun krammer mig hårdt, men kærligt "Du er en smuk pige, jeg kan godt se hvorfor Shawn er faldet for lige præcis dig" Jeg rødmer "Tak tror jeg" Hun griner, hans far kommer hen til mig "Hej Christel, rart endelig at møde dig" Jeg smiler " i lige måde" "Når, men middagen står herinde" Shawn viser dem ind i spise stuen hvor vi har dækket op "mmh her dufter lækkert, hvad er der på menuen?" " Bøf baernise med bønner og pommesfrittes" "Lækkert, siden hvornår er du begyndt at lave mad som ikke er brandt på" Siger Aaliyah "Det er Christel som har lavet mad" 

Hans mor klemmer mig på skulderen og sætter sig ved siden af mig "Det ser virkelig lækkert ud Christel" "Tusinde tak, Shawn har altså også hjulpet" "År stop med at være så beskeden" Jeg fniser dæmpet de begynder og spise, også begynder krydsforhøret "når Christel hvad laver du så til hverdag?" "Jamen jeg arbejder som influencer og model" Hans mor nikker og smiler så "Okay spændene, har du så en blog og sådan noget" "ja det har jeg, også er jeg ved at skrive en bog" "Når ej hvor spændene, en selvbiografi eller hvordan" "Ja en selvbiografi" HUn smiler "Ej den vil jeg glæde mig til at læse, har du så en ghostwriter?" "nej det har jeg ikke, jeg skriver det hele selv, også har jeg en fotograf til at tage billeder og sådan noget" "Når ej spændene det glæder vi os til at høre mere om, hvor bor du så henne i Danmark?" "I København i sydhavn i en 3 værelset lejlighed" "Luksus jeg gad godt komme til Danmark" Siger Aaliyah "Det er meget kold, og vådt" Hun griner "Ja, men u muligt koldere end Canada" Jeg griner "Nej, sikkert ikke"  "Når, Christel dine forældre hvad laver de?" "Jamen min far arbejder med film han har jo lige haft premiere på en her den første december og min mor, hun har sin egen skønheds salon" "Spændene end kæde eller?" "Ja og her til foråret åbner hun en i England London" "Wow det er da stort hvorfor der nede?" "Fordi hun har familie dernede, og hun er tit dernede" "ej hvor spændene Christel"  "Mor stop med de spøgrsmål lad hende lige spise lidt" Jeg griner "Det er okay" "Når,, men hvad har du så af planer til jul?" "Jamen jeg skal holde det med min far og mine søskende" Hun nikker og smiler, og snakken forsætter på kryds af bordet. 

_________________________________

Så var der lige et kapitel mere i rækken, 3 dage til jul iiiii jeg elsker jul, det er min ynglings højtid på året, hvad er jeres?❤️ Husk gerne at stemme og kommentere det ville gør mig rigtig glad! Forsat god Enogtyvende december! 

All I want for Christmas Is youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora