Christels synsvinkel
Jeg vågner op med et smil om læberne, det er idag det er idag jeg skal på date med Shawn. Igår var virkelig mærkelig Kate gik fra frokosten igår tidligt, vi noget ikke engang at spise dessert inden hun gik. Hun mumlede noget med hun havde det dårligt, men jeg tror ikke på hende. Hvad skulle hun, hun fortæller mig det nok på et tidspunkt, jeg står op og lave min kaffe jeg elsker kaffe, men det skal være på min måde. Det er overhalvdelen er mælk sødmælk og resterende kaffe og lidt sukker, til morgenmad bliver altså noget ristede toast med nutella. Jeg ved ikke hvad jeg skal pakke i, han skrev igår og spurgte om jeg ville blive og overnatte. Det sagde jeg ja til, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal forvente i forhold til vores 3 date. Jeg hælder den dampende varme kaffe op i mit store julekrus, jeg kigge rud af vinduet, fuck ja tak, der ligger sne et ret stort lag. Jaa, jeg elsker sne, virkelig elsker sne,men fy for fuck hvor er det kold det er da helt vildt, min telefon siger -5 grader og vi skal være udenfor fuck man. Jeg finder min varme vinterjakke frem og varme vanter, og mine praktiske støvler, han sagde badetøj, jeg håber det er spabad, det ville være perfekt.Udover det så skal jeg pakke, og jeg hader at pakke for jeg kan aldrig beslutte mig, klokken er allerede 11 jeg sov lidt længe, og jeg har ikke engang været i bad endnu. Jeg stresser, normalt plejer Lux at gøre mig klar, men jeg insisterede på selv at gøre det idag, jeg sætter lidt julemusik på og danser rundt mens jeg pakker.
Shawns synsvinkel
Min viden i et køkken er ikke så stor og jeg er ret meget på bar bund. Min mor laver fantastisk mad, jeg kan da godt finde ud af det mest basic. Men ikke alt muligt fancy, jeg har besluttet at lave pasta med skaldyr og fisk da det er en godt og lækker klassisk ret, ikke så julet, men lækkert og uden tomater, hvis i ikke vidste det så kan jeg ikke fordrave tomater, det smager bare ikke godt og ødelægger maden. Til dessert har jeg valgt en brownie med mint og vanilje is det skal nok blive godt tror jeg, også noget alkohol vin hvid vin, og champagne god champagne. Jeg har ikke lavet vanilje is selv, der er allerede rigeligt med kaos idet her køkken. Jeg skal til fiskehandleren da jeg ikke aner hvad man skal bruge og hvordan det skal tilberedes. Udover det så er jeg ved at skide i bukserne over det her, jeg beder til alt hvad der kan bedes til om at hun siger ja.
Christels synsvinkel
klokken er 16 og jeg skal til at gøre mig klar, tøjet er der styr på, men resten det sejler.Det er så typisk mig, virkelig jeg er så dårlig til tiden, der er en time men jeg skal i bad have lagt ansigtmaske og nå at ligge makeup. Så det er ret pressede jeg har heller ikke rigtig pakkede færdigt endnu, men jeg arbejder best under pres, når jeg er på shoot kan jeg godt komme til tiden. Jeg skynder mig i bad, vasker hår vasker resten af kroppen. Ligeså snart jeg kommer ud af badet sprayer jeg karamel balsam spray, det gør håret blødt og mere skindene at se på. Derefter min ansigts maske så min hud bliver blød, tiden siger 15 over så jeg har travlt, jeg skynder mig at få tøj på, i og med vi starter udenfor så jeg tager bare et plane sæt addidas i lyserødt, og indenunder min bikini, mit hår børster jeg bare, og tager en hår elastik med, man ved fandeme aldrig, jeg tager mit pæne tøj og folder ned i min lille Louis vitten kuffert.
YOU ARE READING
All I want for Christmas Is you
Teen FictionChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...