Tolvte december

62 9 3
                                    


Christels synsvinkel 

Da jeg står op er klokken 8 og jeg beslutter mig for at gå i bad, jeg sætter en passende sang på "Gå glad i bad" (Sangen øverst oppe)  mens jeg er i bad står jeg og tænker på det der skete sidste år, det var forfærdeligt, hvis ikke det der skete sidste år var sket, ville jeg kunne kalde mig for mor. Jeg kan mærke tårerne der løber ned af min kinder, jeg kan ikke tænke på det uden at græde, jeg skubber hurtigt tanken væk. han var bare en klam stodder, nu skal jeg bare glemme det og se at komme videre i teksten, jeg tørrer min krop og tager tøj på, det bliver ikke de vilde jeg putter håret op i en knold og ligger eb let makeup, min telefon vibrere og jeg kigger det er seoghor der har skrevet en artikel "Et år siden" Jeg kigger, det er et år siden at jeg skøjtede til VM i chicago jeg forstår det sket ikke, jeg kan stadig huske hvor stressende det var, men jeg fik en 2 plads så det var det hele værd. Jeg er nødt til at skrive og spøger Shawn om en ledetråd til vores date, imorgen for jeg har ingen idé som i jeg er helt blank. 

Mig- Hey, du tænkte  om sødeste dig ikke kunne give mig et hint til i morgen😇😘

Shawn- Hmmm☺️ altså nu er du jo min største svaghed, hvordan kan jeg sige nej til dig😍 jeg kan afsløre det bliver kold, og at det forgår udendøres, og derefter skal vi indenfor og derefter ud igen🥰

Mig- Ja, det blev lidt bedre, men. jeg har stadig ingen idé om hvad vi skal😂

Shawn- Det er også meningen smukke😘 Ses i morgen, klokken 17.

Han er et mysterium, men jeg glæder mig som en sindssyg. Men alligevel, det gør mig nervøs at jeg ikke ved hvad vi skal, han sagde kold, så skulle vi indenfor, og derefter ud igen, men hvad skal jeg forvente. 

Shawns synsvinkel 

"Jamen, hvordan det er jo nemt for dig at sige" Jeg sukker opgivende i telefonen, og ligger derefter på det var min søster, jeg prøvede at spøger hende om råd til hvordan jeg skulle spøger Christel, men jeg har fundet på en ny idé jeg spøger hendes søster. Hun må vide det, hvad der skal til at smelte Christel, mit mål er at gøre hende sådan overdrevet glad, når hun bliver det stråler hende øjne som et barns til juleaften. Jeg kan godt lide at se det i hendes øjne, der er noget beroligende i det, udover det er jeg ikke helt afklaret med hvad vi skal spise. Men jeg har besluttet at jeg vil prøve at spøger hendes søster til råds, hun må vide det. Jeg vil gerne at alt på denne her date skal være perfekt. Jeg går ikke på kompromis med noget, og hvis alt går efter planen skal hun jo gerne sige ja, jeg er nervøs, hvad er det hun gør ved mig. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal få Kates nummer fra, da det ville være meget underligt, det. må findes på google. Men nej, det er ikke på google, ellers må jeg jo få min agent til at finde hendes nummer. Men instagram der plejer at ligge folks mail, jeg finder hendes insta og klikker på hendes mail adresse.  

______________________________

Fra: Shawn Mendes

Emne: Date med Christel

Dato: 12 december 12:30

Til: Kathrin Scott

Hej Kathrin, 

jeg har brug for din hjælp. Som du jo nok ved så skal jeg på date med din søster, men jeg skal spøger hende om kærester. Og jeg ved ikke hvad der skal til for at imponere hende, vil du hjælpe mig her senere?

Shawn

_________________________________

Hun svare efter små 10 minutter så det passer meget godt. 

_________________________________

Fra: Kathrin Scott

Emne: Date med Christel

Dato: 12 december 12:40

Til: Shawn Mendes 

Hej Shawn,

Selvfølgelig vil jeg det, hun er helt vild med dig. Der skal faktisk ikke så meget til, alt du gør virker, hun snakker ikke om andet end hvor sød du er. Og hvor fantastisk dine dages har været, så jeg tror bare gør som du har gjort før, det virker!

Kate

_____________________________________

Jeg smiler for mig selv, hun har også sendt hendes telefon nummer, vi aftaler at mødes klokken 15:00 så det er jo fantastisk. Jeg smiler for mig selv, jeg for helt sommerfugle i maven bare tanken om Christel, udover det så elsker jeg virkelig også denne her juletid. Alle de her lyskæder og julepynt gør mig helt glad. Udover det så daten med Christel gør det endnu bedre, og det er også snart hendes fødselsdag. Jeg aner bare ikke hvad jeg skal give hende i gave, som i har ingen idé jeg tror det bliver noget smykke noget. Men jeg ved ikke hvilket og det skal også være noget specielt, som Inge andre har givet hende før.

_______________________________________

Så var der lige et kapitel mere til samlingen, husk at stemme det ville gøre mig rigtig glad. Husk at kommentere det ville gøre mig så glad.😘 forsat god tolvte december!


All I want for Christmas Is youWhere stories live. Discover now