Ottende december

61 7 3
                                    


Christels synsvinkel 

idag er det fredag, og jeg skal til fest hos Justin i aften og på shopping med Kate og Lux min søde makeup artist. Hun er også inviteret så det er jo positivt, jeg fik aldrig svaret på Justins sms, da jeg ikke anede hvad fuck jeg skulle svare. Jeg ved godt det er røv dårlig stil, men jeg kunne bare ikke "Chris er du klar eller hvad?" Jeg blinker og kigger mig en sidste gang i spejlet "Ja, det tror jeg" Jeg smiler "Skal vi smutte?" Hun nikker, hun kaster bilnøglerne til mig jeg tager det som en hentydning til at jeg skal køre jeg griner og sætter mig ind i bilen. Vi køre mod shoppingcenteret "Ved du hvad du skal have på?" Jeg ryster på hovedet "Nej jeg aner det ikke, men jeg kunne forstille mig en lidt kort kjole." Hun smiler "Skal Lux gøre dig klar?" "Ja selvfølgelig, jeg skal også have lavet negle" Kate nikker "Jeg skal på date i aften" Jeg måber "Hvad, hvorfor har du ikke sagt noget?"  "Fordi at det ved jeg ikke, undskyld" Jeg smiler "Det er okay, men fortæl om ham" "Han hedder Elliot Grey og han er super sød, og chamerende han er en ægte gentleman" Jeg smiler, jeg er glad på Kates vegne, jeg finder en parkerings plads og parkere.  

I det samme kommer Lux gående hun er en sand heltinde at hun kunne komme med så kort varsel."Hej darling" Jeg smiler og krammer hende, derefter krammer hun Kate "Når, skal vi gå ind?"  Jeg nikker "Når, Christel hvad skal du have?" Jeg kigger på Kate "En kjole, også skal jeg have lavet negle og have noget undertøj" Hun smiler lumsk "Uuh skal dig og " Jeg afbryder hende inden hun kan nå at færdiggøre den sætning "Nej vi skal ej" Hun smiler og ryster på hovedet "Han går ellers lige der" Siger Kate henkastede, jeg ved ikke hvor jeg skal eller hvad jeg skal gøre af mig selv, jeg kigger genert op.

 Han fanger lyn hurtigt mit blik og smiler, jeg prøver at kigge rundt på alt det flotte julepynt der er, bland andet den store julekugle midt i det hele. Og alle nisserne "Hey prinsesse" Jeg kigger genert op og smiler, han krammer mig, jeg kan se hans bodyguards komme gående lidt bagefter. Jeg slipper ham, selvom jeg enligt mest har lyst til at blive ved med at være i hans arme. "Hvad skal du købe?" jeg smiler, inden jeg når at få svare har Lux svaret "Vi var netop på vej ind i undertøjsbutikken" Jeg tror jeg har samme ansigtsfarve som den julekugle der sidder oppe i loftet, kunne hun ikke have sagt noget andet end lige det. "Når, okay husk jeg elsker sort blonde" Jeg tager mine hænder op foran ansigtet jeg tror ikke  denne her situation kan blive meget værre, jeg kører hurtigt hænderne gennem mit hår. Jeg kan hører Lux der griner, men jeg vælger bevidst ikke at kigge på hende, "Når, men jeg må videre og Christel, sort og blonder så sørger jeg for håndjern til senere ses smukke"  Jeg tror jeg står med åben mund, det der lidt drenget smil sidder i hans ansigt, han smiler helt op i øjnene de der latterlige dejlige smilerynker oppe ved øjnene er der. Han blinker og går videre, Kate flækker sammen af grin sammen med Lux "Man kan da heller ikke have jer to med nogle steder"  Lux kigger med store undskyldende øjne på mig "Undskyld darling det var bare så svært at lade være" Jeg vender øjne af dem begge, det var sjovt, men pineligt vi går ind i butikken. 


Vi er nu kommet hjem og jeg har fundet min kjole og Lux er ved at gøre mig klar. Nerverne sidder lidt uden på tøjet det der med fest hos Justin, og vi har ikke fået talt det ud. Men jeg var en kylling, så nu har jeg skrevet et brev til ham som jeg tænker at give ham. Udover det håber jeg bare ikke at der er for meget presse. "Så babe nu kan du ikke blive mere lækker" Jeg smiler og kigger mig selv i spejlet, "Tak Lux, hvad skulle jeg gøre uden dig"

"Du ringer bare hvis der er noget" Jeg smiler og nikker, min far stikker hovedet ind "Wow skat, du ser smuk ud, skal jeg hente dig?" Jeg løfter øjnebrynet "Ej far, jeg er snart 20 år gammel jeg kan sagtens selv tage hjem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Du ringer bare hvis der er noget" Jeg smiler og nikker, min far stikker hovedet ind "Wow skat, du ser smuk ud, skal jeg hente dig?" Jeg løfter øjnebrynet "Ej far, jeg er snart 20 år gammel jeg kan sagtens selv tage hjem." Han smiler "Når, ja jeg glemmer bare at du ikke er en lille pige længere" Jeg smiler og går over og krammer ham, "Husk beskyttelse" Jeg giver Kate et blik der kunne dræbe, hun griner "Undskyld, siger det jo bare" "Ja, men det er da mere dig du skal jo på date så husk at samle benene i den kjole der" Jeg griner, Kate ser straks mopset ud, jeg dasker til hende og går ud mod bilen det er Clay der køre mig. Mens vi køre tænker jeg over at der kun er en uge til min fødselsdag, jeg glæder mig alle kommer "Ved du hvad du ønsker dig i fødselsdags gave?" Jeg ryster på hovedet jeg aner det ikke for jeg har virkelig ikke nogen ønsker "gavekort, en bil og gucci taske" Han nikker, jeg kan mærke sommerfuglende over denne her fest, han standser bilen "Vi ses Chris, skriv lige når du gerne vil hjem" Jeg nikker og smækker døren efter mig, jeg kan høre bassen inde fra det kæmpe store hus, jeg går ind af døren der er ikke lige umiddelbart folk jeg kender.  Jeg for det største chok da et par hænder griber mig om livet, jeg vende mig hurtigt om der står Shawn "Hey smukke, du ser fantastisk ud som altid" Jeg smiler "Tak det gør du også" Min krop skriger efter hans berøring da han fjerner sine hænder, jeg tager hans hånd og fletter den ind i min. "Skal du enligt snakke med Justin?" Jeg nikker "Ja, men jeg ved ikke rigtig hvornår jeg kan ikke rigtig finde ham" "Han er inde i den anden stue med Selena og alle de andre" Jeg nikker "Jeg kommer tilbage"

Jeg finder hurtigt stuen hvor Selena står med Chloé og snakker, Selena gisper da hun ser mig. "Christel?" Jeg smiler og krammer hende hurtigt "Hej længe siden Selena" Hun smiler "Justin bliver glad for at se dig her" Jeg nikker og giver hende en lille tak fordi jeg måtte komme gave. Hun smiler "Ej det havde du altså ikke behøvet" Jeg smiler og ryster på hovedet og går målrettet mod baren hvor jeg kan se Justin, Usher og Scooter. "Justin?" Han vender sig hurtigt rundt og hans chokeret udtryk viser mig at han er glad for at jeg kom. "Chris?!" Jeg kan se tårerne i hans øjne, og jeg kan mærke at jeg selv bliver ked af det. Jeg kaster mig ind i armene på ham "Undskyld!" Siger jeg og jeg kan mærke at alle de følelser flyder ud af mig "Undskyld Christel Undskyld virkelig" Jeg kan fornemme et hvis publikum på os, som står og mumler "her jeg har noget til dig" Jeg smiler og rækker ham brevet og en tak fordi jeg måtte komme gave "Skal jeg læse det nu eller?" Jeg ryster på hovedet "Nej, vent med det til når du er alene" Han nikker forstående "Jeg kan stadig ikke forstå at du er her" Jeg smiler og krammer ham igen og slipper ham så "Så nok, med alt det sentimentale, lad os feste" Han griner og rækker mig en vodka redbull "Skååååål" Alle skåler og griner "All i want for Christmas is youu baby" Jeg står og danser meget tæt op ad Shawn, men det er hyggeligt. Jeg elsker det "Wuhuuuu Skååååål" 

_______________________________

Så var der et kapitel mere til samlingen! Husk at stemme og kommentere det ville gøre mig rigtig glad😘Forsat god ottende december!

All I want for Christmas Is youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora