Femtende december

65 6 3
                                    


Christels synsvinkel 

At vågne op til sang fra ens familie bliver jeg aldrig for gammel til, selvom jeg ikke er teenager længere. Jeg vågner ved at min far, brødre, søster, farmor og farfar og selvfølgelig Karen. "Tillykke med de 20 Christel" Jeg smiler "Tusinde tak" Jeg står op der dufter i hele lejligheden "Mm her dufter godt" De smiler jeg går nedenunder hvor de har pyntet et fint fødselsdags bord op, men der ligger ingen gaver, men det er af den simple grund at vi fejre for familien i overmorgen. Jeg sætter mig ned og vi spiser og hygger, mine søskende kommer også i aften eller, Kate gør mine brødre skal til fest hos nogle andre så. 

Da vi har spist smutter min familie, men Kate og Lux bliver de skal hjælpe mig med at gøre klar og pynte op. Klokken er allerede 13 og vi har styrtende travlt vi mangler stadig at gøre rent, og hente min kjole lave drinks og helle snacks op vi har styrtende travlt. "Okay, vi skal have gjort rent og rykket lidt rundt så gæsterne kan være her" Kate melder sig til at gøre rent hvilket er godt for så slipper jeg, jeg begynder at folde servietter og lave bordpynt. Og de her servietter er ikke ligefrem nemme at folde, men det skal jo gøres og så har jeg lavet bordplan. 

Da det er lavet alt sammen og min lejlighed står flot og skindene er jeg klar til at hente min kjole. Klokken nåede da også at blive 17, men Kate er nede og hente kjolen, mens jeg svare på fødselsdags hilsner på sms og mail og instagram. Shawn har også skrevet en den er ret sød. Så jeg svare, da Kate endelig kommer tilbage med kjolen har jeg lige været i bad og taget bh og trusser på. Kate kommer ind med kjolen og jeg kan kun sige fuck hvor har jeg kort tid, men det er jo ikke mig, men tiden. Tiden den løber og der er en time til der kommer gæster og jeg er ikke klar, maden mangler vi har blandet velkomst drinks de skal hældes op, maden kommer først når vi skal spise, borddækningen tjek, men jeg mangler stadig mig.

 Jeg tager kjolen på og den passer perfekt, den sidder som den skal, nu skal jeg bare have mit makeup på, mens Kate gør sig klar bliver jeg gjort klar af Lux, og Lux som den engel hun nu er har jo gjort sig klar på forhånd. Så jeg kunne ikke være lykkeliger, hun sminker og sminker lidt mere "Skal du være bundløs i aften?" Jeg griner, men overvejer det så hmm bundløs måske det kunne jo være ret frækt at være bundløs. Men jeg ved ikke helt "Måske, jeg har jo også lavet en lille leg vi skal lege inden vi skal i byen" Hun griner "Selvfølgelig har du da det" Jeg griner og hun bliver ved med at putte mere makeup på "Så ta ta ta daa " Jeg ser mig selv i spejlet fuck hvor er jeg enligt lækker nu når jeg tænker over det  "Tak jeg er så tilfreds skat" Hun smiler "Du ligner 1 million" Jeg smiler det gør jeg jeg snurre rundt en gang så, jeg er tilfreds.

 Men jeg ved ikke helt "Måske, jeg har jo også lavet en lille leg vi skal lege inden vi skal i byen" Hun griner "Selvfølgelig har du da det" Jeg griner og hun bliver ved med at putte mere makeup på "Så ta ta ta daa " Jeg ser mig selv i spejlet fuc...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg beslutter mig for at smide trusserne, men putter dem i min lille taske. kate ser det og griner "Fuck du er hardcore" Jeg griner "Altid " KLokken er lidt i stress, julen er bare stress, så jeg sætter lidt julemusik på. Da julemusik gør mig afstressede, der er kun 15 minutter tilbage, hvilket vil sige at gæsterne kan komme hvert øjeblik det skal være. Jeg skynder mig at hælde velkomst drinken op og stiller dem på bordet, fuck jeg stresser man. Udover at stresse så er jeg også ved at dø af nervøsitet er alt perfekt sider tøjet som det skal, jeg tvivler sgu.

Jeg kan høre elevatoren, fuck, jeg håber det er Shawn. Da døren åbner er det intet mindre end min kæreste, han har en kæmpe buket roser med til mig "Hey skat" Han smiler og kommer hen i mod mig "Hej smukke du ser godt ud" Han kysser mig dybt foran Kate og Lux, jeg trækker mig væk han rækker mig blomsterne "Ej tak hvor er du sød, det  havde du ikke behøvede" Han smiler "alt for dig, hvor skal jeg stille gaven?" "Bar der henne på bordet" Han nikker og går over med den, tager sine ting og går op med dem i soveværelset "Nurgh i er søde skat" Jeg smiler og krammer Lux, lidt efter er lejligheden proppet "Byd velkommen" Hvisker Kate i mit øre, jeg klinker på mig glas, der bliver ikke stille, men Kate råber "Hold nu kæft Christel siger noget" Der grines, men  bliver der efter stille "Jamen hej allesammen tusind tak fordi i gad at komme idag. Jeg syntes vi skal skåle og derefter er der lidt mad" De griner lidt "Skååål og tillykke Chris" Jeg klinker mit glas, og vi går til bords, mens julemusikken spiller "mulle skal vi have sushi?" jeg griner og nikker, ved godt det ikke er særlig julet, men jeg eeelsker sushi. Jeg sætter mig for bordenden og maden kommer på mens vi spiser  "Skål og tillykke" Siger de og jeg skåler med jeg elsker mit selvskab de er seriøst de skønneste mennesker på hver deres måde. "Nu er jeg altså nødt til at vide det, er dig og Shawn sammen eller?" jeg griner og kigger på ham "Kom nu venner i har kysset i har været på dates et utal af gange" Jeg griner og smiler så lidt "Ja vi er kærester" Siger Shawn, jeg smiler jeg ved ikke hvad jeg skal sige "Nuuurgh" Siger det allesammen og jeg griner "Jeg syntes vi skal sige skåååål" Råber Kate, vi skåler og rydder op bagefter eller jeg har ansat nogle til at rydde køkken op. "Vi skal i byen" Råber Selena, jeg griner "Ja, men jeg har sørget for særlig bil sååå" Vi tager sko og jakke på allesammen og går ud mod bilen.

"Du er syg i hovedet" Griner Kate, Shawns arme ligger stadig om livet på mig, en hel masse papperazzier der tager billeder og spøger om spørger om spørgsmål

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Du er syg i hovedet" Griner Kate, Shawns arme ligger stadig om livet på mig, en hel masse papperazzier der tager billeder og spøger om spørger om spørgsmål."Christel er dig og Shawn kærester" jeg griner "Nej, vi er bare rigtig gode venner" "Når Shawn er hun stadig lækker" Jeg fniser "Ja hun er rigtig dejlig, men hun er bare en veninde" "Kunne det udvikle sig?" Vi kigger på hinanden "Måske det er ikke godt at vide" "Når, men vi må videre"  Vi stiger ind i limousinen, papperazzierne tager stadig billederne, men fuck det "Skåål og tillykke skaaat"  Råber Joel "Taak bitch" Det her alkohol har efterhånden virket på os allesammen, måske var det også fordi jeg puttede lidt mere vodka i en man burde og champagne. "Skat" Jeg kigger på Shawn, jeg kysser ham på hans læber, men vi slipper hurtigt igen, "Du er smuk" Jeg smiler "Tak, du er lækker" Shawn er bestemt heller ikke ædru, men det er jeg heller ikke. Men vi skal i byen og jeg skal drikke fucking meget, glem i morgen fuck nu det. Vi høre julemusik i limoen mens vi snakker og griner. Da vi endelig ankommer til natklubbenstiger vi ud "Venner" Råber jeg "Der er fri bar så drik drik drik" De griner og vi går ind i baren, "Nu skal der fyres af" "Skååååååååååål " Råber jeg 100 min stemme er væk i morgen de andre griner og skåler med mig.  Nu skal der danses natten er stadig ung så det er perfekt vi skal danse til den lyse morgen. 

________________________________

Så var der det 15 december, håber i kan lide det. Husk at stemme og kommentere det ville gøre mig rigtig glad😘  Glædelig 15 december!

@Nutellaloverxxxx og jeg har skrevet en bog sammen på hendes profil, håber i gider at læse den, den bliver opdateret idag. Så husk at tjekke den ud og giv den kærlighed. Husk at stemme😘


All I want for Christmas Is youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora