Christels synsvinkel
"Jeg elsker også dig mor" Jeg smiler for mig selv "ja, tak ringes ved senere kys" Jeg ligger på, phu ha, jeg skal have købt julegaver idag. Alene for Kate har brandt mig af, eller hun skulle på date med Elliot, så det er jo super. Men jeg har lavet en lille liste, men jeg aner ikke hvad jeg skal give Shawn i julegave, jeg har ingen idé
Kate- Søster tur til London- og et par øreringe og (ny taske)
Charlie- solbriller og gavekort til tattoo (tøj) fodbold gavekort i England sammen med Clay
Clay- Gavekort til fodboldkamp i England sammen med Charlie (tøj)
Lux- Gucci taske
Joel- Tøj og en hundehvalp
Far og Karen- En rejse(Slået sig sammen med de andre søskende)
Skai- Tøj og makeup
Shawn- ??
Mor- Tur til Ystad med Kate og jeg
Resten af familien har jeg ikke styr på, men man skal jo starte et sted. Mens jeg går ned til bilen med AirPods i høre jeg Shawn Mendes hans musik er goals, men jeg tænker at det skal være noget personligt, hvis jeg ellers kunne tegne kunne jeg prøve at tegne et albumcover. Altså der er mange der siger at jeg kan tegne, men det syntes jeg ikke jeg kan hvis jeg tager mig tid til det. Jeg sætter mig ind i bilen jeg håber jeg finder på noget, i det samme for jeg en sms fra Shawn.
Shawn❤️- Hey, babygirl jeg vil gerne invitere dig ud den 13 december. Du for ikke af vide hvor henne, det eneste jeg kan fortælle dig er at jeg henter dig klokken 17:00💞 Håber du kan!
Mig- Meget gerne, glæder mig til at se hvad du har i ærmet😘 Glæder mig allerede, en dresscode?
Shawn❤️- Du ser altid smuk ud, men både noget du kan bevæge dig i som er varmt, badetøj og et basic sæt, men lidt pænt ikke overdrevet💘
Mig- Okay, jamen det vil jeg da prøve at huske altsammen😂
Hvad fanden skal vi, jeg glæder mig allerede, men varmt tøj jeg kan bevæge mig i skøjter har vi gjordt så, ved jeg ikke hvad ellers vi skulle. Badetøj kan jo kun håbe, men boblebad og champagne lyder ikke dårligt og et basic sæt, restaurant måske? Og når han skriver babygirl er det nok til at få mig til at rødme selvom han ikke en gang er der. Jeg må måske erkende at jeg er faldet hårdt for Shawn Mendes jeg er forelsket da jeg tænker tanken føles det sandt og mit hjerte smiler.Jeg starter bilen og køre mod shoppingcenteret.
da jeg har købt alle julegaverne undtagen Shawns, beslutter jeg mig for at lave karmeller og andet konfekt, også har jeg købt nogle æsker til konfekten. Jeg har besluttet at lave saltkarmeller og noget andet lækkert konfekt.Jeg glæder mig til at lave det, selvom jeg er virkelig lort til at lave mad. Men det skal nok gå, det er vel jul, jeg sætter lidt julemusik på og begynder at danse mens jeg laver det her karamel 7,9,13 at det ikke brænder på.
Da det er færdigt og jeg har pakket det ind er klokken kun 17, så jeg beslutter at kører ud med dem. Jeg skal hen til Shawn jeg glæder mig allerede, jeg. har faktisk ikke drømt om hans øjne i nat den var ret ny, men hans smil var med og nu er det det der hjemsøger mig.
Jeg køre over til min farmor og farfar med konfekt og karameller. Mens jeg køre køre der julemusik for fuld drøn ud af radioen, jeg elsker elsker elsker jul. Det er det bedste, her i morgen skal vi have frokost hos min farmor, og jeg glæder mig mig, for jeg har faktisk ikke set dem så meget som jeg gerne ville. Da jeg ankommer er der ikke nogle der åbner, så jeg putter den i postkassen. Så skal jeg videre til Cameron, det glæder jeg mig til han er en sød fyr, venskabeligt han er som en storebror for mig, da jeg kommer derhen beslutte jeg mig at få den op til ham, med en hilsen, så mangler jeg Shawn og min far. Jeg tænker jeg starter med Shawn og allerede der er jeg ved at dø af spænding, men jeg ved ikke om jeg skal gå der op, eller om jeg skal putte det i postkassen. Men jeg vælger med hjertet, jeg går der op. Men hvor fanden parkere man bilen, fuck, man selv julemusik kan ikke redde mig fra at skulle lave en parralen parkering det er forfærdeligt, selvom jeg bor i københavn så har det aldrig været min stærkeste sidde.
Fuck, man det tog sgu sin tid, hey det ligner faktisk Justins bil, og Ushers når what ever der står ikke nogen vagt så jeg går udfra man bare kan gå ind. Men da jeg kommer ind er det så bare hvilken etage han bor på , jeg har ingen idé, som i er helt blank, jeg kigger inde i elevatoren der står ikke en gang navne på. Det er fandeme noget lort virkelig lort, jeg kan huske det var relativt højt oppe så måske 120, jeg trykker ind og krydser alt hvad der overhovedet kan krydses for at det virker. Da jeg kommer op tænker jeg bare fuck man det he er jo kæmpe, højre eller venstre side, jeg vælger højre og der lige foran mig Shawn Mendes, står der på postkassen hvor er det vigtigt. Jeg ringe på, mine sommerfugle holder fest i kroppen på mig, det er Shawn selv der åbner døren, han ser helt chokeret ud "Hej, smukke" Jeg smiler, jeg giver ham et kram "Hvad laver du her" jeg smiler "Jeg kom bare for at give dig denne her" Han smiler det smil som har hjemsøgt mig "Tak, og kom indenfor" Jeg smiler "Ellers tak, jeg skal også hjem til min far, men vi ses vel i overmorgen" Han nikker og kysser hurtigt mine læber "Ja, det gør vi jeg glæder mig" Jeg sender et luft kys og går ind i elevatoren. Han er bare så sød!
____________________________________
Så var der lige et kapitel mere, håber i kan lide det, husk at stemme og kommentere!
Glædelig elvte december🤩 btw husk at tjekke they don't know about us ud!
YOU ARE READING
All I want for Christmas Is you
Teen FictionChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...