Christels synsvinkel
Dagen igår var fantastisk, idag skal jeg til frisør og så ellers bare slappe af. Jeg smiler for mig selv Shawn, han er så sød virkelig men sidst der ja forsvandt hele mit sikkerheds net under mig og nu er jeg mit eget sikkerheds net. Idet samme tigger en sms ind fra Joel Courtney (Lee fra The kissing Booth) Ind han er en af de sødeste og lækreste homoseksuelle jeg kender.
Joel😏- Hey Skat! Tænkte en kaffe date, det er fucking længe siden🤩
mig- Yaaaas bitch det er fandeme et årti siden, mødes senere skal lige til frisøren😍
Joel😏- Okay, mødes vi hos mig eller hvad?😉
Mig- Yaas jeg tager kage med!😏
Joel😏- Nej, jeg bliver bare fed🤪
mig- Fuck nu det nyd livet du skal nok finde the one!!
Det svare han ikke på, jeg pakker min taske og går ud jeg plejer godt at kunne køre ned til frisøren uden at der er paparazzier over det hele.Jeg sætter mig ud i bilen og køre mod min frisør.
(Spoler lige lidt i tiden)
Jeg er lige blevet færdig hos frisøren og har købt en lækker kage til mig og Joel. Jeg glæder mig han er min ynglings bøsse i hele verden. Endelig jeg går med hurtige skridt mod dør telefonen og ringer på "Halloo det er din elskede bitch" "Kom ind skat!" Jeg griner jeg kan jo ikke åbne døren n"Altså det kræver jo lige at du åbner døren dumme" "Jeg trykker jo" Endelig åbner døren der er dejligt varmt inde i hans opgang, jeg tager trapperne da jeg jo skal holde mig lidt i form.
Fuck man det der med at tage trapperne op til tiende etage var måske lige ambisiøst nok. Jeg kaster snart mine lunger op af halsen, jeg hader trapper. Der står han med det største smil, jeg kaster mig i armene på ham "Hey Joel" Han smiler og krammer mig hårdt "Du ser sgu da godt ud" Jeg smiler " I lige måde" "ej dit hår du ligner jo en halv million" Jeg smiler og tage min jakke af "Jeg har kage med" Han ryster på hovedet "Darling jeg bliver fed" Jeg ryster på hovedet manden er jo gode lækker så det der med at han bliver fed tror jeg er hans mareridt, men det sker jo ikke. "Nej du gør ej, det er cheesecake" Jeg smiler og laver hvalpe øjnene "Årh fint et lille stykke, skal du have kaffe?" Jeg ryster på hovedet "Har du kakao?" " ja da, med eller uden flødeskum?" "Med selvfølgelig, hvem tror du jeg er?" Han griner og går i gang med at lave to kopper kakao, "Når hvordan går det med kærligheden?"
Jeg smiler og mine tanker ryger igen tilbage til Shawns perfekte øjne og smil "Ja det er jo lige det, ej der er ikke nogle" Han smiler og ryster på hovedet "Chris jeg kender dig, der er nogle hvem er han" Jeg smiler "Shawn Mendes, vi har været på date igår og det var fantastisk" Han taber den ske han har i hånden "VAR DU PÅ DATE MED FUCKING Shawn Mendes OG DU HAR IKKE SAGT NOGET" Jeg griner "Jeg undskyld, det var ikke med vilje"Han kaster sig i armene på mig "Du er en være en, men jeg elsker dig, hvordan var det kyssede i?" Jeg griner "Nej, det gjorde vi ikke det var første date" Han ryster på hovedet og rækker mig et stort dampende varmt glas kakao. Jeg skære kagen ud og giver ham et stykke "Når, men har du hørt at Justin holder fest?" Jeg nikker "Ja jeg er inviteret, men jeg ved ikke om jeg kommer" Han ser på mig "Chris jeg ved godt hvad der skete, men han fortrød det og han har været ked af det siden da, han bliver så glad hvis du kommer og det gør Selena også"
Jeg ryster stille på hovedet jeg kan mærke tristheden vælde ind over mig og den dårlige samvittighed "ja, det ved jeg godt, men du ved også at jeg elsker ham som en bror og hvor såret jeg blev da han faldt i" Han nikker forstående og tager eftertænksom en bid af kagen "Ja, men han har jo skrevet undskyld utallige gange så måske burde du tilgive ham" Jeg nikker jeg ved det jo godt, og Justin er som en bror for mig, men det der skete han valgte stofferne frem for mig og jeg tror ikke han ved hvor dårlig samvittighed jeg havde da han kørte galt. Jeg følte det var min skyld jeg kunne have stoppet det, men jeg gjorde det ikke. Det har plaget mig siden og at han valgte stofferne over mig, den gjorde ondt jeg bliver revet ud af mit tanke mylder da Joel siger "Hvad med din fødselsdag du bliver jo 20" Jeg nikker "Ja, jeg tænker at holde den i min penthaus lejlighed som snart er færdig" Han måber "Når ja sgu da fed ide" Jeg nikker "Hvor mange bliver vi?" "Det ved jeg ikke, det bliver ikke en stor fest bare for de ja nærmeste, ikke stort og overdrevet" Han smiler og nikker "Invitere du Shawn?" Jeg smiler og rødmer "ja, det gør jeg eller er det mærkeligt?" Han ryster på hovedet, "Det er da på ingen måde mærkeligt" Jeg smiler og nikker "Måske skulle du gå igang med invitationen snart der er jo kun 10 dage til" Jeg nikker, og der er lidt under en uge til Justins fest, så jeg må hellere ja tage stilling snart.
"Tak for idag søde det var så hyggeligt, vi må snart finde på noget" Sige jeg mens jeg krammer Joel farvel "Ja det var så, det skal vi helt klart gøre igen, skriv hvis der sker noget mellem dig og Shawn ikke?" Jeg nikker og smiler jeg tager min taske og tager elevatoren ned, da jeg kommer ned opdager jeg hvor meget klokken er blevet mange, men sådan er det når man er i godt selvskab flyver tiden.
Da jeg kommer hjem sætter jeg høj julemusik på og går igang med at skrive en fødselsdags invitation.
Kære dig,
du inviteres her med til min 20 års fødselsdag, den bliver holdt i min nye lejlighed her i hollywood på hollywood street 100 etage, det forgår den 15 december klokken 7 hvor vi skal spise lidt inden der bliver drukket, klokken 22:30 køre vi videre på playhous natklub hvor vi skal drikke og feste, i er vedkommende til at sove, men så skriv!
Su senest d 10 december.
Jeg klikker send, min computer siger en lille kling som i at beskeden er sendt. Min søskende er naturlighvis også inviteret og de har sagt de kommer, jeg håber ikke at der bliver drama frit og uden de fucking paparazzier det kunne være dejligt. Idet samme klikker ind besked ind på min telefon
Justin🤩- Hey Chris,jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte, men jeg kan vel starte med et undskyld❤️og det kan jeg ikke sige nok, jeg vil rigtig gerne have det forhold vi havd før du betyder så meget for mig, du er som en søster det ved du også godt, og jeg elsker dig u betinget højt! Din Justin ps hvis du har lyst så hvad med at mødes over en middag og få snakket det igennem😉
_________________________________
Når når, tror i hun tilgiver og har hun inviteret Justin til sin fødselsdag?
find ud af det i morgen! Husk at stemme og gerne en kommentar hvis i lyster❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
All I want for Christmas Is you
Ficção AdolescenteChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...