Christels synsvinkel
Idag er det første december, jeg er netop lige landet i USA jeg er fløjet hele vejen fra Danmark af. Min far bor i Hollywood og arbejder som film instruktør, min mor som forresten hedder Vicky bor i Danmark, hun er halv dansker og halv englænder. Jeg leder efter min kuffert i år skal jeg holde jul her nede hvilket jeg gør hvert andet år. Jeg finder ret hurtigt mine kufferter så skal jeg bare finde min chauffør, jeg glæder mig til at se min far og mine søskende her søskende jeg har mange eller 3 søskende. Min højt elskede søster som hedder Kathrin, men vi kalder hende Kate og mine to store brødre Charlie og Clay. De bor ikke i USA, men de valgte bare at komme før tid eller de kom i november jeg savner dem virkelig, jeg elsker min familie. Jeg er 19 år og bliver 20 den 15 december, jeg er den yngste Kate bliver 21 i Januar. Jeg finder min chauffør der står hele mit navn på skiltet og jeg kan genkende vore families chauffør. Christel Sophie Taylor Scott, til hverdag arbejder jeg som model og sociale medier. "Hej Victor" Victor er vores chauffør jeg rækker udefter et kram som jeg for, "Du ser dejlig ud Christel" Jeg smiler "I lige måde" Han tager mine kufferter og føre mig ud i bilen, der er en her masse paparazzier der tager billeder af mig. Vi kommer hurtigt ind i bilen med tonede ruder, vi køre mod Hollywood det er langtid siden jeg har været der eller sidst var for ja 1 år siden.
Sidste år holde jeg jul hos min mor, og hendes kæreste med hans familie og min mors engelske familie. Clay og Charlie er enligt ikke helt mine søskende, men halv søskende vi har ike samme mor, men Kathrin er min "ægte søster" Da vi endelig er fremme ved huset køre vi gennem portende og ind hvor Kate står med det største smil på. Jeg stiger ud af bilen og kaster mig i armene på hende hun krammer mig hårdt ind til sig. "Mus jeg har savnet dig" Jeg smiler jeg har faktisk tåre i øjnene, "i ligemåde da" Hun kigger undersøgende på mig og smiler jeg bliver trukket ud af armene på hende og jeg kan mærke et par andre stærke arme om mig, jeg tror dufter det er min bror Clay "Hey baby sis" Jeg smiler han løfter mig fra jorden "Du vejer jo entet" Jeg smiler "Ellers er det dig der er blevet stærkere" Han sætter mig ned og ryster på hovedet "Hvor er Charlie?" "Han er med far han kommer hjem i aften" Jeg nikker forstående, i aften er der premiere på min fars nyeste film, min far er film instruktør og har lavet massere kendte film. Min mor arbejder som Ejendomsmailer og har sit ejet firma, i aften er der fest og der kommer massere kendte bland andet Justin Bieber, Usher, Selena Gomez, Kylie Jenner, Travis Scott jeg kunne forsætte der er inviteret en her masse kendte, min fars bror ejer en hotel kæde Hollywood Hotels, det er det mest ekslusive hotel her i La. Der er nogen af de kendte der skal sove der eller de fleste tror jeg skal sove der.
Vi er ved at gøre os klar Kathrin og jeg det her er min kjole den er ret kort. Men altså det er LA og jeg er single så det er vel okay. Jeg har min makeup artist der gør gør mig klar hedder Lux den bedste at finde, hun er fra Usa og ja er med mig hvor jeg nu er når jeg skal til store fester eller awards. "Hvis du var til piger så havde jeg taget dig for længst" Jeg smiler Lux er til piger "Du er sød Lux jeg elsker dig" Hun er en af de bedste veninder jeg har, og jeg finder det ikke mærkeligt at hun kalder mig skat og darling. Jeg ved at jeg er hendes type, men jeg er til mænd så det har hun accepteret "Skal du score i aften skat" Jeg smiler og ryster på hovedet det regner jeg ikke med at jeg skal. "Nej, jeg skal ikke score" Hun ryster på hovedet "I den der frække kjole skal du sgu nok score" Jeg smiler og sætter noget julemusik på højtaleren.
Kjolen er specialt designet til mig, og jeg ved der ikke er andre end mig der har den for jeg har fået den specialt lavet hos en designer. Jeg kan sket ikke magte hvis man har samme kjole på det kan jeg ikke, jeg vil helst gerne være den eneste i lokalet med den kjole. "Den er ret kort søs" Siger Kate og kigger skarpt på mig jeg smiler "Har du noget under eller" "Ja g streng" "Alle drengende for sgu da blue balls når de ser dig især Justin Bieber" Jeg ryster på hovedet mig og Justin var ret tætte, men da ham og Selena slog op begyndte han med stofferne igen og jeg trak mig væk fra ham, men han er ligesom en bror for mig og jeg har grædt over ham.
jeg elsker elsker elsker jul det er den bedste årstid og i Usa er jul ikke bare lidt rødt, grønt og guld. Her er der glimmer og mega julet hvilket jeg elsker i huset er der pyntet op, med julepynt i sølv og grøn det er gennemført min mor siger tit at jeg har mit perfektionistiske øje fra min far. "All i want for Christmas is you youuu baby" Synger jeg jeg skal vel øve mig lidt jeg skal synge for alle gæsterne, fordi sangerinden ligger med halsbetændelse så det er jo meget hyggeligt, jeg er ved at skide i bukserne. Fordi at jeg ved at mange siger jeg kan synge, men ligefrem at skulle synge foran næsten 100 mennesker det er måske lige overdrevet. Men jeg har desværre sagt ja så jeg er vel nødt til at gøre det.
Vi er på vej til primære på filmen med min søster og bror vi sidder i limousinen "Jeg syntes vi skal skåle for denne her aften" Siger Kate og tager sit glas ind "Skååål" Da vi ankommer står der en masse fans som skriger, jeg stiger ud efter Clay han rækker hånden ud som jeg tager folk begynder at skrige mere "Christel Christel" Jeg smiler og sender et luft kys i deres retning, "Christel kan vi lige låne dig et øjeblik" Jeg nikker og der står paparazzier over det hele jeg går over til en af dem "Hvad er det bedste ved at være tilbage" Jeg smiler "Min dejlige familie" "Har du en kæreste" Jeg smiler det er det samme hver gang "Nej jeg er single" Clay hiver i mig og jeg vinker til dem vi kommer ind hvor min far står "Hej skatte pige" Jeg krammer ham tilbage "Gider du ikke lige at byde velkommen?" Jeg ligner et stort spørgersmålstegn han smiler og rækker mig en mikrofonen, jeg går ind i den kæmpe sal hvor vi skal se filmen, men vi mangler stadig et par gæster.
____________________________
SÅ var det første afsnit af julekalenderen, ved godt det ikke var så julet og måske lidt kedeligt, men lover at det i morgen har mere aktion. I må gerne komme med forslag undervejs i bogen. Glædelig første december🤩
CZYTASZ
All I want for Christmas Is you
Dla nastolatkówChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...