Christel synsvinkel
Shawns julegave har jeg styr på, jeg har købt den og skrevet på den. Så nu håber jeg bare han er tilfreds. Udover det så er jeg ved at samle mod til at skrive et brev til ham, men det er svært at sætte ord på det jeg føler for ham for det er så meget. Jeg føler for at sætte noget musik på, men Mikke julemusik bare musik. Jeg ved ikke hvorfor, for jeg elsker julemusik og elsker bare generelt jul. Men lige idag er det bare ikke tidspunktet at høre jule musik. Så jeg sætter noget musik på. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal starte, for han er fandeme mange ting for mig.Jeg beslutter mig for at lade være, og måske købe en gave mere til ham, jeg føler bare der mangler noget. Selvom der er et billede af os i stort og i en flot ramme, hans guitar og ikke rigtig mere, jeg aner bare ikke hvad jeg skal vælge. Jeg går ned i min bil og køre mod indkøbscenteret. Da jeg kommer derhen finder jeg med det samme udad hvad jeg vil.Jeg smiler, han sagde han ikke ønskede sig noget, kun noget der kan få mig til at blive her hos ham. Jeg går ind og finder noget så clishe som at få lavet et sæt sengetøj hvor der står He's Queen Her King og et gavekort til tatovering da han har snakket om at han gerne ville have en mere.
Da det er gjort køre jeg hjem igen stykket med papir ligger der stadig og det irritere mig grænseløst, hvordan skal jeg overhovedet starte det. jeg har aldrig skrevet et kærlighedsbrev. Jeg har modtaget en del af dem udover det har jeg fundet noget nips til hans bolig. En her del faktisk, så jeg håber han kan lide det, jeg begynder at pakke gaverne ind det er da lidt af en struggle jeg elsker at pakke gaver ind, jeg går selv med overvejelser om at få lavet en tatovering. Men nu må vi se, det der med model og tatovering det er ikke lige en god kombination. Idet samme ringer min telefon og river mig ud af min gave indpakning, jeg når slet ikke at se hvem det er før jeg tager telefonen "Hej, det er Christel" "Hej skat" Jeg smiler hans stemme redder seriøst denne her dag, jeg smelter "Skat, jeg savner dig"
Jeg rødmer hvad er methan gør ved mig "Jeg savner også dig, men hvad med din familie" Han griner "De stor shopper, men jeg savner min bedre halvdel" "Stoop du gør mig genert jo" Han griner "Jeg tænkte vil du ikke komme her over, jeg har en gave til dig" "Jo, men jeg har ikke så meget tøj på jeg har en Moody da idag" "Okay, men kommer du jeg savner dig" Jeg smiler "Ja selvfølgelig, du har gjort min dag 100 gange bedre" Jeg tager hurtigt bare en hoodie over hovedet faktisk er det Shawns hoodie, ikke min jeg tog den, dens duft er berusende. Jeg smutter i nogle jeans og tager sko og strømper på, sætter mit hår i en rodet knold og går ned i bilen. Her senere i aften skal vi hjem til min far og hygge, hvor vi skal hjem til min Karens forældre, det bliver hyggeligt, men jeg vil helst bare være sammen med Shawn jeg kan ikke lade være med at tænke på tiden mens jeg køre derned tiden den løber fandeme stærkt.
Da jeg kommer hjem til Shawn løber jeg op af trapperne- da jeg når derop tænker jeg fuck mine lunger, selvom jeg hader at løbe må jeg da indrømme at det er fin motion. Jeg står lige og for vejret inden jeg går ind, jeg tænker ikke det er en god idé at komme ind og være ved at besvime. Jeg banker langsomt på døren jeg kan mærke folks blikke, de stiger jeg kan forstille mig hvad de tænker hvad laver hun her hvad er det hun ligner det kan jeg måske godt forstå, jeg står her i en overzised hoodie slidte bukser og en rodet knold. Det er måske ikke lige standarten her, eller det ved jeg det ikke er det her har jeg kiggede på det koster omkring 20.000 om måneden. Shawn tager det ikke så tungt, han siger bare at det er fint, men han er tilfreds jeg har en husleje på halvdelen. Døren åbner og Shawn kommer ind. "Hey skat" Jeg smiler og lader ham trække mig med ind, han kysser mig hurtigere ind jeg kan få tøjet af kysset er dejligt, jeg kan mærke jeg har savnet ham mere, end jeg gav udtryk for. Han slipper mig, så jeg kan puste ud og trække vejret jeg slipper ham. "Jeg elsker dig" Han smiler "Jeg elsker dig mere" Jeg vender øjne "Undskyld, hvad gjorde du lige Chris?" jeg fiser "Upsi, shit happens" Han griner drillende, det der drengede glimt i hans øjne kommer tilbage ligesom den dag hvor han sagde det med håndjern. Han svinger mig over skulderen og går hen i hans soveværelse og kaster mig ned i sengen.Jeg griner, han begynder at kilde mig, han ved det godt om nogen at jeg hader at blive kildet, så gør han det. "Undskyld, undskyld, undskyld skaat"Han griner og stopper så, jeg gaber klokken er kun 13 så det passer jo meget godt jeg plejer at tage en lur på dette tidspunkt af døgnet. Han griner "Er det tid til min prinsesses obligatoriske eftermiddags lur?" jeg fniser "Ja det er rigtigt jeg er ret træt jeg læste til klokken 02 i nat" han smiler "Hvad læste du?" "After nummer 2 den er så god" han ryster på hovedet jeg putter mig ind til ham og gaber der efter, han putter dynen rundt om mig. Og jeg falder ret hurtigt i søvn.
_______________________________
Så var der lidt mere på bogen den er snart slut der kommer jo 25 kapitler men stadig 2 mere og så er den slut ret sad ikke❤️Husk at stemme og kommentere det ville gøre mig rigtig glad!
YOU ARE READING
All I want for Christmas Is you
Teen FictionChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...