Fireogtyvende december

45 4 2
                                    



Christels synsvinkel 

Dagen før juleaften er altid lidt spændene selvom at i danmark er det idag at man fejre julen, jeg ska faktisk lige have skrevet glædelig jul til min mor. Som jeg savner så inderligt meget, normalt plejer jeg at lave julemiddag på dansk idag, og i år er ingen undskyldning. Det er de sædvanelige mennesker som kommer Kate og Elliot, Clay, Charlie, Joel ,Skai og Lux. Shawn skulle være kommet, men hans familie skal jo også passes så han kommer desværre ikke. Så jeg er i fuld gang med at kokkerer, flæskesteg, andesteg, risalamande, brunekartofler og det hele. De plejer at elske den danske julemad, det var lidt af noget lort at lave alt den mad. Skaffe itndgradienser og alle tingende, men nu er de her. Så jeg håber at det går. 

Mig- Til, min søde elskede dejlige mor. Jeg ønsker dig den bedste jul nogensinde💞 Hvis du skulle være tvivl så elsker jeg dig rigtig rigtig højt. Jeg ville gerne fortælle dig hvis du ikke skulle vide det at Shawn og jeg er kærester, jeg er ked af ikke at have fået ringet. Jeg håber ikke at du er alt for sur på mig, LOVER at jeg ringer til dig idag, jeg er ved at lave dansk julemiddag til vennerne. Så jeg glæder mig til at komme hjem til min skønne mor og min lejlighed jeg ønsker dig et fantastisk nytår og en god jul😘 De bedste hilsner Chris💘


Mor❤️- Min søde dejlige datter💛 af hjertet tak, og jeg elsker også dig!💘 og mange mange tusinde gange tillykke❣️🔐 glæder mig rigtig meget til at se dig igen, jeg kommer og henter dig i lufthavnen. Jeg skulle hilse fra Mads, Ida, Sara og Mikkel💗 og jeg glæder mig så meget til at møde Shawn, du må invitere ham hjem så vi kan møde ham, hvem kommer til jul i år?❤️

Mig- Far, Karen, farmor, farfar, Kate, Clay, Charlie og jeg vi holder det hjemme hos farmor og farfar, og når ja så selvfølgelig faster og onkel og farbror og tante kommer også og kusiner og fætre🧡 Hils dem endelig tilbage! og hvor holder i jul henne?💓

Mor❤️- Hjemme hos mig, og det lyder hyggeligt, kan jeg ringe her om 1 time? Og er det eventuelt muligt at se din kæreste over facetime🥺❤️

Mig- Hahah😂 maybe ved ikke helt, vi er ikke sammen lige nu. Hans familie kom så det ved jeg heller ikke helt😅 men du må gerne se ham en dag det lover jeg!😘 og ja du kan godt ringe om en time ses mor💕

Jeg smiler, nu har jeg lidt bedre samvittighed. Jeg sætter julemusik på og går videre med maden, da det ringer på. "Hallo" Siger jeg "Guess who" Jeg griner " Hej Kate, kom ind" Jeg lukker hende ind og venter på hun kommer ind, elevatoren åbner og ind kommer Kate. "Hej mulle" Hun krammer mig tæt, jeg smiler "hej søs" Hun kommer ind "Jeg har en gave til dig" Hun trækker en lille æske op "Ej stop det skulle du ikke have gjort" Hun griner "Jo jo, det er bare en lille gave" "Kom ind smid tøjet for satan" Hun griner , og går ind og smider sin jakke og sko jeg åbner den lille gave, det er et sæt smukke øreringe og en ring der matcher. Jeg tuder de er fucking dyre, og det ved Kate godt "Ej stop så det er jo bare en lille ting" Jeg smiler "Nej det er ej Kate de koster kassen, og det ved du om nogen" Hun smiler "Chris slap nu af jeg ved det er noget su ønsker dig rigtig rigtig meget, og jeg vil gøre alt for dig" Hun krammer mig hårdt "Tak, tak Kate" Hun griner "Stop det flæberi"  Jeg griner "Undskyld jeg stopper nu" Jeg griner og tager ringen på den passer perfekt, Kate viser mig sin hånd, hun har den matchende sæt bare i grønt "Du er fantastisk" Hun griner og krammer mig endnu en gang. 



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Når, men skal jeg overtage, jeg ved jo du mangler at få skrevet det brev" Jeg smiler, min helt ejen heltinde hvad skulle jeg gøre uden hende "Det må du meget gerne, forresten mor ringer om en time vi for nok en skidebalde af den anden verden for ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Når, men skal jeg overtage, jeg ved jo du mangler at få skrevet det brev" Jeg smiler, min helt ejen heltinde hvad skulle jeg gøre uden hende "Det må du meget gerne, forresten mor ringer om en time vi for nok en skidebalde af den anden verden for ikke at have ringet"  Kate griner bare og går i gang med at sætte noget julemusik på, jeg går oven på og finder et stykke papir. Ligepludselig for jeg indspirretionen og det køre, blyanten flyver bare hen over papiret, ved godt det måske er lidt ja oldschool at skrive det i hånden, men jeg føler bare at det er mere personligt.  Da jeg er færdig efter en halvtime viser jeg det til Kate, hun læser det linje for linje, jeg prøver at gennemskue hendes ansigts udtryg, men det er svært. Det er et ret langt brev, da hun endelig er færdig er jeg ved at dø hendes ansigtsudtryg afsløre ingenting. "Kunne du lide det eller?" Hendes tårer i øjnene afsløre det lidt,men kan hun lide det "Om jeg kan lide det, hvad fanden er det for et spørgsmål jeg elskede det det er så smukt skrevet. Gid det var mig der skrev så godt" Jeg smiler og kan nu ånde lettede op, jeg folder papiret og putter det i en kuvert og skriver Shawn på den, og lægger den sammen med posen med gaver. "Når hvordan går det med idg og Elliot?" HUn smiler eller stråler "Fantastisk, han har inviteret mig til Barbados her snart og han har givet mig denne her" hun viser sin anden hånd frem hvor en stor diamt fanger mine øjne "Er i kærester?" Hun smiler lidt genert "Ja, han spurgte mig igår" Jeg måber "Og du har ikke sagt noget!" Hun griner "Undskyld, jeg ved det godt, men det var bare ikke tidspunktet" Jeg griner "Det er okay, men det hele Kate nu og detaljer" Hun ser tøvende på mig og løfter så øjenbrynet "Det hele altså det hele?" Jeg kigger på hende "Jeg behøber ikke detaljer om jeres sex liv" Hun griner og begynder så at fortælle.

// Spoler i tiden//

Det er blevet aften og gæsterne er lige om hjørnet, jeg glæder mig rigtig meget. Til at de allesammen kommer, selvom jeg savner Shawn helt vildt tænker jeg nok det hele nok skal gå. Idet samme åbner elevatoren og ud træder selveste Joel "Biitch" jeg griner og kaster mig i armene på ham "Hejsa, du ser godt ud" Han griner og giver mig et elevator blik "damn skat en røv" jeg fniser "Tak tak, jeg har trænet jo" Han griner med mig og de andre gæster kommer og middagen går igang, det er så hyggeligt vi spiser og alle er glade og tilfredse. "I kan fandeme lave mad i to" Siger Lux med munden proppet med flæskesteg sovs og kartofler" Jeg griner "Tak, skål for satan da" Vi skåler og holder fake jul, jeg elsker fake jul det er så hyggeligt. "Skål for fake jul" Jeg smiler det her er og bliver nogen af de bedste venner og mennesker jeg har omkring mig!

____________________________

Et kapitel tilbage!, ret sad har virkelig sat pris på at skrive denne her julekalender😉 Håber i kan lide den, husk gerne at smide en stemme og en kommentar til det ville gøre mig rigtig glad!😍 Håber i for den bedste juleaften nogemsinde i skønne mennesker! 

All I want for Christmas Is youWhere stories live. Discover now