Femogtyvende december

73 5 8
                                    



Christels synsvinkel

Kate og jeg har været oppe før fanden fik sko på, og er allerede hjemme hos min far nu. Selvom klokken kun er 8 om morgen, "Er i friske?" Spøger Karen, jeg ryster på hovedet hun har været ude og løbe i morgen det undre mig ikke. Kate ligner en der skal til at dø, hverken hende eller jeg er a mennesker så at vi sider oppe og i tøjet. "Kommer Shawn her med gaverne eller skal?" Jeg ryster på hovedet "Han kommer her ved 9 tiden" Hun nikker "Kate kommer Elliot?" Hun trækker på det "Måske, her om lidt" Jeg fniser lidt, hele huset dufter af dejlig mad og familien kommer om lidt. Jeg elsker jul, men noget der undre mig er at jeg ikke fri mere julehumør nu end jeg ellers har været. Men det kommer nok, idet samme kommer 3 hurtige bank, og jeg ved med det samme at det ikke er Shawn Kate styrter ud til døren og krammer ham, jeg går ind i stuen.

Familien er nu kommet og vi er i fuld gang med at pakke gaver op, men Shawn er ikke kommet. Har han mon glemt det, de gaver jeg har fået indtil videre har været virkelig gode, idet samme vibrere min telefon 

Shawn- Hey baby, bliver lidt forsinkede, kommer først i aften håber det er okay. Din forevigt🔐💞

Jeg smiler, vi går derefter ud til maden som vi spiser Karen kan fandeme lave mad. Jeg ender med at blive fed jo, jeg glæder mig meget til at se hvad Shawn har fundet på i gave. 

//spoler i tiden//

Det ef nu blevet aften, og de fleste gæster er gået. Jeg kan høre en bil ude i indkørslen og jeg smiler helt endelig, jeg løber ud til døren og åbner. Der lige der står han med lidt sne i håret jeg løber direkte i armene på ham han smiler "Hej skat" Jeg sidder stadig på hans hofter "Jeg har savnet dig" Han smiler "I ligemåde" Jeg folder mine ben ud og vi går hurtigt op på mit værelse. Jeg rækker ham hurtigt min pose med gaver "Vil du starte?" han rækker mig en pose med gaver, "Hvad skal jeg starte med?" Han finder en flad gave ikke så stor, jeg åbner den en cd? hvad skal det betyde "Lad mig" Han åbner hurtigt min macbook og taster tallene ind en sort video kommer ind jeg trykker start og videoen kommer ind.

Da sangen er færdig tuder jeg, har han skrevet den til mig. "Skat læs det her" Han rækker mig en kuvert jeg åbner den og begynder at læse. 

Hej skat, jeg aner ikke hvordan jeg skal starte det her. Men jeg vil starte med at sige at denne her sang er helt din, og ingen andres. Den er skrevet til dig, om dig at vi snart skal skilles ad, men husk vi sover under samt stjerner. Jeg vil være langt væk men aldrig helt væk. Jeg troede ikke på det der sjæleven, men det har jeg fundet det er dig, min levende drømme kvinde. Jeg elsker dig virkelig højt og jeg ved det her forhold, bliver svært indtil vi har noget der er vores. Det skal vi nok finde, det her var din ene gave der er flere, jeg ved ikke om det vil være okay med dig hvis den kommer ud til verden? Jeg elsker den og det er din sang så du vælger, jeg elsker dig så fucking uendeligt højt!🔐❤️ Jeg vil være din forevigt💘 SM

"Skat" Mine tåre, de begrænser min stemme fuldstændig han trækker mig ind til ham og jeg tuder fuldstændig, den sang den er så smuk. Det er min sang og jeg elsker den, og den beskriver os men jeg glæder mig virkelig heller ikke til at forlade ham."Skat den må godt komme ud, jeg er vild med den" Jeg kan fornemme hans smil, "Jeg elsker dig så fucking højt" Han smiler "Ditto" Jeg finder den store gave, og rækker ham den han åbner den og læser det der står, mit hjerte galopere afsted, han smiler et stort kæmpe smil "Hvor er du sød, skat den kommer med på tour" Jeg smiler og kysser ham, "her" Han rækker mig en æske som godt kunne være et par sko.

"Skat den må godt komme ud, jeg er vild med den" Jeg kan fornemme hans smil, "Jeg elsker dig så fucking højt" Han smiler "Ditto" Jeg finder den store gave, og rækker ham den han åbner den og læser det der står, mit hjerte galopere afsted, han smil...

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


De er så flotte, "Skaaat det havde du ikke behøvet"Jeg krammer ham hårdt han ved om nogen hvor meget jeg har ønskede mig dem. "Jo skat det havde jeg" Jeg krammer ham hårdt, han åbner alt det der merch hvor der står King and Queen på han begynder at læse brevet. 

Da han har læst det færdig, har han et glimt som godt kunne ligne en tåre jeg håber kun lidt. "Du ved jo godt at jeg elsker dig ligeså højt"  Jeg smiler han trækker en lille æske op, "Ej ikke flere gaver nu" Han smiler jeg begynder langsomt at åbne den og det er rigtigt nok et smykke, jeg åbner æsken og der ligger den smukkeste halskæde jeg nogensinde har set.

"Det er ægte diamtanter" Jeg smiler og ryster så på hovedet "Du sagde at snefnug ikke falder tilfældige steder så jeg tænkte at det ville være passende" "Tak skat det var nogen fantastiske gaver" Han smiler, "Skat jeg elsker dig, og jeg vil aldrig...

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

"Det er ægte diamtanter" Jeg smiler og ryster så på hovedet "Du sagde at snefnug ikke falder tilfældige steder så jeg tænkte at det ville være passende" "Tak skat det var nogen fantastiske gaver" Han smiler, "Skat jeg elsker dig, og jeg vil aldrig nogensinde forlade dig" Jeg smiler den tid jeg går i møde nu er god, jeg glæder mig så meget til fremtiden men den er også skræmmende. Han er min og vil altid være det.

_______________________________

Så slutter denne her julekalender, og det har været en kæmpe ære at skrive den, og jeg er så glad for at i har gidet at følge med. Husk gerne at smide en stemme og en kommentar😘

All I want for Christmas Is youМесто, где живут истории. Откройте их для себя