Fjortende december

70 6 2
                                    


Christels synsvinkel 

Jeg vågner op i min kærestes arme, ja den var ny tanken om han er min kæreste er virkelig mærkelig. Fordi jeg aldrig troede det ville ske for mig, men det gjorde det, jeg havde regnet med at være single resten af mit liv. Men sådan skulle det ikke være, det må være et sandt julemirakel.  Jeg tager min telefon som ligger på natbordet, klokken er lidt i 10, jeg kigger over på Shawn han ser så sød ud, helt fredfyldt. Jeg smiler for mig selv, min jeg smiler og køre forsigtigt hånden igennem hans bløde hår, han er vågen for han smiler og åbner sine smukke brune øjne som man kunne drukne i. "Godmorgen" Han strækker sig, "Godmorgen, har du sovet godt" "Ja, jeg sover best når det er med dig, eller i en tourbus" Jeg griner "Hvorfor er du så sød" Han smiler og trækker på skuldrene, og kysser mig, jeg kunne godt vende mig til det her. Mit i vores dejlige kæreste morgen ringer min telefon, det er min mor

 "Undskyld" Han griner "Det er okay, smukke tag den og, jeg laver morgenmad" Jeg smiler og tager den "Hej mor" "Hej skatte pigen længe siden" "Ja, det er længe siden mor, går det godt" "Ja det går rigtig godt, jeg savner dig og Kate, jeg har ringet til hende, men hun tog ikke sin telefon" Jeg smiler for mig selv "Hun var også i byen igår, så jeg tror hun er lidt træt" Jeg kan høre min mors grin "Når, men hvad laver du så" Jeg ved ikke hvad jeg skal sige "Jeg er lige vågnet, hjemme hos min ven" Hun sukker tungt "Ven eller kæreste jeg kan høre du lyver Chris" Jeg griner "Nej, jeg mener det"  "Du lyver, er han sød?" Jeg nikker "Han er rigtig sød, men vi er bare venner" "Kæft hvor du lyver skat, du går til mandags løgn men du har tydeligvis ikke lært at lyve endnu" Jeg griner "Nej, mor det har jeg ikke" "Når, men skat så skal jeg ikke forstyre mere, jeg elsker dig" Jeg smiler for mig selv "Jeg elsker også dig mor" Siger jeg og ligger på, jeg rejser mig fra sengen, Shawn og jeg har aftalt at vi fortæller folk at vi er venner, da vi ikke gider at hele omverdenen skal vide det. 

Da jeg kommer ud til Shawn snakker han i telefon, jeg krammer ham bagfra, han vender sig om og krammer mig med den ene arm. "Nej mor, hun er bare en veninde" Jeg griner stille, den snak har jeg også haft med min mor "Ja, eller måske lidt" "Ja ja, mor vi ses om 10 dage" "Jeg elske også dig hils" Han ligger på, jeg kigger op på ham "Hvad så skat?" Jeg smiler "Ikke så meget, jeg er bare dårlig til at lyve" Han griner og ligger begge arme om mig "Opdagede hun det?"  "Jeg benægtede, men hun sagde hun kunne mærke det på mig" Han smiler, "Er hun sød din mor?"  "Ja, hun er sin helt egen. Mange siger at jeg er en kopi af hende" Han smiler "Så må hun være fantastisk"  Jeg er så dårlig til at tage imod komplimenter, jeg rødmer "Tak skat" Han kysser mig i håret "Morgenmaden kommer om lidt" Jeg nikker, "Hvad har du af planer idag?" Han smiler "Du er min plan idag" Jeg griner "Okay, men jeg skal køre snart jeg skal gøre klar til i morgen" han nikker "Ja, det ved jeg godt jeg vil savne dig indtil i morgen" Jeg smiler " I ligemåde" Idet samme banker det på og jeg løsner mit greb om Shawn, han går ud og åbner og kommer ind med en kæmpe bakke med morgenmad.

 Han sætter det op på bordet, vi spiser mens vi snakker om alt muligt jeg forstår det stadig ikke min kæreste, "Er du klar til i morgen?" Jeg smiler "Ja eller mangler stadig lige det sidste, men det er okay" "Jeg vil gerne komme tidligere og hjælpe hvis det er" Jeg nikker, "Det behøves du ikke, min søster kommer og Lux så jeg tror det er fint"  Han nikker, da vi har spist går jeg ind og pakker, og tager tøj på og går ud med mine ting "Hvordan kommer du hjem skat?" "Kate henter mig" Han nikker og ligger armene om livet på mig "Kan du ikke blive?" Jeg smiler og ligger mine hænder på hans skuldre "Jeg ville gerne, men jeg mangler et par ting skat, jeg ringer senere" Han smiler "Hvornår er hun her?" Jeg smiler, "10 minutter tror jeg" Han smiler og ligger sine læber på mine, sådan stor vi længe indtil at min mobil ringer jeg trækker mig for kysset, selvom jeg mest har lyst til at forsætte "Hej Kate" "Ja jeg kommer ned nu ses" Jeg ligger på og kysser ham hurtigt igen " Ses i morgen skat" Han smiler "Ses baby" Jeg går ud og tager elevatoren ned, det  her har udentvivl været den bedste torsdag i hele mit liv. Jeg kan sket ikke holde op med at smile, jeg går ned til Kate, der er stadig paparazzier over det hele så jeg løber ind i bilen. Jeg har stadig ringen på den er så smuk, selvom det føles virkelig mærkeligt at have den på, men på den gode måde. "Christel Sophie Taylor Scott hvorfor har du en diamant ring på din hånd?" Jeg smiler, "Fordi Shawn Mendes har spurgt mig om kærester" Hun er lige ved at være hjemme da hun klodser bremsen " AF HVAD" Jeg nikker "Jeg er ikke single mere" Hun smiler og køre mig hen til min lejlighed "DU er så heldig tillykke søde" Hun krammer mig, og jeg stiger ud og smiler "Når, vi ses i morgen og shhhh det er en hemmelighed okay" Hun nikker og låser sin mund jeg smiler Kate er ret godt til at holde på hemmeligheder så det skal nok blive okay. 

_________________________________

Så blev de kærester, håber kan lide det, husk at stemme og kommentere det ville gøre mig glad!❤️ Glædelig fjortende december!

All I want for Christmas Is youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum