Christels synsvinkel
Jeg vågner op med en glad følelse i kroppen, igår var ja episk, jeg ved slet ikke hvilke ord man kan bruge. For fuck hvor han kysser godt, desværre blev han ikke og sov da han skulle ind og indspille en sang tidligt. Så det er ret øv, men på den anden side så han glemte sin jakke så den har jeg lånt, jeg har også besluttet at pynte op til jul, også skal jeg hjem til min familie hvilket nok skal blive hyggeligt vi skal julebage hjemme hos min far, så det skal nok blive hyggeligt. Jeg har forberedt mig en smule og har lavet choklate chip cookies, jeg elsker dem og jeg forbinder dem med jul. Vi skal selvfølgelig også lave et julekagehus hvilket jeg elsker at pynte, og lave detaljer også skal vi også lave nisselandskab, men nu skal jeg lige have pyntet op i min egen lejlighed før jeg går igang med alt det andet. Jeg sætter julemusik på og går igang med at pynte op.
Shawns synsvinkel
Jeg sidder med min guitar og er igang med at udføre en slags idé. Lige nu er det bare tekst, men tekst kan måske blive en sang på et tidspunkt. Jeg kigger på overskriften Christels sang, lige nu er det bare et tanke mylder som er kommet på papir, men jeg mener det der står. I promis that one i will be around i will keep you save i will keep you sound. Lige nu er det bare det, men alt andet det er det er der jeg ved bar ikke hvor henne, men det kommer. Jeg kan ikke finde min lederjakke, jeg må have glemt den hos Christel igår, det kys igår det var uden tvivl det bedste kys jeg nogensinde har fået. Hun er den eneste pige der kan gøre mig så nervøs på den gode måde og det, føles bare så naturligt at være sammen med hende som at trække vejret. Jeg har været inde og kigge lidt på hendes insta, ikke at jeg ville stilke, men jo alligevel lidt. Der var billeder fra sidste år hvor der stod "Move on. Its just a chapter in the past. But dont close the book just turn the page #Breakup #Newstart #Newme"
Og hun nævnet også på vores første date at hun var blevet knust dagen før juleaften og på den dag hun skulle skøjte et stort stævne, der er noget i hendes personlighed der afspejler at hun har haft ondt. Hun er også meget power woman, eller hun vil gerne selv gøre det og har ikke lyst til at nogen skal passe på hende, da hun mener hun godt kan passe på sig selv. Men jeg vil gerne passe på hende og være der for hende, men jeg ved bar ikke rigtig hvad der er sket eller om jeg skal nævne det. Her senere idag, skal jeg have hentet min jakke hos Christel, og ud at have taget billeder hvilket jeg glæder mig til. Og have købt en gave til Christel, jeg aner ikke hvad jeg skal give hende virkelig, hun sagde at hun ikke ønskede sig noget. Så må jeg jo finde på noget til hende, også skal jeg på julegave shopping til min familie som kommer herover at holde jul, selvom det her enligt ikke er min lejlighed, men en hotellejlighed så er det rart at de kommer. Men jeg har endnu ikke købt gaver og jeg aner ikke hvad jeg skal give dem, min søster tænker jeg enligt bare noget tøj eller ting til hendes lejlighed, men mine forældre har ingen idé. Jeg tager min telefon og skriver en sms til Christel.
Mig- Hey smukke, glemte min jakke igår, Kan jeg eventuelt komme og hente den idag😘
Christel❤️- Jada, er hjemme hos min far og har taget jakken med, tænkte ellers at køre forbi med den på vejen hjem😘 Men du kommer bare, ellers så køre jeg forbi med den❤️
Mig- Jeg skal nok komme og hente den, og tak for igår det var fantastisk🤩
Christel❤️- Så lidt! Og kan kun være enig❤️ Det må gerne ske igen, men vi ses vel senere😘
Jeg smiler for mig selv og slukker min telefon, der er heller ikke så længe til Justins fest, gad vide om Christel kommer, det håber jeg virkelig hun gør. Jeg ved også at Justin vil sætte stor pris på hvis hun kom. Men hvad jeg har hørt fra Justin så kan jeg også godt forstå at hun ikke vil ja snakke med ham, men jeg håber da de for deres forhold tilbage.
Christels synsvinkel
Vi står og bager og høre en hel masse julemusik, jeg aner ikke hvornår Shawn kommer. Jeg har sagt at der kommer en ven der kommer og henter sin jakke, Kate grinte og sagde om vi var bollevenner det valgte jeg at ignorere. "Saaanta Claus is comming to town" Synge jeg mens min kusiner og jeg laver kage hus, det hele skal nok blive flot tror jeg. "Chris, må jeg lige snakke med dig?" Spøger Kate, jeg smiler og nikker jeg tørrer mine hænder og går efter hende ind på hendes værelse "Hvad sker der mellem dig og din ven?" Jeg smiler og prøver at lades som om det ikke er noget, og håbe spå det lykkes "Når det er ikke noget, og Kate vi er ikke og jeg understreger IKKE bollevenner" Hun ryster på hovedet "Christel Sophie Taylor Scott du er elendig til at lyve" Jeg ryster på hovedet, Kate kommer over og tager mig om begge kinder "Hvis han gør dig ked af det hakker jeg ham til hakke kød og steger ham bagefter det kan jeg godt sige dig" Jeg griner "Kate Kate Kate, det er der sket ingen grund til for vi har ikke noget" Hun ryster på hovedet "Kom igen Christel, tror du ikke jeg ved hvad jeg snakker om. I var på date nej i har været på 2 dates og jeg så ja da i dansede sammen du er forelsket"
jeg ryster på hovedet vel er jeg ej forelsket, jeg prøver af alt kraft at modbevise hende, men det går bare ikke skide godt desværre og jeg må indrømme jeg er glad for ham, men ligefrem forelsket det er et stort ord. Idet samme banker det på døren det må være Shawn, jeg løber hurtigt mens jeg råber "Jeg åbner" De griner jeg løber forbi skabet hvordan er det jeg ser ud, amen altså jeg tager hurtigt håret ud og ryster lidt på hovedet og håber det ser bedre ud. Jeg åbner døren hurtigt og der står han "Hey smukke du ser godt ud" Jeg kigger ned af mig selv, mel udover det hele og forklæde hvor der står Christel på jeg ryster på hovedet "nej jeg gør ej og hej" Han kigger hurtigt rundt og giver mig et hurtigt kys jeg slikker ham forsigtigt på underlæben, han smiler og trækker sig fra mig. Idet samme kommer Kate gående, bare hun ikke så kysset "Hej Shawn jeg hedder Kate og er Christels søster, kom inden for" Jeg træder lidt til siden jeg griner "Her lad mig tage den"
Jeg rækker udefter jakken, som han jo sjovt nok ikke har på da jeg jo har den "Ja den har jeg jo ikke det har du" Jeg rødmer fuck hvor var det der dumt sagt virkelig, jeg tager hænderne op foran mit ansigt jeg kan se kate griner "Forhelved Chris jeg vidste godt du var væk i ham, men ikke at det var så slemt" Jeg ryster på hovedet og losser hende hurtigt over skinnebenet "Kom, din jakke ligger inde på mit værelse" Jeg prøver at skynde mig gennem det her ret store hus og møde så få som muligt, men det er svært. Shawn ligger hurtigt en arm om livet på mig, jeg føre os op af trapperne og op på mit værelse som er ret tomt. Jeg lukker hurtigt døren bag os, jeg finder hurtigt jakken som hænger på min knage da jeg havde den på. Jeg rækker ham den "Den dufter af dig, har du haft den på?"
Jeg smiler og rødmer så "Måske" Han griner "Må jeg se den på?" Jeg tager den og stikker armene i den udover at være forlang på armene så passer den okay, og dufter allerhelvedes godt. "Du ser godt ud i min jakke,hvis ikke jeg skulle bruge den til shoot havde jeg ladet dig beholde den" Jeg rødmer og smiler han går tættere på mig og ligger sine læber på mine, jeg ligger armene om halsen på ham, jeg bider ham forsigtigt i læben, det må have virket for hans hænder finder vejen ned til min røv som han klemmer. Og han gør kysset mere krævende, det er som om tiden stopper og det bare er mig og ham alt andet eksistere slet ikke. Vi stopper da vi skal have vejret, fuck jeg blev svimmel det var så godt "Jeg skal gå nu smukke" Jeg ryste spå hovedet og krammer ham "Bliv her med mig" han griner "du ved godt du er min største svaghed ikke" Jeg griner det vidste jeg faktisk ikke "Når, men jeg må smutte" Jeg smiler "Lad mig følge dig ud" Vi går nedenunder jeg har stadig jakken på jeg har ikke lyst til at tage den af, vi kommer nedenunder og jeg tager jakken af og rækker ham den. "Tak for lån" Han griner og krammer mig "Det var så lidt" Jeg trækker mig og kysser ham hurtigt på kinden, "Ses smukke" Hvis jeg ikke så forkert så rødmede han lige rødmede Shawn over at jeg kyssede ham på kinden? Han er så sød. Jeg lukker døren efter ham og går ind til de andre, Kate griner jeg ryster på hovedet.
___________________________________
Nuurg er de ikke søde? Håbe ri kan lide det, husk gerne at smide en stemme og en kommentar😘 Så er i søde og glædelig Syvende december!
YOU ARE READING
All I want for Christmas Is you
Teen FictionChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...