Anden December

107 8 5
                                    


Christels synsvinkel 

Vi har lige set filmen og den er mega god jeg elsker den. Vi går ind i den store sal hvor jeg skal synge hvilket jeg ikke glæder mig til overhovedet. jeg bliver prikket på skulderen der står Skai Jackson en af mine absolut bedste veninder her "Hej Søde" Jeg krammer hende hårdt "Du ser godt ud" Sager jeg og hentyder til den glimrende buksedragt hun kigger op og ned af mig "Det gør du virkelig også den kjole der den er kriminelt kort" Jeg griner og smiler min far kommer hurtigt gående hen til mig og hvisker at det er nu jeg skal synge. "Jeg skal på nu" Hun smiler og sætter sig nede i mængden af mennesker for hold nu op hvor er der mange. Jeg sætter stiller mig op min far byder velkommen i microfonen "Ja nu vil min datter Istel meget gerne synge All i want for Christmas is you og derefter skal vi spise" Fuck showtime hvorfor har eg ikke lige en lille en eller et shot at skylde ned inden det her. 

Da jeg har sunget færdigt opdager jeg ham mørkeøjne høj brunt hår og et blændende smil. Det kan kun være Shawn Mendes for fuck han er lækker. Alle klapper og jeg smiler pænt og går ned fra scenen og rækker min far microfonen. Jeg kan ikke få hans øjne ud af hovedet de sidder ligsom fast jeg kigger over mod ham han kigger mig direkte i øjnene jeg smiler genert en varm følelse breder sig i min krop. Jeg sender ham et genert smil tilbage, jeg for det største smil tilbage og et blink med øje.  Jeg fjerner blikket da min far har kald til spisning jeg går ind og prøver desperat at finde min plads inden der er for mange mennesker. Jeg sætter mig overfor min søster jeg har stadig hjertebanken over det blik han sendte, jeg kigger rundt hvor er Cameron henne?

Vi har lige spist færdigt og jeg sidder skråt overfor Shawn og fuck hvor er han pæn lige om lidt skal vi danse julevalsen. Jeg ville da lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ville ønske at Shawn bød mig op til dans, men det sker nok ikke der er nok andre han hellere vil danse med end mig.  Jeg føler mig klar til at ja være med fyre igen, mit sidste forhold var jo ikke noget at råbe hurra for. Jeg smiler og sætter mig, ned "Jeg synes vi skal sige skål for en god film og en god aften" Siger Kate, jeg smiler og skåler med jeg skåler med de fleste, jeg kigger rundt og smiler der er mange i de her selvskab jeg ikke kan med. Alle drengende for en rose og skal give den til den pige de finder mest smuk, jeg har aldrig fået den da jeg ja måske bare ikke har været smuk nok. Idet samme ser  jeg  det første par der danser ude på det store dansegulv. Jeg kan ikke danse, så jeg har det fint at jeg sidder her på sidelinjen. 

Idet samme kommer en eller anden fyr hen og giver mig en rose jeg smiler og siger tak han ser meget fin ud, men Shawn er så fucking lækker. Idet samme står han foran mig "Christel vil du danse med mig?" Jeg smiler og nikker jeg er mundlam fuck han er lækker den lidt moderne stil en plane hvid skjorte med cowboy bukser til. Han trækker mig ud på dansegulvet og vi begynder at danse rundt "Hvad er du ny i denne her verden jeg synes ikke jeg har set dig" Jeg smiler "Min far er film instruktør og jeg skal holde jul hernede, men jeg bor her ikke"  Han sender mig et blændende smil vores øjenkontakt siger det hele og vi danser rundt og rundt mens vi flirter og snakker. Efter vi har danset jeg ved ikke hvor længe trænger jeg til luft og vand han føre mig hen til bordet og rækker mig en rose. "Tak for dansen Christel, det var fantastisk" Jeg rødmer han klemmer mine hænder og går videre ud i mængden, jeg er i himlen. 

Jeg står udenfor og for noget luft, der er virkelig varmt indenfor og jeg har fået ret mange roser efterhånden. Der skal også kåres den flotteste mand og han skal sjovt nok danse med den smukkeste pige, jeg for det største chok da Shawn begynder at snakke "Wow her er smukt her ude" Jeg smiler "ja det er der" "Forresten her jeg synes du fortjener den" Jeg rækker ham en stjerne, han smiler "Tak, men jeg vil håbe at du vinder prisen som den smukkeste pige for det fortjener du" Jeg rødmer fuldstændigt "Tak, men der er mange andre piger der er smukkere og har langt flottere kjoler på end mig" Han smiler og ryster på hovedet "Jeg synes du er den smukkeste" Jeg smiler "Vil du med ind?" Jeg nikker han tager min hånd og trækker mig med ind, vi kommer lige til tiden da de er ved at udnævne den smukkeste pige. "Og vinderen er Christel" Jeg smiler og går op på scenen jeg er faktisk ret genert, damen rækker mig mikrofonen "Tak allesammen jeg havde overhovedet ikke forventet denne her pris, så mange mange tak" Jeg smiler og sender et luft kys ud til alle, der bliver klappet 

"Christel vil du ikke have æren af at udnævne den lækreste mand som skal danse med dig" Jeg smiler og jeg kan mærke rødmen "ja" Hun rækker mig kuverten med resultatet please bare Shawn og ikke en akavet en det kan jeg sket ikke overskue "Og vinderen er...... Shawn Mendes" Jeg smiler og klapper Shawn kommer op og krammer mig og wow det var da vildt jeg elsker følelsen af hans arme rundt om mig. "Tillykke" Jeg smiler "i ligemåde" Værten tager microfonen "Når Shawn, er hun smuk" Det her er så akavet "Ja hun er virkelig smuk, hun ser så godt ud" Jeg smiler og rødmer "Når Christel, hvad syntes du så om Shawn udseende?" "Jamen jeg kan da kun sige i ligemåde, han ser virkelig godt ud" Jeg fniser dæmpet "Glæder i jer til at danse sammen?" "Altså nu kan jeg jo kun snakke for mig selv, men jeg glæder mig rigtig meget til at danse med Christel" Jeg rødmer endnu mere nej hvor jeg hader det her at jeg rødmer det er så pinligt "Hvad med dig Christel du rødmer lidt glæder du dig også til at danse med Shawn"  Jeg smiler "Ja de bliver en ære at danse med ham" Han blinker til mig "æren er helt på min side smukke" Smukke?! Hvis jeg troede at jeg ikke kunne rødme mere så er det da u muligt for shit hvor jeg rødmer, Shawn tager min hånd og føre mig ud på dansegulvet. Vi snurre rundt mens alle kigger, men jeg bemærker det slet ikke, jeg bemærker kun Shawns øjne der borer sig ind i mine det her er så dejligt jeg ville ønske det aldrig ville stoppe. 

_________________________________

Så var der da liget et kapitel mere, håber i kan lige det, og bare rolig der bliver skruet op for julestemningen. Husk at stemme det ville gøre mig rigtig glad, eller en kommentar så er jeg lykkelig! 

All I want for Christmas Is youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora