Christels synsvinkel
Whu huuu det er idag, jeg skal på date med Shawn, jeg aner ikke hvad vi skal eller hvor vi skal hen. Men jeg glæder mig som en sindssyg, det her er så specialt jeg har ikke lavet andet end at høre Shawn Mendes hele dagen igår, og idag skal jeg på date amen livet er bare godt. Jeg har lidt tøj krise, han har sagt vi skal bevæge os og at vi også skal være inden for, men hvad fanden tage man på, jeg trækker vejret, jeg har bagt nogle choklat chip cookies som jeg tænkte at jeg ville tage med, udover det så er det snart jul. jeg elsker jul hvis ikke i skulle have fundet ud af det, jul er det bedste, men desværre er det kun en gang om året.
Klokken er nu 15:30 og der er 2 1/2 time til jeg skal mødes med Shawn. Så jeg har let mig op sofaen for at sove, jeg har sat min alarm til 16:30 så har jeg 1 time til at gå i bad og ligge makeup og lave hår, og finde det helt rigtige tøj til daten. Jeg putter mig ned under dynen og ligge mig til at sove der er så dejlig stille i huset, min far er på arbejde min søster er ude hos en af hendes veninder, og min brødre hjælper far. Så det er jo meget dejligt.
Shawns Synsvinkel
Jeg er så nervøs, hvad hvis hun fortryder eller ikke kan lide det vi skal lave. Jeg kan se det hele for mig eller hvis hun bliver syg, jeg for det dårligt ved tanken om at hun skriver at hun er syg. Jeg beder mig en lille bøn om det hele skal gå godt, jeg følte en særlig kemi mellem os siden jeg mødte hende, hun er både sjov, smuk og lækker hun har det hele og den der genert hed det er så sødt. Alt i alt er hun perfekt og hendes blå øjne har hjemsøgt mig, både fordi at hendes øjne de skinner og når hun smiler så skinner hendes øjne mere end tusinde stjerner. Jeg har fundet det perfekte tøj til i aften det består af, en hvid stone island bluse og sorte jeans med huller. Og en læderjakke, da der hvor vi skal være er ret kold. Maden har jeg styr på og desserten har jeg også styr på, jeg har bestilt mad da jeg ikke lige tænker at det er den bedste idé at tage ud at spise da jeg er kendt så det ville nok blive lidt meget. Jeg har ryddet op i min hotel lejlighed, så der ser pænt og rydeligt ud, jeg har købt champagne jeg tror jeg har styr på det hele.
Christels synsvinkel
Jeg vågner op og går i bad vasker mig og gør det man nu gør i et bad. Da jeg er færdig, sætte jeg Shawn Mendes musik på In blood det er min ynglings sang her for tiden den er så god. Jeg krøller mit hår og lægger en fin makeup som er ret nede på jorden, men også fin og ikke for overdrevet. Tøjet endte med sorte bukser og en hvid bluse med guld halskæder og sorte jeans til. Skoene der ender jeg med nogle høje støvletter, og tilbehør en gucci taske.
Klokken er 17:29 og jeg er ved at skide i bukserne jeg har hørt julemusik og atter julemusik da det plejer at kunne få mig til at slappe af. Men denne gang har det ikke hjulpet, lige nu har jeg lyst til at gå under virkelig så nervøs er jeg. Præcis 17:30 svinger der en sort bil ind på gruspladsen jeg går ud og sætter mig ind i bilen "Goddag Ms Scott" Jeg smiler og siger goddag, jeg sætte mig ind på bagsædet jeg aner ikke hvor vi skal hen. Men jeg glæder mig jeg føler mig helt lille igen, jeg smiler og venter enligt bare.
YOU ARE READING
All I want for Christmas Is you
Teen FictionChristel skal besøge sin far i hollywood, der møder hun den søde, chamerende og ikke mindst lækre Shawn Mendes. Det hele udfolder sig som et lykkeligt juleeventyr, læs med. Uddrag fra bogen: Værelse 245 jeg vandre ned af gangen jeg kan godt fornemme...