Tyvende december

52 6 3
                                    


Shawns synsvinkel 

Det er idag at vi skal offentliggøre vores forhold, og jeg er virkelig nervøs. Vil de kunne lide det, eller vil de bare blive sure og kede af det over det. Jeg er ved at dø af nervøsitet. Det er ikke engang sjovt, mit tøj har været en stor overvejelse. Men jeg har fundet det perfekte sæt, så det er jo dejligt, men hun gør mig så fandens nervøs. Hun er så blændende smuk, hendes tøj er bare wow og hun er endnu mere wow. Hun har sagt en her del at hun ikke føler hun er perfekt og hun gerne vil have lavet et par ting. Jeg forstår det slet ikke hun er jo så fucking blændende perfekt, jeg fortæller hende det med glæde hver dag, for det er hun. Hun ved det bare ikke selv, men jeg ser intet mindre end perfekthed i hende. Jeg elsker hende og det jeg er i tvivl om er om jeg skal udgive den sang som jeghar skrevet til hende, om den skal med. For den sang har sgu mere betydning end alle de andre sange, ikke fordi de ikke er vigtige, men denne her. Det er til en af de mennesker jeg elsker mest i denne her verden, og jeg ved ikke om hun ville være okay med det, eller om jeg selv ville være okay med det. 

Men jeg ved det ikke endnu, jeg finder ud af det. Hendes sang det er helt hendes, ingen andres. 


Christels synsvinkel

"Skaat det er idag" Råber Joel ind i mit hovede "Jaa jeg ved det jeg er lige så spændt som du er " "Havde i sex?" "Måske aldrig godt og vide" "Ja eller nej" "Ja" "Hvornår hvor og hvad?" Jeg griner det er så typisk Joel "På gulvet, i hans lejlighed" "på gulvet" Joel ligger sig ned og skriger af grin "Er er du seriøs?"  "Ja vi havde lyst til hinanden og så var der droner over det hele, og paparazzier over det hele" Han skriger af grin "OMG har du ikke fucking ond i ryggen?" Jeg griner "Jo det er virkelig slemt, vi lå på gulvet på tygge tæpper og med dyner det var romantisk, men fuck hvor har jeg ondt i ryggen" "Skal vi ikke booke en tai dame som kan løsne dine muskler" "Kan man det sådan en to go" "ja da vi googler det sgu bare" "Se to go tai massør, det ville være godt, inden vi skulle til din fars arrangement" "Okay så gør vi det" "jeg booker 3" "3? er du syg i hovedet?"  "Nej Kate kommer jo også, og Lux" "ja, men Kate hader massage" "når, okay så booker vi bare 3" "Okay hvis du siger det" "Det må gerne være en lækker man sådan bred og ret stærk" "Ja, men hvis han er det score du så" "Nej, han skal være fucking lækker kig på min mand jeg flytter ikke til Thailand  medmindre han er endnu mere rig end jeg er og mere lækker end mig" Jeg griner "Mmh okay hvis du siger det" 

_______________________________

Efter en god omgang tai massage er min krop helt afslappet, "Hvad tror du din far siger til Shawn?" Jeg smiler "Det ved jeg ikke, jeg tror han vil kunne lide ham. Han har altid sagt jeg skal have en som kan behandle mig som en prinsesse" "Og det gør han hele tiden" "Måske kun en lille smule" Joel smiler "Jeg vil også have en kæreste" "Du skal nok finde den perfekte mand" "Jeg er omgivet af par hele tiden" Jeg griner og ruller med øjnene "Når, skal vi se at få gjort dig klar musse?" "Ja, det skal vi da" "Når skal vi starte med dit hår, hvad vil du have?" "Jamen jeg ved at han godt kan lide når det er glat, så jeg tænker vi køre det glat" "Så gør vi det mus" Jeg elsker seriøst Joel, han er bare en rigtig god "Veninde" "Hvad med dig og Elliot Kate, er i et par eller?" "nej ikke lige nu" "Ej stop i kysser raver på hinanden er må være et par" "Det var da ligesom Christel og Shawn" Jeg ryster på hovedet "PAS NU PÅ DU IKKE BRANDER MIG" Jeg hader når andre skal glatte mit hår, "SLAP NU AF KÆLLING ALTSÅ" Jeg griner jeg hader ham ligeså meget som jeg elsker ham.

"Så nu er du smukkere end sædvaneligt" "Hold da kæft" "Hvad siger du om mig?" "Undskyld, du er altid smuk" "Tak, det lød bedre i mine øre" Han griner, "Når, lad os så se den kjole" 

Jeg tager den på "kom nu ud, jeg bliver ikke yngre skat" Jeg griner, "Årh hvor er du langsom altså" Jeg griner, Kate er mindst dobbelt så langsom til at gøre sig klar, hun har gjort sig klar, men hun skal heller ikke offentliggøre sit forhold nu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tager den på "kom nu ud, jeg bliver ikke yngre skat" Jeg griner, "Årh hvor er du langsom altså" Jeg griner, Kate er mindst dobbelt så langsom til at gøre sig klar, hun har gjort sig klar, men hun skal heller ikke offentliggøre sit forhold nu. Så hun skal bare holde sin kæft jeg tager mig den tid det tager, så må de rådne op. Jeg træder ud og de smiler "Wow damn en chik" jeg griner og snurre rund "Hvorfor er du så tynd altså" Jeg griner "Jeg træner hver anden dag og den dag jeg ikke træner løber jeg 3,4 kilometer det kommer ikke af sig selv." "Når, men hvornår kommer limoen?" "om 5 minutter, vi kan bare gå ned nu" "Ved Clay og Charlie godt at dig og Shawn er sammen?" "Nej jeg har ikke helt fortalt dem det, men det finder de jo nok ud af" Vi kommer ned i lobbyen hvor limosinen holder derude "Vi skal også hente Shawn på vejen" "jeps" Mens vi køre bliver jeg mere og mere nervøs.

Så er vi andkommet hos Shawn "Hey babygirl" Jeg smiler og kysser ham hurtigt, "Har vi ikke noget stærkt alkohol som kan dulme mine nerver" "Er du nervøs?" "Ja jeg er ved at skide i bukserne" "her, jeg har et shot" Jeg griner og tager imod det "Skål for satan" Jeg bunder det, så kan pressen bare komme and. 

Da vi stiger ud af limosinen , bliver vi blitzet af diverse aviser og paparazzier. Jeg tager Shawns hånd, og fletter den ind i min han kysser mig i håret "Når,Christel og Shawn må vi låne jer" "Ja selvfølgelig" Vi går der over hånd i hånd, der er fans som skriger om vi er kærester og ja alle mulige spøgersmål. "Når, men i to sidst vi spurgte om i  var sammen svarede i nej, har det ændret sig?" Jeg smiler og kigger op på ham "Ja har det det skat?" Han smiler "Ja det har ændret sig vi er kærester" "Hvornår skete det?" "Det skete den 13 december" "Hvad fald du for ved ham Christel?" "Det hele altså, men nok mest hans måde at være på" "Hvad med dig Shawn hvad faldt du for ved Christel?" " Hun er bare smuk kig på hende altså, også er hun virkelig sød og bare generelt dejlig" "Hvor forelsket er i lige nu?" Jeg griner "Vi er så forelsket at det er ulækkert" Shawn griner og kysser mig derefter i håret "FLytter i sammen?" "Ikke lige nu, men senere gør vi" "Må vi se jer kysse"  jeg smiler, jeg vidste det. Jeg kysser ham og vi bliver blitzet og fansne skriger af glæde "Skal vi smutte?" "Jeps lad os det, eller vi går lige over til hegnet først"  Da vi kommer derover kommer der en hel masse fans løbende over til hegnet "OMG ER I SERIØST SAMMEN" jeg smiler "Ja det er vi" Jeg tager min telefon "Smil allesammen" Der er et par stykker der græder. 

Da vi kommer inden for overvælder det os af tillykke og endnu mere tillykke. "Se jeg sagde jo de ville tage godt i mod det" Siger Shawn jeg smiler "Du havde ret" Jeg ligger hovedet mod hans skulder og smiler jeg elsker ham "Tager du med mig hjem?" "Ja, men jeg har glemt at pakke til det, men jeg har jo lagt et sæt oppe hos dig ikke?" "Jo det har du" "Jeg elsker dig" "Jeg elsker også dig" 

____________________________________

Så var der lige et kapitel mere, og der er kun 4 dage til jul, det er sindssygt.❤️ Husk at stemme og kommentere det ville gøre mig rigtig glad😍 Håber i kunne lide dagens kapitel!

All I want for Christmas Is youWhere stories live. Discover now