~4~

17.3K 718 383
                                    

Dudakları benimkini bulduğunda ani bir şok geçirmiştim. Bu kadar kolay olamazdı. Buna öpüşme diyemeyiz dimi. Ilkim herkesin önünde zoraki olmamalıydı.

Dolgun dudaklarını aralayıp alt dudagimi öpüyordu sadece. Alev alev yanmıştım herkesin önünde olması. Özellikle babamın. Geri çekildiğinde bakışmamız sanki saatler sürmüştü. Onunda kızardığı her halinden belliydi.

Gözlerimden dudaklarima ardından tekrar gözlerime geçen bakışları alkış sesiyle bozuldu. Çok utanıyoruu~m. Nasıl yapar yaa. Annem vardı. Babam vardı.

Dışarda düğün slow muzikle devam ederken ben gelin odasında durmayı tercih ettim.

Jimin'den

Dışarıda içeceğimi yudumlarken tek düşündüğüm Min'di. Utanmıştı ve şaşırmıştı. Ama o an onu öpmeliydim herkes bizi çekiyordu. Min'i etrafta göremedim. Onu Su an gormemem daha iyi olucak sanırım. Bu genç yaşımda evlenmiştim.😕

Annem görüş açıma girdi; Herkesle konuşup gülüyordu. Klasik annem işte
Babama tek bir yani bile benzemiyordu. Babamın bana pek bir önem verdiğini düşünmüyorum. O sadece işini, parasını, evi, arabalarını ve annemi seviyordu.

Annem: Jimin? Alnından öptüğüne inanamadım!

Ben: Anne kızı bir anda öpmem normal mi acaba? Sesler gelmeseydi öyle bitecekti.

Annem: Normal değil ama.. neyse, hadi dans için Min'i alda gel

Ben: Ne dansı anne! Isyemiyorum yeter!!

Annem: Park Jimin❗magazinlerde paylaşılacaksın! Bu yüzden mutluymuş gibi yap ve al kızı dans et o sana çok meraklıydı sanki !

Ben: Aishh... Tamam.

Ahh bu lanet düğün bitsin artık.

Odayı tıklattım "gel" sesi gelince içeri girdim. Bana döndüğünde beni görmeyi beklemediği belliydi.

Min:  Imm.. Neden geldin?

Ben: Annem bizi çağırıyor. Dugun bitmeden son bir dans saçmalığı olucakmış.

Min: Ne? Dans mı? Ben bilmiyorum ki

Harika cidden dans etmeyi bilmiyor ve birazdan orda rezil olucaz.

Ben: Cidden bilmiyormusun?

Min: Nerden bilebilirim!

Ben: Iyi o zaman dans etmeyiz.

Annem: Ne demek dans etmeyiz! Öyle bir dünya yoook. Ne var dans etmekte canım. Gel buraya Jimin. Min iyi izle tatlım.

Ne ara gelmişti annem?

Min'den

Bayan Park Jimin'i boynundan tutup odada dans etmeye başladı.

Arada önemli kısımları tekrarlayarak gösteriyordu. Aslında kolay gözüküyordu ama bu gelinlikle biraz zor olucak. Ne birazııı bee! Bir filin nazikçe dans etmeye çalıştığını düşünün işte o durumdayım.

Bayan Park Jimin'i bırakıp beni kaldırdı. On dakikayı aşkın dans etmiştik. Benden ayrılıp kendi yerine Jimin'i getirdi. Tam önünde duran Jimin'in ellerini Bayan Park belime yerleştirdi.Benim kollarım onun boynunda buluşunca tedirgin bir hal almıştı bedenim.

B.Park: Başlayın bakalım.

Gözlerimi ayaklarıma dikip dansa ayak uydurdum. Robot gibi dans ediyirdum. Pek umrumda değildi.

 ~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin