Jimin'den
???: MIIIIN!
Min: SUNAAA!
Bu neydi şimdi iki sokak ötedeyim ve ses buraya kadar geliyor. Kıymetli kulaklarım bu tiz sesleri duymak zorunda mı?!
Apartman görünür hale gelmişti ve önünde Min ile başka bir kız sanki bir asır görüşmemiş gibi sarılıp dönüyorlardı. Yanlarına gelmeme rağmen fark edilmemistim.
Ben: Ihm.. bölüyor muyum?
Min: Jimin?
Beni görünce sarılmayı bıraktı ve sorgulayıcı bakışlarını bana yöneltti.
Yanindaki arkadaşı ona "bu kim be" bakışları atıyordu.
Jimin: Min'in eşiyim. Bir sorun yok. Annem geç olmadan gelmen için beni yolladı.
Isminin suna olduğunu öğrendiğim kız ağzı on metre açık ikimize bakıyordu.
Suna: Lan şerefsiz insan söyler çağırır haber verir bunu niye şimdi öğreniyorum. Nasıl bana söylemezsin. Hem sen daha okumuyon mu ne bu acale ben gidince erkeklere mi sardın. Pisliiik
Min'i dövmeye başlamıştı. Ve ben tabiki onları ayırmıyordum. İzlemesi zevkliydi.
Min: Yaa Sunaa bırak saçımı. Anlatıcam. Sandığın gibi değil.... YAAA ısırma kopeeek.
Suna: Ben mi köpegim. Nasıl çağırmazsın it.
Min: Bırak pesimi Suna yaa. Jimin vağr.
Suna: Doğru.
Ne güzel dog fight izliyordum. Niye durdunuz.
Jimin: Eve gitmeliyiz Min. Babam geldiğinde herkesin evde olmasını ister. Yoksa ayrı eve gecm-
Min: Olmaaaz!.. Ama Suna geldi. Onu bırakamam.
Suna: Beni bırakamaz burda.
Min onu cimciklesede susmadı.
Suna: Enişte yaa biz bugün burda kalsak.
Jimin: Enişte mii ?
Suna: Ne diyim. Gümüş kafa mı?
Min: Sunaa. Bir sussan mı! Jimin ben Bayan Park ile konuşurum. Bugün olmaz. Sen git.
Jimin: Elimde olsa hiç gelmiyecem. Neyse ara şimdi izin vermezse bir daha geri gelmekle uğraşamam.
Min'den
Telefonumu çıkardım ve aramaya başladım. Çok geçmeden açan yeni annemi biraz zorlamam ile izin almıştım.
Jimin'e kapatmadan kış kış yaptım. Bana sinir gözlerle bakıp gitti.
🕗🕡🕤🕔🕔🕐
Akşam olmuştu bile.. Suna ile yere yatak serdik. Film izleme kararı almıştık. Marketten aldığım abur cuburları mutfakta hazırlıyordum.
Kapıyı kırarak Bae geldi.
Bae: Ooo ablam neler almiiis.
Iki üç paket alıp kaçtı. Arkasından bagirsamda umursamadığı belliydi.
.
.
.Ben: Ne izliyoruz?
Suna: Korku filmine ne dersin?
Ben: Hep korku izliyoruz.
Suna: Diğer filmler sıkıcı oluyor. Bu daha zevklii
Ben: Bilim kurgu izleyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
FanfictionNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019