Jimin: Boşanmak istiyorum..
Söylediği iki kelimeyi idrak edemedim. Kalbimin parçalanma sesi kulaklarımı doldururken Jimin beni izliyordu.
Tepki veremiyordum. Donmuştum.
Nasıl yani " boşanmak " kelimesini evlendiğimden beri duymamıştım.
Konuşmaya çalıştım.. kelimeler tükenmişti sanki...
Gözümden düşen yaşa baktım. Ağladığımın bile farkında değildim.
Ben: Ben...Jimin.. N..ne dediğinin farkındasın di..idimi?
Ağzımdan çıkan hıçkırığa engel olamamıştım. Elimi çekip ayağa kalktım.
Jimin: Min..gitme..
Kolumdaki eline baktım birde yüzüne.. Ağlıyordu..
Ben: Açıklamana izin vericem ama şimdi değil Jimin.. Kalbim acıyor.. Iyi geceler..
Elini çekince yavaş adımlarla kapıyı açtım. Ruh gibi aşağı indim ve karanlık salonda koltuğun yanına oturdum. Bacaklarımı kendime çektim. Evdeki sessizlik benim iç çekişlerim ile doldu.
Neden Jimin? Neden? Daha hikayemiz yeni başlıyordu. Nasıl böyle bir şey dersin.
O lanet kelimeler ağzından nasıl çıkar?!
Başım ağrıyana kadar ağlamıştım. Çok sevmiştim oysaki..Bir sebebi olmalıydı..
Jimin'den
Kapıyı açıp gidişini izledim. Miniğim..
Inan söylemek daha çok acıttı..kalbinin acısı benide buldu Min..
Göz yaşlarım durmak bilmiyordu... Babamı öldürme planları bile kurmuştum..
Havanın rengi değişmeye başladığında aşağı indim.
Salonda yerde uyuya kalmış Min'i fark ettim. Yanına gidip yere oturdum.
Kafasını koluna yaslanmıştı. Uykuda bile mutsuz olduğu belliydi. Yüzünü kapayan saçlarını nazikçe geriye attım. Kırılacak mücevher gibiydi.
Yüzünde kuruyan göz yaşları kalbime bir bir işlemişti. Dilim kopsaydıda söylemeseydim..
Min adımı sayıklarken kaşlarını çatmıştı. Ilk defa sayıkladığını duyuyordum.
Min: Jimin..gitme..Jimin bırakma..Jimin!
Gözlerini bir anda açınca irkilmiştim. Uykulu ama bir o kadar hüzünlü bakışları beni buldu..
Zaten kızarık olan gözlerinden nefret ettiğim göz yaşları döküldü.
Ben: Min..
Min: Jimin-aaah...
Kollarını boynuma sarıp omzuma yaslandı.
Hıçkırarak ağlaması kalbimde bin delik açıyordu..
Kollarımı beline sarıp sırtını okşadım.
😭😭😭😭😭
Min: Açıklamanı istiyorum Jimin..
Derin bir nefes aldım.. koltuğa oturup eline uzandım.. izin vermedi..
Ben: Babam..artık boşanmamı istedi iki ay önce...kabul etmedim. Itiraz ettim...Beni işimle tehtid etti..Seni herşeyden çok sevdiğimi biliyorsun bunuda kabul etmedim.. Babam istediğini alan biridir...Çalışma saatlerimi uzattı... Bir ay önce senin ailen ile tehtid etti Min.. babanın hiç bir işte çalışamayacağını Bae'nin ilerde meslek sahibi olmasını engelleceğinden bahsetti... Ne kadar pislik bir baba değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
FanfictionNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019