Nuna'nın sesleri güzel rüyamı bölerken kızamadım bile.
Nuna: Anneeee babam uyanmanı istiyoor. Sürpriz kahvaltı hazırladık sana..
Üstüme çıkan bacaksızı kenera çekerek örtüyü kaldırdım.
Karışmış saçlarımı düzeltirken kızımın sürpriz anlayışına güldüm.
Ben: Nuna, sürprizler gizli olur bebeğim.
Nuna: Ben artık bebek değilim anne YooJin bebek. Ben artık sekiz yaşındayım.
Ben: Büyümüş mü benim kızım?
Yataktan kalkıp lavaboya giderken peşimden gelen Nuna'yı bekledim.
Nuna:Anne babam üzülmesin. Bilmiyormuş gibi yap çok güzel olduu.
Ben: Tamam Nuna hadi YooJin'i alda aşağı in.
Ellerini çırpıp giderken mutluluğu yüzüme bulaştı.
Değiştirmeye üşendiğim pijamalarım ile aşağı indim.
Mutfak kapısında bekleyen üç küçük yaramaz -ki biri Jimin- beni bekliyordu.
Jimin YooJin'i kucağına alıp arkama geçti. Gözlerim iki minik elle kapanınca refleks olarak elerimi öne uzattım.
Nuna: Anne ben varım düşmezsin.
Onun iki katı olan beni nasıl taşıyacaktı acaba?
Jimin: Günaydın Miniğim..
Yanağımı öptükten sonra kapıdan içeri girdik. YooJin'in elleri gözümden çekilirken batmış mutfağa baktım.
Tezgaha dökülmüş çöpler yerdeki yumurta ve masada unlu bir şey olmamasına rağmen tezgaha unlar yayılmıştı.
Jimin&Nuna: Sürpriz!
Nuna: Beğendin mi anne ?
Ben: Çok.
Gülümsemeye çalıştım.
🍄🍄🍄
Kirli ama mutlu geçen kahvaltı ardından Jimin'i yardım etmesi için zorlamıştım. Tüm işleri ona yüklemiş ve kafasına bandana taktığımda gülmekten yere yatmıştım.
🌿🌿🌿
Jimin: Yaa Min lutfeeen lütfen.
Nuna: Evet anne lütfen. Birazcık lutfeeeeeeeeeeeen.
Sabahtan beri başımın etini yiyen minnoslar bahçede su ile oynamak için izin almaya çalışıyorlardı. Hasta olmalarını istemediğimden hayır diyordum. Ama dinlemiyorlardı.
Nuna beni gıdıklamaya başlayınca gülmemek için kendimi tutmuştum.
Yüzüme bırakılan öpücük yağmuru ve YooJin'in ayağımdan tutup ağlamasına dayanamayıp "evet" demiştim.
İkili koşarak bahçeye gidince YooJin'i kucağıma aldım.
Benim gibi uykucu olan YooJin gözlerini ovmaya başlayınca ne zaman uyandığını bilmediğimden yatak odasına geçtim.
Yaşına göre uzun olan bedeni yatağı bulunca benden önce üstünü örtmüştü.
Yanına yatıp sırtını sıvazladım. Jiminle yazdığımız şarkılardan birini mırıldandım.
🎵 🎵 🎵
Sonunda uykuya dalınca uyuşmuş bedenimi esnettim.
Aşağı inip su savaşı yapan ikilinin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
FanfictionNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019