Kapı açıldığında kafasını gördüğüm Dae teyzeye bakakaldım. Bu saatte ne yapıyordu?
Dae: Bayan Min? Iyimisiniz.
Bir şey demedim. Kapıyı kapatıp yanima geldi ve kocaman sarıldı. İhtiyacım vardi. sarılmak iyi geliyodu.
Ben: Dae teyze bana yakın davranmani isteyebilir miyim?
Dae: Pek hoş karşılanmaz Bayan Min
Ben: Lütfen bir şey olmaz.
Dae: Siz.. sen nasıl istersen. Anlatmak istermisin?
Uzun sarılmanın ardından konuşmak için kendimi hazırladım.
Dae: Eğer şimdi anlatmak istemiyorsan zorlama kendini.
Başımı olumsuz anlamda salladım.
Ben: Bu evlilik, zorla oldu yani bir şart gibi... Babamı işden alınca ortada kaldık diyebilirim. Başvurduğu hicbir yerden onay gelmeyince. Bay Park'in şirketi kalmıştı. Sanırsam babamı zaten ise almak istiyorlarmış ama babam zaten bir işi olduğundan kabul etmemiş... Babam oraya tekrar sorduğunda bir taşla iki kuş için beni istediler Jimin başa geçsin diye... Ben ailem için bunlara katlanıyorum. Ailem mutluysa bende mutlu olmalıyım ancak olmuyor. Olamıyorum. Yalnızlık var sadece etrafımda.
Tekrar hıçkırarak ağlamaya başladım. Bana tekrar sarıldı ve saçlarımı okşamaya başladı.
Dae: Min.. bu kadar üzme kendini kuzum... senin sayende ailenin geçimi iyi olucak. Bazı iyilikler için..
Ben: Çirkinliklere katlanmamiz lazım olabiliyor.. Biliyorum.
Dae: Sana kuzum demek bir tuhaf oldu biliyor musun?
Konuyu dağıtmak istemesi banada iyi gelmişti.
Ben: Lütfen tuhaf gelmesin.
Dae:Uzuldum mu bana gelebilirsin.
Ben: Mutlu olduğumda da gelicem.
Dae: Tabi gel sakın utanıp çekinme. Ben bu evde yıllardır çalışıyorum. Sana çoğu şeyde yardımcı olabilirm.
Ben: Çok teşekkür ederim.
Dae: Sen çok iyi kalpli birisin Min şimdi uyu yarın daha iyi olucak.
Kafamla onaylayıp yorganımın içine sindim. Ve ağır olan göz kapanlarım anında uykuya teslim oldu.
🛌🏻 💤 🛌🏻 💤 🛌🏻 💤 🛌🏻
Uyandığımda bir süre boş tavanla bakıştım. Buraya bir poster asmalıydım. Kendimi daha iyi hissediyordum hatta şu üç haftalık yorgunluğum yok olmuş gibiydi. Yataktan sarkıttıgım ayaklarıma baktım bir süre hala uyuyor gibiydim.
Komidinin üstünde kıyafetler vardı.
Kıyafetleri alıp lavaboya girdim bir duş iyi olur diye düşündüm . Mırıldana mırıldana yaptığım on dakikalık duşun ardından üstümü giydim. Aynanın karşında saçımı tarayıp serbest bıraktım. Kasim ayindaydiz ancak ev sıcak oldugu icin dert etmedim.Son kez odama girdim. Burayı kesinlike değiştireceğim. Min tarzına bürünecek.
Kapım tıklanınca "gelebilirsin" dedim içeri başka bir çalışan hizmetli geldi.
H¹: Bayan Min kahvaltı hazır. Bayan Park sizi çağırıyor.
Ben: peki geliyorum..
Telefonumu alıp odamı çektim. Lazım olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
FanficNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019