Jimin: Sana yakın oldukça içimdeki genç arzu şiddetleniyor Min.
Kulaklarım bu +18 şeyi duymayı düşünmemişti. Bir yandan kızarırken yerimde huzursuzca kıpırdandım.
Jimin: Merak etme Min. Sen istemedikçe bir şey yapmayacam.
Yüzümü ona döndüm. Gözleri kapalı uyumaya çalışıyordu.
Ben: Biliyorum..
Dudaklarına bıraktığım küçük öpücükle en güzelinden gülümsedi. Kafamı göğsüne yaslayıp kalp atışlarını dinledim. Hızlıydı...huzur verici bir iki dakika sonra gözlerim kapandı.
🌜🌜👉☀️☀️
Jimin: Min..Min...Min..uyan hadi Miniğim.. Miin..
Jimin'in huzur verici sesi ile uyandırılmak hoşuma gitmişti ve biraz daha duymaya niyetliydim.
Jimin: Miin uyanıksın değil mi? Hadi okula gidiceksin bende işe gidicem kalkman lazım Miniğim.
Ben: Lanet olsun okula..her şeyi bozmak zorunda mı?!
Boğuk çıkan şikayetçi sesime gülmüştü. Bende gülüşüne karşılık verdim ve yatakta doğruldum.
Onunda yeni kalktığı dip boyası gelmiş dağınık saçlarından belli oluyordu.
Jimin: Bende yeni kalktım zaten.. geç kalmayalım..
Ona ayak uydurup ayaklarımı sarkıttım. Bir süre yeri izledim, kendime gelmek için.
Jimin: Çıkıcak mısın? Yoksa burda giyinmemden rahatsız...
Ellerimi iki yana sallayıp ayaklandım.
Ben: Yo yo yo çıkıyorum..
Hızla kapıya uçtum ve odama girdim. Kıyafetlerimi alıp lavaboya girdim.
Günlük işlerimi halledip okul formamı giyindim.Çantamı da alıp aşağı indim. Kahvaltı için küçük bir şeyler hazırladım. Tek eksik Jimin'di.
Ben: Jimiiiin! Hadi nerdesin?
Merdivenlerden sesi geldi.
Jimin: Min bana kızma ama bir saat erken kaldırdım.
Ben: Ne yani bir saat daha mı az uyudum?!
Jimin: Hazırlanman ne kadar sürer bilemedim.
Masaya oturunca bende oturdum.
Resmen evliydim ve okula gidicektim. Şu iki ayda hayatım tamamen değişmişti. Mutlu olamıyacağımı düşünmüştüm. Ancak sevince herşey değişti.
Kahvaltımız huzur içinde devam ederken Jimin telefonu ile uğraşmaya başladı. En sinir olduğum şey.
Ben: Ya! Jimin-ah telefonu bırakır mısın?
Jimin: Gerksiz biri bir şey yazmışta onu cevaplıyorum..
Ben: Gereksiz birine neden cevap veriyorsun ki?
Jimin: Sorun çıkarsın istemiyorum..
Kafamı onaylar şekilde salladım ve yemegime geri döndüm.
🍜 🍙 🥘
Ben: Hadi Jimin acale eeet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
FanfictionNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019