Gözleri kapalı kanlar içinde yatıyordu. Çok kan kaybediyordu. Dolgun dudakları rengini kaybetmişti bile...
Elim ağzıma gitti. Uyanaması için uzun çabalar sonucunda hiçbir şey değişmedi.
Sessiz göz yaşlarım kapının sertçe açılmasıyla duraksadı.
Saçı birbirine girmiş Lena öfke soluyarak depoya girince ne olduğunu anlamaya çalıştım.
Lena: Seni öldürücem Min!
Âdeta kükremişti.
Ayağa kalktım. Bu kadar ağlayış öfkemi bir gram olsun azaltmamıştı. Aksine onu klozette boğarak öldürmek gibi düşünceler geçmişti. Daha faklı yöntemlerimde vardı. Onlar bana kalsın.
Ben: Tamam. Gel öldür! 🤬🤬
Arka cebinden çıkardığı silahı bana tutunca korksamda belli etmedim.
Bakışları depoda dolandı bir süre. Yerdeki kırık sandalye parçaları ve yerde 1.80 uzanmış adamını beklemediği belliydi.
Tetiği çekti.
Lena: Korkutmak içindi ancak adamım yerde ve bu seni öldürmem için güzel bir sebep ne dersin?
Dışardan siren sesleri duyunca önce ambulans sansamda polis sireni olduğunu anlamam uzun sürmedi.
Kim çağırdı bilmiyorum ama tam zamanında gelmişlerdi.
Kapı tekmelenerek açıldı ve içeri beşe yakın elinde silah bulunan polis girdi.
Kapının suçu ne ya! Ikide bir tekmeliyorsunuz!
Polis: Eller havaya! Bırak silahı!
Lena'nın küfür ettiğini netce duymuş ve sinsice gülümsemiştim.
Çok geçmeden ambulans siren sesi duyuldu. Görevliler Jimin'i hemen sedyeye taşıyıp ambulansa bindirdiler. Ifade vermem gerektiği için polis arabasına bindim.
⏳⏳ ⏳⏳ ⏳⏳
Doktor: Malesef hastayı kaybettik. Çok kan kaybetti. Başınız sağ olsun.
NE!?
Dizlerimin üstüne çöküp ağlamaya başladım. Bir hikaye başlamadan bitmemeliydi.😰😢😭
1 yıl sonra
Ben: Jimin evleneli bir yıl oldu Civcivim. Bazen seslerini o gülüşünü duyuyorum. Seni seviyorum. Gitmeseydin keşke...Keşke..
Elimdeki toprakla uğraşırken göz yaşlarım dökülmeye başladı...
?? : Min.. Min...Min...
Kafamı kaldırdım. Etrafta kimse yoktu.
??: Min..Min..Min!
Yerimden sıçrayarak gözlerimi açtığımda Jimin o sıcak gülüşüyle karşılaştım.
Ben: Tanrım! şükürler olsun... Jimin..
Jimin: Kötü bir rüya mı gördün?
Kafamı salladım. Geriye yaslanıp elini yarasına götürdü. Gözlerimi ovuşurup etrafa bakındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
Hayran KurguNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019