~15~

11.4K 584 343
                                    


Jimin'den

Saat ilerlemişti ve çok  uykum vardı. Min iki saatte bir terliyordu. Üstünü her değiştiğimde saçma sapan şeyler söylüyordu. Alıştığım için bu sefer garipsemedim.

Ben: Min hadi bak üstünü degisicez...

Hafif kaldırır gibi oldum ama o hala  uyuyordu. Dolabından aldığım kısa kollu T-shirt u getirdim.

Iki saat önce giydirdiğim kıyafetin uçlarından tutup kaldırdım.

Min: yine mi kütüüük. Ben artık uzayda yaşamak istiyorum. Burası cooğk sıcakmış.

Başımı sağa sola salladım. Üstünü çıkarıp yeni T-shirt'ünü kafasına geçirdim.

Güneş yavaştan doğmaya başlamıştı ve ben üşümeye başlamıştım. Gözlerimden gitmeyen uyku,
üşümenin üstüne iyice bastırdı.

Min'den

Gözlerimi araladım.

Yatakta mıydım? Nasıl?

Bu kıyafetler niye burda? Kafami iki yana sallayıp ayaklarını yataktan sarkıttım. Ayağımın çarptığı bedenle küçük bir çığlık attım.

Jimin yerde ne arıyordu? Yanına gidip 
Oturdum.

Ben: Jimin.. pişt..pişt Jimin. Uyan. Jimin!

Jimin: Git başımdan Min.

Ben: Yerde uyuyorsun kalk hadi.

Jimin: Daha yeni kapattım gözümü Min bırak uyuyayım.

Ben: Yeni mi?... Sen-

Jimin: Sen filimden sonra kötü olunca tüm gece seninle ilgile...

Sesi gidince yüzüne baktım uyuya kalmıştı. Elim saçlarına gitti. Yumuşaktı. Daha fazla okşamak istedim ancak alnına değen elim sıcaklığı hissetmişti.

Ben: Jimin kalk yanıyorsun. Yerde niye yatar ki bir insan.

Zorda olsa kalkmıştı kolunun altına girip onu odasına kadar götürdüm.

Tüm gece bana bakmış ve iyileşmemi sağlamıştı. Ancak yerde uyuyunca o da kötü olmuştu ve benim bugünkü görevim Jimin'e bakmaktı.

Kovaya doldurduğum su ile odaya girdim. Islattığım bezi alnına koydum.
Üstündeki örtüyü çekince üşüdüğünü titreyen vücudundan anlamıştım. Soğuk bir duş iyi gelebilrdi. Biraz uyumasını istedim.

🕡🕒🕟🕗🕟

Yaklaşık üç saat geçmişti o sırada duş almış, ders çalışmıştım. Karnım açıkınca aşağı indim. Kendi kahvaltımı yapıp Jimin'e hafif bir seyler hazırladım. Tepsiye dizdigim yiyeceklerle yukarı çıktım.

Jimin'i durttum. Mızmızlansada durmadım.

Ben: Jimin...Jimin...hadi kalk artık. Jimin..

Gözlerini aralığında bakış acısına girdim.

Ben: Hey hadi artık kalk bir şeyler yemelisin.

Bir süre yüzume boş boş baktı. Kendine gelemeye çalıştığı belliydi.

Doğrulmasına yardımcı oldum.

Jimin: Min üşüyorum..

Ben: Biliyorum. Yemek yemek ister misin?

Kafasını sağa sola salladı. Bir şeyler yemesi gerekiyordu.

Ben: Peki. Ateşinin düşmesi için duş alman gerekiyor.

 ~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin