~24~

8.6K 485 305
                                    

Yirmi dakika geçmeden atılan konuma varmıştım. Şoföre parayı uzatıp indim. Lena'ya mesaj  atacaktım ki kalın bir ses duydum. Arkamı döndüm. Karşımda uzun boylu, siyah takım elbiseli,  yirmi beş yaşlarında, ciddi ifadesiyle duran bir beden vardı.


Adam: Lena seni bekliyor takip et.

Kafamla onayladım ve arkadan yürümeye başladım. Sadece Lena ile konuşacağımı düşünmüştüm.

Bu adamda neyin nesiydi?

Ağaçların az bulunduğu düzlük araziydi. Az ilerisinde bir depo benzeri bir yer ve ileride beyaz bir ev oldugu ,belli oluyordu.

Lena: Hoş geldin Min.

Cırtlak sesi kulaklarımı acıtsa da bozmadım ve cevap verdim.

Ben: Sadece küçük bir konuşma yapacağımızı sanmıştım.

Küçük bir kahkaha ardından ciddiyetine geri döndü.

Görende  çekim yapıyoruz sanar!

Lena: Küçük mü? Istediğimi alana kadar burda kalacaksın Min.

Ben: Affedersin ama Jimin evliii. Sen kimsin ki beni burda tutuyorsun.

Lena: Kim mi? Senin bilmediğin   gücün yarısı benim yarısı babamın. Istediğimi yaparım!

Ben: Bak amacım kötü değil. Jimin'le evliyim ve bunu  olmasını istemiyorum. Jimin'den daha iyilerini bulabilirsin. Göründüğü gibi güzel bir kızsın.

Iltifat etmek ne kadar midemi bulandırsa güzel konuşmak daha iyi olucaktı. Şimdilik.

Lena: Sen Jimin'le yatmadın degil mi?
O bar benim çok sık gittiğim ve herkesin beni tanıdığı bir yerdi ve sen orda beni rezil ettin!

Gözlerimi yumdum. Sinrilerimle oynamak zorunda değildi.

Ben: Len....

Lena: Sen Jimin'le yatmadııın. Onun ne kadar harika bir şey olduğunu daha bilmiyorsun. Ama BEN biliyorum!

Sözümü bölmesi yetmiyormuş gibi bu sözlerine artık dayanamadım. Aramızdaki az olan mesafeyi yumrukla kapattım.

Tiz sesi yine kulaklarımı çizsede rahatlamıştım.

Yerdeki şeye bakarken pis pis sırıtıyordum.

Arkasındaki adama bakınca ne olduğunu anlamdan kafamdaki ağrı ile yere çöktüm. Gerisi karanlık....

⚫   ⚫    ⚫   ⚫

Başımda oluşan  keskin ağrı ile gözlerimi araladım. Saçım geriye çekilince küçük bir çığlık attım.

Lena: O yumruğu şu güzelliğe nasıl geçirdiysen Jim..

Ben: Jimin'in adını ağzına alma! Ve sen sıçan kılıklı sürtüğün tekisin Lena! Pislik!

Lena: Ne mutlu ki Jimin şimdi buraya geliyor.

 ~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin